Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Ox.

Ess: Hun er bare en rigtig skøn pige er hun! Så sød, med begge benene plantet solidt på jorden, og så er man ikke et øjeblik i tvivl om hvordan hun er som person, desuden skal vi forhåbentligt snart ses!

Kitty: Holder sig altid i en pæn tone, og virker som et fantastisk rart menneske!

Eva: Vældig aktiv herinde, og ikke nem at overse [ikke negativt ment]

Zette: Virker som sådan en sød pige, der ved hvordan hun har det med ting.

Thjul: Jaaaamen! Jeg har gået og krydset fingre for hende i evigheder, og nu hvor de længe ventede 2 streger kom følger jeg hende endnu mere hehe

Anne85: Gik i folkeskoleklasse med hende

Kristina V: Det samme

Trine_H: Gik i paralel klasse med hende

A.: Skøn pige, nede på jorden og bestemt ikke bange for at sige sin mening, alti hjælpsom-

DatterMalou: Rigtig sød pige, med en ufatteligt yndig datter! En som jeg har planer om at mødes med på et tidspunkt!

MoarJ: Hun var en af de første jeg snakkede med herinde, og hende jeg skrev til da jeg havde født min smukke datter, rigtig sød pige!

Puha, jamen der er mange flere! Ranarupta, Renée88, Tjuls, Henrik osv osv osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Ox.

Eeeeeej mangler så mange, nu kom jeg i tanke om Tutter og den kære Linda der bor næsten lige ved siden af mig også!

Anmeld

15. februar 2010

Diana...

Tutter skriver:

Henrik og Tine: For denne skønne side og tilstedeværelse.

Diana: For den dejlige person hun er, hendes skønne debatter, hendes lækkermås af en søn..

Tjul: Tjul hun er - Jaa Tjul, dejlig dejlig person, som skriver så dybe, sjove, sørgelige, grinagtige debatter, som virkelig får én til og føle man selv har oplevet den specifikke situation. Og fordi hun har en HJEMMELAVET baby i mavsen, efter sååå lang tid prøven.

Caroline86: Hun er bare skøn, har fulgt hende i hele graviditeten og glæder mig til den lille prinsesse kommer til verden. Bliver altid glad af hendes debatter

LineD: Smukke Liam - Har været så meget igennem med hus og dyr, dejlig pige.

Sanne: Sød pige, som havde en utrolig hård graviditet.

Rosa: Hun er bare smuk! Lille prins i maven, som nok skal blive stor og dejlig.

Zafir: Med den smukkeste datter Idun, elsker Mac&cheeche som mig.

Wamse: Hun er bare sej!

Sussie&Lilje: Elsker musik, tegner super godt har den smukkeste datter.

Frederic´s Moar: For alt det de har været igennem med lille Frederic.

Juligruppen: De ved selv hvorfor.

Trådstarter: For sin døde dildo, der blev begravet, sit kagehæfte og altid friske debatter.

Mathilde: Som jeg fulgte under hele graviditeten, smukke Celina - Savner hende herinde.

Malou: For den smukkeste nyfødte jeg har set, altid søde kommentarer.

Det var dem jeg umiddelbart lige kunne huske..

Jeg har helt glemt dig  Der er jo bare så mange

Men DU ER JO BARE FANTASTISK 

Anmeld

15. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

Jeg vil til at skrive noget mere så jeg også bliver husket en dag  

Men hvis jeg skulle slukke computeren og huske på nogen er det nok:

Dorthemus: Fordi vi har termin med ca en uges mellemrum. Hun har valgt at være enlig mor med en åben donor, i en alder af 38 Og det synes jeg bare er pisse fedt.  Hun kommer altid med nogle dejlig varme kommantarer til folk  

Zafir: I familie med dorthemus?? niece eller sådan noget, måske... men husker hende faktisk bedst på at hendes datter fik huller i ørerne og det synes jeg var ret cool af Idun - og en fed måde I som forældre tacklede det på.. 

Eva: mange indlæg rapkæftet, på den gode måde og riiigtig god til at starte en god diskussion  

Tjuhl: Lige blevet gravid efter lang tids prøven (tillykke endnu engang) bliver sjovt at følge. - har også tit noget klogt at sige.. 

LineD: bor i vestjylland ligesom mig, lige fået deeeejlig søn Liam og så mindes jeg altså at have set hende IRL engang

Rosa: SMUK kvinde, har også en masse gode kommentarer, ret sjov og så er hendes mand vidst svensk, haha. sjove ting man husker

Mariamiss....: Kagedamen hun var så sød at sende en mail med kagehæftet.

MathildesMor: ved ik helt hvorfor - hun virker bare ret sød.

Henrik: han kan alt herinde jo

Tine: Konen til ham der kan alt.

og der er sikkert flere når jeg får kigget efter

Hihihi jeg har ikke ville indrømme det men jeg er lidt mere end 200 % sikker på jeg har set dig et par gange IRL

Hvordan kunne jeg da helt glemme dig på listen altså! SKAM MIG

Anmeld

15. februar 2010

LineD

Tutter skriver:

Henrik og Tine: For denne skønne side og tilstedeværelse.

