Så vil jeg også forsøge mig...med frygt for at glemme nogen...
Tjuhl: For at svare på alle de mange spørgsmål om behandling, og for at få må introduceret mig for barnløshedsbehandlingsgruppen. For de aller skønneste indlæg, som beskriver følelser på sådan en dejlig måde, både de gode og triste. Og for at vise at mirakler sker.
Og ikke mindst for at starte et heppe-kor for mig - det glemmer jeg aldrig...
Kitty: For at stadig at kæmpe sammen med mig om de 2 streger, og dele følelser med - og for at være virkelig sød. Dejlig kvinde, som jeg inderligt håber på snart får de 2 streger.
SofieDK: for at have en at dele følelserne med, og en at følges med i næsten hver cyklus...dejligt kvinde som jeg virkelig håber kan bevare optismen i denne hårde tid.
KaMa: for at følges med mig i vores første behandling og for at fortsætte med at følge mig og hjælpe selvom hun allerede er gravid - med 2 skønne pomfritter...
Risen: Så dejligt kvinde, der snart skal være MOR - og som bære over med mig, når jeg plaprer løs om alt det jeg glæder mig til når det bliver min tur....glæder mig til at følge dig og Clara...
Rosa: Smuk med smuk på....og for dejlig opbakning. Det er også dig der gjorde mig afhængig af baby.dk og vidste mig hvor dejligt et sted det her er. Jeg kiggede med dengang du var til akutscanning og var inde hele tiden for at tjekke om der var kommet opdateringer.
Til alle dem der har heppet på mig, og svaret på mange (og til tider lidt ulækre) spørgsmål omkring behandling...det har betydet SÅ meget...

Anmeld