Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg skrev før her inde dette:

Jo jo, hende kan jeg godt huske. Mange troede, at hun ville vende tilbage til baby.dk men jeg har aldrig set hende herinde igen... Måske kan man finde hende på Trendsales, for det er rigtigt, at hun har altid haft så meget at sælge... Og forresten, der var en gang jeg ville købe noget men jeg blev lidt usikkert på alligevel. Hun ringede til mig og har givet mig en skideballe, for man ikke må skifte mening... Puha! Jeg blev sku bange for hende!

Jeg ville købe noget (jeg tror, det var en taske? Jeg kan ikke huske nu, men jeg tænkte, om det skulle være godt som barsels gave til en veninde) Nå, men jeg skrev til hende, at jeg var intereseret, men der gik flere dage og jeg glemte lidt om det, for jeg tænkte stadig, hvar for noget jeg skulle købe... Og så ringede hun pludseligt en aften og sagde, at det må man ikke gøre, for hun kan ikke have alle de varer derhjemme, som folk fortryder at købe og mange andre ting. Hun brugte lidt så en gammel dags lærer stemme og jeg blev skidebange   Så har jeg sent hende pengene til tasken (jo, var det ikke en taske... hmmm... eller sengetøj...) og så har jeg givet den som gaven, som jeg havde tænkt. Men bagefter har jeg følgt mig så dumt, for man kan sagtens skifte mening og hun solgte en hel masse (jeg ved ikke, hvor hun får alle tingene fra) og jeg tror ikke, at hun har haft så mange usolgte varer derhjemme... Men jeg blev bare overresket da hun ringede til mig...

Det var da helt vildt...tror altså også jeg var blevet bange...hold da op..hende glemmer du da vidst ikke lieg sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Cris

Eva skriver:

Det var da helt vildt...tror altså også jeg var blevet bange...hold da op..hende glemmer du da vidst ikke lieg sådan..

Nej, for så noget har aldrig sket for mig før... Og dansk er ikke min modersmål, så jeg var ikke helt sikkert på, at jeg havde forstået rigtigt og jeg kunne heller ikke finde de rigtige ord til at svare til hende... Men jeg har bare købt tasken og tænkte ikke mere på det. Eller jo,jeg tænkte, at jeg aldrig mere køber noget fra hende   Men jeg tror ikke, at hun var en onde hekse, jeg tror, at hun er bare lidt especielt og derfor bliver hun ikke glemt herninde

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Astrid P skriver:

Hold da helt op... Så går man da op i sit salg, hvad? Rimelig syret at ringe og skælde folk ud fordi de skifter mening...

Hun skulle føre hendes "business" på en stærk måde, kan du tro!

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

MariaMiss6: Skriver de laaaange indlæg og mange af dem efter hinanden – nogle gange formår hun, at skrive det samme om og om igen, dog bare formuleret på 100 forskellige måder. Meget åben og syg (læs: fantastisk) humor.

Hehehehhe... især når jeg er aaaaalt for træt til debat

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Cris skriver:

Nej, for så noget har aldrig sket for mig før... Og dansk er ikke min modersmål, så jeg var ikke helt sikkert på, at jeg havde forstået rigtigt og jeg kunne heller ikke finde de rigtige ord til at svare til hende... Men jeg har bare købt tasken og tænkte ikke mere på det. Eller jo,jeg tænkte, at jeg aldrig mere køber noget fra hende   Men jeg tror ikke, at hun var en onde hekse, jeg tror, at hun er bare lidt especielt og derfor bliver hun ikke glemt herninde

Nej, altså...stakkels dig...det var da synd du skulle have sådan en oplevelse...men ja, der findes mange typer mennesker og ikke alle er lige til at gennemskue..

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Eva skriver:

Nej, altså...stakkels dig...det var da synd du skulle have sådan en oplevelse...men ja, der findes mange typer mennesker og ikke alle er lige til at gennemskue..

Nej ikke? Derfor kan man rollig sige, at man ikke bliver ældre, men klogere år efter år

Anmeld

14. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Hehehehhe... især når jeg er aaaaalt for træt til debat

Ja men det er jo som regel om natten vi to støder i hinanden herinde... hehe

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Cris skriver:

Nej ikke? Derfor kan man rollig sige, at man ikke bliver ældre, men klogere år efter år

Du har så meget ret.... nogle fordele skal der da også være ved det...det ydre forgår og det indre udvikles..

Anmeld

14. februar 2010

Becks

Henrik og Tine: For denne skønne side og tilstedeværelse.

Diana: For den dejlige person hun er, hendes skønne debatter, hendes lækkermås af en søn..

Tjul: Tjul hun er - Jaa Tjul, dejlig dejlig person, som skriver så dybe, sjove, sørgelige, grinagtige debatter, som virkelig får én til og føle man selv har oplevet den specifikke situation. Og fordi hun har en HJEMMELAVET baby i mavsen, efter sååå lang tid prøven.

Caroline86: Hun er bare skøn, har fulgt hende i hele graviditeten og glæder mig til den lille prinsesse kommer til verden. Bliver altid glad af hendes debatter

LineD: Smukke Liam - Har været så meget igennem med hus og dyr, dejlig pige.

Sanne: Sød pige, som havde en utrolig hård graviditet.

Rosa: Hun er bare smuk! Lille prins i maven, som nok skal blive stor og dejlig.

Zafir: Med den smukkeste datter Idun, elsker Mac&cheeche som mig.

Wamse: Hun er bare sej!

Sussie&Lilje: Elsker musik, tegner super godt har den smukkeste datter.

Frederic´s Moar: For alt det de har været igennem med lille Frederic.

Juligruppen: De ved selv hvorfor.

Trådstarter: For sin døde dildo, der blev begravet, sit kagehæfte og altid friske debatter.

Mathilde: Som jeg fulgte under hele graviditeten, smukke Celina - Savner hende herinde.

Malou: For den smukkeste nyfødte jeg har set, altid søde kommentarer.

Det var dem jeg umiddelbart lige kunne huske..

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Ja men det er jo som regel om natten vi to støder i hinanden herinde... hehe

hehe jeps....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.