Diana: For den dejlige person hun er, hendes skønne debatter, hendes lækkermås af en søn..

Tjul: Tjul hun er - Jaa Tjul, dejlig dejlig person, som skriver så dybe, sjove, sørgelige, grinagtige debatter, som virkelig får én til og føle man selv har oplevet den specifikke situation. Og fordi hun har en HJEMMELAVET baby i mavsen, efter sååå lang tid prøven.

Caroline86: Hun er bare skøn, har fulgt hende i hele graviditeten og glæder mig til den lille prinsesse kommer til verden. Bliver altid glad af hendes debatter

LineD: Smukke Liam - Har været så meget igennem med hus og dyr, dejlig pige.

Sanne: Sød pige, som havde en utrolig hård graviditet.

Rosa: Hun er bare smuk! Lille prins i maven, som nok skal blive stor og dejlig.

Zafir: Med den smukkeste datter Idun, elsker Mac&cheeche som mig.

Wamse: Hun er bare sej!

Sussie&Lilje: Elsker musik, tegner super godt har den smukkeste datter.

Frederic´s Moar: For alt det de har været igennem med lille Frederic.

Juligruppen: De ved selv hvorfor.

Trådstarter: For sin døde dildo, der blev begravet, sit kagehæfte og altid friske debatter.

Mathilde: Som jeg fulgte under hele graviditeten, smukke Celina - Savner hende herinde.

Malou: For den smukkeste nyfødte jeg har set, altid søde kommentarer.

Det var dem jeg umiddelbart lige kunne huske..

Ååååh skønne Beck, hvordan dælen kunne jeg glemme dig!! Du er altid så sød og rar, en stor støtte!! Og så følger jeg jo levende med i alt det du også går og kømper med!!!

Så flov over jeg glemte dig

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Jeg skal da vidst lige rode i kassen....

Anmeld

15. februar 2010

otlitrom

Sussie&Lilje skriver:

Kitty: Holder sig altid i en pæn tone, og virker som et fantastisk rart menneske!

Det var sødt skrevet. Jeg blev helt rørt! TAK

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

SussieogLilje: For hendes foto billeder... Rigtig skøn pige :)

Renée88: Stille og rigtig sød... :)

Eva: For hendes lækre debatter.. :)

Caroline86: Frisk og rigtig skøn...

Kitty: Meget stille... Kommer i ny og næ med komplimenter... :)

Mariamiss: Kagehæftet... :)

Diana: Frisk og glad.... Krudt i munden... (Godt ment)

FrkT: Rigtig skøn pige... :)

Har sikkert flere...

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det ligesom Zafir - sikke dog en love-spreader tråd Og jeg har fra nu af bestemt at jeg ALDRIG vil mødes med nogen af jer IRL - så finder I bare ud af hvor meget et dyrt kamera kan gøre

Jeg må desuden indrømme at jeg generelt er en megaspasser til navne og det gælder desværre også herinde - jeg skal lige SE navnet eller et billede før jeg kan huske hvem personen er - men i stedet husker jeg de tråde jeg har nydt herinde...

F.eks.

Mine allerførste tråde om at jeg havde haft min SA og var bekymret for at skulle igennem det igen, hvor jeg oplevede at blive forstået og mødt på en helt anden måde end  jeg var vant til, eftersom det var folk som havde været der selv som svarede på tråden.

De voldsomme Lille-Ny tråde som på en gang var med til at holde mig vågen til langt ud på natten og samtidig skabte grobund for de første venskaber herinde, bl.a. gennem ninjaklubben...

At I var de første jeg fortalte om at nu havde vi smidt p-ringen, og de 1000 spørgsmål om æl, tests m.m. som vi alle sammen har haft i den forbindelse - alle blev de besvaret kærligt og interesseret.

Min "juhuuu - der rogn i skuffen"-tråd da storken pludselig meldte sin ankomst, og alle de tråde hvori I har støttet mig gennem min graviditet, med "kønsskifte", akutte scanninger osv osv

At få lov på daglig basis at juble med jer når der er 2 streger/I skal giftes / har købt ny bil/ fået ny kæreste/nyt tøj / nyt job/ lavet fine kager

og samtidigt være der for jer når de to streger ikke holdt /I skal skilles / bilen skal på værksted/kæresten er smuttet med en anden eller bare er skidedum/I er blevet fyret / I fuldstændigt har tabt småkagerne

Og så alle hyggetrådene om vild med dans, "hvad er den dummeste kommentar man kan få som gravid", "fortæl om din fødsel", billedtråde med jeres skønne unger, mavebilleder osv osv.

Der er så meget mere, og navne at nævne, men ingen nævnt - ingen glemt...Dog vil jeg sige at dem jeg har mødt selvfølgelig hænger fast - så jeg glæder mig til at møde nogle flere!

Knus og kram

Baby.dk's lille pyntedukke

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Apropos det at være aktiv herinde....så fandt jeg lige en liste og Suanne er da suverænt i top med over 21 indlæg pr. dag i den tid hun har været her og efter hende er Dianamor og så Tjuhl...så kom ikke her og sig jeg skriver meget...

Haha har set det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.