Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville du være hjemmegående husmor de første par år eller fire, af dit barns liv, hvis det var muligt? eller var det slet ikke noget du kunne forestille dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det ville jeg ikke. jeg kan ikke holde det ud. Men jeg gad godt bare sådan et 3-4 timers job om dagen :) Men det har vi ikke råd til :)
det ville jeg rigtig gerne - men, så ville det være tid til at få en lillesøster/bror og det ville betyde endnu flere år hjemme og så er jeg pludselig 30 uden uddannelse og ammehjerne - duer ik
Det ville jeg helst ikke. Men gerne en slags 50/50 hvor jeg er afsted 15-20 timer om ugen. Det var rigtig dejligt da Jesse var lille, for der læste jeg og havde 11 timer om ugen.
Jeg ville rigtig gerne kunne nøjes med deltidsarbejde mens de kommende børn er små, ville være en dejlig kombi
Jeg havde muligheden for det,så jeg gik hjemme ^^
deltidsarbejde, det synes jeg er perfekt
Nej tak... men på sigt håber jeg at gå ned på 32 timer, men jeg er også meget glad for at arbejde- så det er svært. ;-)
Nej tak.. Jeg har 30 timer om ugen og så får jeg lidt frisk luft og får snakket med andre voksne, og det vil jeg ikke undvære...
Men hatten af for dem der kan have deres børn som job...
Macaab skriver: Nej tak.. Jeg har 30 timer om ugen og så får jeg lidt frisk luft og får snakket med andre voksne, og det vil jeg ikke undvære... Men hatten af for dem der kan have deres børn som job...
Mine børn vil aldrig blive som et job.. men mon ikke det er forskellen på dem der går hjemme og dem der ikke gør...jeg synes det er skønt. og afslappende...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128