mariamiss6 skriver:
Ja hvem her fra Baby.dk husker du. Og hvad husker du dem for?
Jeg deltog engang i en lignende tråd, og det endte med at blive mægtig morsomt 
Så skriv hvem i husker - her fra - og hvad i husker dem for (helst noget godt selvfølgelig)
Henrik - selvfølgelig - for at være en god og aktivt deltagende ejer/admin.
Tine - selvfølgelig - for at være Henriks kone og medstifter/-ejer, og mor til de to lækre tøser.
Zafir - selvfølgelig - fordi jeg kender hende IRL, og det at jeg også kender hende her på siden, gør at jeg ligesom føler mig lidt tættere på, og bedre opdateret på en sær måde
Og så husker jeg hende på en helt speciel måde, for en helt speciel gave - you know 
Tjuhl. For at være Tjuhl. Skøn og dejlig. For at skrive indlæg i alle retninger, og især i alle humørtilstande, og for at være skide skæg på skrift - for det meste.
Og ikke mindst for at givemig sære mavefornemmelser, som så viser sig at holde stik 
For at få mig til at grine af Søren rigtig tit, selvom jeg slet ikke kender ham. 
Caroline. Fordi, ja jeg ved det egentlig ikke helt. Du er bare sådan en af dem der jeg kan huske, for ikke noget specielt, men det er i sig selv en bedrift 
Susan????. for de super fede kager, og for kagekursus.
Anasmor. For at være klar parat med gode råd, og for at gøre sit bedste, for at løse folks kageproblemer. For at vade ind på baby.dk med store tunge træsko på, og ramme bare lige plet
og for fantastiske kager ikke mindst 
Stineve. For at være super delicious og klog, og for post-samtaler et par sene aftener 
Rosa. For også at være skide køn, skide klog, og skide skæg, uanset sindstilstand - næsten.
Eva. For masser af debatter, især om ting som andre folk ikke tænker at spørge om. Og for debatter der går i dybden. Og for at have sin helt egen mening uanset hvad andre siger 
Så kan jeg umiddelbart ikke komme i tanke om flere.
udover alle Navlestrengs pigerne husker jeg:
Eva: for en masse gode debatter og andre indgangsvinkler til emner end jeg selv har
mariamiss6: for en god humor og en masse kagebageri
wamse: for nogle lede problemer jeg ikke ville øsnke for nogen, og for at være en fighter
lineD: for indlæggene om en bolig og noget med hunden
Louiselarsen: for andre indgangsvinkler end jeg selv har, og for en masse debatter
Rosa: for altid at være diplomatisk
Zafir: for altid at have en positiv støttende kommentar + kagebageri
Caroline86: for altid at være diplomatisk
Sussieog lilje: for hendes flotte billeder
Fredricsmor: for indlæggene da hendes søn var syg
Znuzke: for at være objektiv og utroligt sød
Henrik: fordi han ejer siden
Tine: ikke kun fordi hun er Henriks kone, men også fordi hun altid er positiv
anasmor: for hendes helt vanvittigt flotte kager!
Ess: fordi hun også har ryg problemer
LauraLW: hun er altid sød
Tutter: for nogle gode debatter
Ansemusen: for nogle gode debatter
Dorthemus: hun er super flink.
FrkT: for gode debatter
malou: altid glad og frisk
MissKat: fordi hun har ryg prob. som jeg
og sikkert mange flere....