Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Vingummien

Enayia skriver:

Jeg har været på siden her siden Oktober 2008 vil jeg tro, dog under en anden profil til at starte med.

Jeg har naturligvis også bidt mærke i nogle stykker. Men jeg vil også påpege at der er mange jeg ikke kan huske navnene på som har givet mange smil og glæder

Eva: Hun er bund-ærlig og siger sin mening, og så er hun ufattelig dygtig til at formulere sig på skrift! Kommer med rigtig mange gode emner i debatten. Et menneske jeg gerne ville snakke mere med

Caroline86: Sød, betænksom pige, som samler på ænder! Hende har jeg fulgt siden de 2 streger kom frem

Tjuhl: En varm pige der udstråler alle de gode ting blot fra en sætning eller billede, TILLYKKE igen med graviditeten, du er også en af dem jeg har fulgt rigtig meget med i!

Rosa: Utrooolig fotogen pige man virkelig ligger mærke til!

Susanne85: For de rare breve om ting der kan være svært at snakke om i debatter! Og alle de søde billeder af Emil! Har desværre ikke snakket med hende længe efter jeg fik en ny profil

Zafir: Hun rydder lidt op hist og her og flytter rundt på debatterne. Men skriver ofte de rareste ting man bliver glad for. Elsker også at følge med i "vikinge" tingene!

Mariamiss6: Der er lidt blandet godt overalt, der ofte bringer smil frem, samt taler om kager kager kager MUMS 

Jeg kunne poppe en del flere på, men jeg tror også jeg holder den her for nu! Syntes i alle er nogle skønne og stærke kvinder, og her er så mange forskellige der byder ind til jeg ikke kan nævne alle!

PS: Absolute negative Ditleif = Zeta! Træls træls træls !

Ny profil. Ej jeg troede du var helt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

MM1987

Risen skriver:

Sjovt der er så mange som har de samme! .. Jeg har nemlig en del andre.. 

Først og fremmest : Mia Maia fordi hun er så skide sød og bare fortjener at få en bæbs ! 

Noname : fordi hun har god humor og vi er i samme terminsgruppe

CamilaSoefelt: fordi vi skriver sammen hver dag og snart skal ud og shoppe baby tøj .. 

Mathildesmor:  ved ikke rigtig hvorfor, bare super sød og sjovt at snakke med.. 

Rosa: fordi hun altid har nogle søde ord og fordi hun er så ægte ..

Selvfølgelig er der også en masse andre som henrik, tjuhl osv.. men det er godt nok mange at skrive ned  

Orh....hvor er du sød...

Begyndte næsten at tude...

Hmm...de hormoner er vidst ikke helt ude af kroppen...

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Så vil jeg også forsøge mig...med frygt for at glemme nogen...

Tjuhl: For at svare på alle de mange spørgsmål om behandling, og for at få må introduceret mig for barnløshedsbehandlingsgruppen. For de aller skønneste indlæg, som beskriver følelser på sådan en dejlig måde, både de gode og triste. Og for at vise at mirakler sker.

Og ikke mindst for at starte et heppe-kor for mig - det glemmer jeg aldrig...

Kitty: For at stadig at kæmpe sammen med mig om de 2 streger, og dele følelser med - og for at være virkelig sød. Dejlig kvinde, som jeg inderligt håber på snart får de 2 streger. 

SofieDK: for at have en at dele følelserne med, og en at følges med i næsten hver cyklus...dejligt kvinde som jeg virkelig håber kan bevare optismen i denne hårde tid.

KaMa: for at følges med mig i vores første behandling og for at fortsætte med at følge mig og hjælpe selvom hun allerede er gravid - med 2 skønne pomfritter...

Risen: Så dejligt kvinde, der snart skal være MOR - og som bære over med mig, når jeg plaprer løs om alt det jeg glæder mig til når det bliver min tur....glæder mig til at følge dig og Clara...

Rosa: Smuk med smuk på....og for dejlig opbakning. Det er også dig der gjorde mig afhængig af baby.dk og vidste mig hvor dejligt et sted det her er. Jeg kiggede med dengang du var til akutscanning og var inde hele tiden for at tjekke om der var kommet opdateringer.

Til alle dem der har heppet på mig, og svaret på mange (og til tider lidt ulækre) spørgsmål omkring behandling...det har betydet SÅ meget...

Anmeld

15. februar 2010

CarinaSB

uhh dem jeg lige husker :

Caroline86 : hun er jo sådan en skøn kvinde, hun har altid en sød kommentar til ens indlæg :)

Eva : har lavet nogle gode debatter, og er altid klar med et svar :)

sussie & Lilje : For de mega fede billeder hun laver 

Wamse : hun kæmper og er så sej :)

Renee88 : Rigtig sød pige.

Rosa : Jamen hun er jo os en rigtig sød kvinde :)

Tror lige det er dem jeg husker :)

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg vil da også være med, og nævne nogen af de piger jeg syntes gør baby.dk til et fedt sted at være.... Og jeg skal nok glemme nogen af jer!

Zette: Fordi hun er hende, jeg kender hende ik vild godt men syntes hun er helt fantastisk... En pige jeg gerne ville møde i det virkelige liv!

Eva: For hendes ærlighed og gode debatter....

FrkT: Du er en af dem som ofte giver mig et smil på læberne...

Zafir: Fordi jeg tit støder på dig herinde, og jeg syntes du er gude smuk på dit profil billede....

Rosa: For dine mange dejlige indlæg, og dine fine røde kinder (på dit profil billede)

Thjul: Fordi du er så dejlig positiv, og fordi jeg på sidelinjen har fulgt med i din kamp for 2 streger, som du endelig har fået... TILLYKKE!

MaleneF: For dit profil billede, syntes du er smuk...

Heidi: Der er bare nogen ved dig jeg vild godt kan lide...

Dorthemus: Du er en faktastisk kvinde, og tæske sej.. Du bliver en god mor!

Anmeld

15. februar 2010

saxa

Sjovt.. Vil da også lige forsøge..

Tine/Henrik: Fed tøj fra Tine.. Og Henrik.. Ja fordi det er Henrik.

Eva: Cool person med mange fede kommentarer og indlæg. Og den smukke krop

Zafir: Spændende pige - som er gravid med samme terminsdato som mig selv.. Og vikinger self..

ViitroeN: Skrevet med hende IRL og meget herinde.

Lille NY/Eliassmor/osv osv.. Fordi hun har oprettet en del indlæg i perioder.

Solajma: Fordi det er min svigerinde

Rosa: Hun er så smuk

Caroline86: Ved jeg egentlig ikke hvorfor - hunsker hende bare, måske det er pga alle hendes ænder

qp: Meget ærlige svar.. Har sine helt egen meninger

LotteN: sød pige, dejlig datter og en masse hyggesnak på pb.

Øhhh... Kan ikke lige komme på flere.. Men er heller ikke for god med alle de der navne osv..

Anmeld

15. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Jeg vil da også være med, og nævne nogen af de piger jeg syntes gør baby.dk til et fedt sted at være.... Og jeg skal nok glemme nogen af jer!

Zette: Fordi hun er hende, jeg kender hende ik vild godt men syntes hun er helt fantastisk... En pige jeg gerne ville møde i det virkelige liv!

Eva: For hendes ærlighed og gode debatter....

FrkT: Du er en af dem som ofte giver mig et smil på læberne...

Zafir: Fordi jeg tit støder på dig herinde, og jeg syntes du er gude smuk på dit profil billede....

Rosa: For dine mange dejlige indlæg, og dine fine røde kinder (på dit profil billede)

Thjul: Fordi du er så dejlig positiv, og fordi jeg på sidelinjen har fulgt med i din kamp for 2 streger, som du endelig har fået... TILLYKKE!

MaleneF: For dit profil billede, syntes du er smuk...

Heidi: Der er bare nogen ved dig jeg vild godt kan lide...

Dorthemus: Du er en faktastisk kvinde, og tæske sej.. Du bliver en god mor!

Jeg vil altid gerne på date 

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Jeg vil altid gerne på date 

Ihh det lyder dælme frækt....  Hehe!

Hvor er det du bor?

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Bavianis: Ej at forglemme.... Du er sku en herlig person!

Anmeld

15. februar 2010

Bavianis

LouiseLarsen skriver:

Bavianis: Ej at forglemme.... Du er sku en herlig person!

Læste denne tråd - og hvad står der til aller sidst?? At jeg er herlig!! Tusind tak Louise - og i lige måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.