Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

FrkT

mariamiss6 skriver:

Tak skal du have og jeg tænker også lidt, at hvis ALLE her inde skrev hvem de lige på stående fod huskede, så ville ALLE også blive nævnt - eller alle brugere der før eller siden har været aktive her inde altså...

Helt bestemt.

Og listen er jo heller ikke en populæritetsliste, men en huskeliste. Og derfor er det ikke nødvendigvis dem man synes bedst om der står på listen, men dem der er meget tydelige herinde på siden, deltager meget i debatterne og starter nogle af de mere "mindeværdige" debatter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

mariamiss6

FrkT skriver:

Helt bestemt.

Og listen er jo heller ikke en populæritetsliste, men en huskeliste. Og derfor er det ikke nødvendigvis dem man synes bedst om der står på listen, men dem der er meget tydelige herinde på siden, deltager meget i debatterne og starter nogle af de mere "mindeværdige" debatter.

PRÆCIS!!!! arh jeg kunne ikke have sagt det bedre

Anmeld

3. marts 2010

Vial

Selvfølgelig skal der være plads til din/andres mening, men så opret en tråd der har til formål at diskutere emnet, i stedet for at ødelægge emnet i den tråd jeg har oprettet her....

jeg brokker mig til gengæld ikke hvis du opretter den tråd jeg foreslår, og så linker til denne, så folk kan se hvad du snakker om.....

jeg synes bare det er pisse tarveligt, at vælge at ødelægge en andens tråd sådan som du gør, når du "respektløst" fortæller mig at du er kold i røven over hvad jeg synes og mener. Du vil bare have lov at te dig som du vil, og vende trådens emne til noget negativt, når det direkte modsatte var hensigten....

Så jeg siger pænt tak for din deltagelse og håber du fortsætter i en anden tråd, hvis du vil skælde mere ud på denne tråd.... og så lad den stå eller forsvinde.. for den var jo faktisk forsvundet jo..... fra forsiden altså, menes der selvfølgelig...

Igen. Skriver min mening der, hvor jeg finder det relevant. De er trods alt en debatforum

Du behøves jo ikke at læse det. Jeg foreslår, at du bare fortsætter i trådens ånd og mindes/hylder/huske folk for, hvad de har givet dig herinde og opfordre andre til det samme.

Du har oprettet den et offentlig sted. Det har den bagside, at folk kan have en modsat holdning, så ingen grundt til at komandere rundt med, hvad andre må skrive i "din" tråd.

Vi er voksne mennesker, det er ikke rød stue, hvor den, der fandt på legen, må bestemme reglerne.

Det har i hvert fald helt tydeligt en helt modsat effekt på mig.

I øvrigt skulle du være bossen, som lavede spillereglerne, så var det da også mere relevant at træde i karakter på de tidligere sider, hvor der pludselig er opstået grønt lys for at tale dårligt om en tidligere bruger. Det var vel heller ikke trådens emne?

Men lad nu det ligge..

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Igen. Skriver min mening der, hvor jeg finder det relevant.

Du behøves jo ikke at læse det. Jeg foreslår, at du bare fortsætter i trådens ånd og mindes/hylder/huske folk for, hvad de har givet dig herinde og opfordre andre til det samme.

Du har oprettet den et offentlig sted. Det har den bagside, at folk kan have en modsat holdning, så ingen grundt til at komandere rundt med, hvad andre må skrive i "din" tråd.

Vi er voksne mennesker, det er ikke rød stue, hvor den, der fandt på legen, må bestemme reglerne.

I øvrigt skulle du være bossen, som lavede spillereglerne, så var det da også mere relevant at træde i karakter på de tidligere sider, hvor der pludselig er opstået grønt lys for at tale dårligt om en tidligere bruger. Det var vel heller ikke trådens emne?

Men lad nu det ligge..

jeg har ingen intentioner om at være boss nogen steder... jeg synes bare du er lidt tarvelig lige nu, men det må du jo om....

og så kan jeg i øvrigt ikke mindes at jeg blev personlig over for dig..... så lad venligst være at blive det over for mig...

Anmeld

3. marts 2010

Moar'en

Misjelle skriver:

Jeg er jo nok en af de mere neutrale, men synes der rigtig mange søde og bemærkelsesværdige mennesker herinde

Morhvidovre: Meget sød og omsorgsfuld, har altid en varm og sød kommentar.

DianaMoar: Har skønne Lucas som jo er født på samme fantastiske dag som min egen lille dreng. Og sikke et dejligt hus de har fået sig.

Mammi: Altid frisk

Moar'en: Har dejlige Viktor med de skønneste skønneste kinder

MoarViborg: Sød og smuk Moar

Tjuhl: Helt fantastisk stærk kvinde, elsker at følge dig ude fra sidelinjen.

Malou: Super frisk og køn pige

Eva: Eeeelsker at debattere, men det er jo dejligt at nogle holder liv i emnerne

Mariamiss: Siger sin mening, men gør det uden at træde folk over tæerne

Rosa: Meget smuk og køn pige, hvis lille prinsesse blev til en prins

Caroline: Så sød og omsorgsfuld pige, hvis lille bebs ikke vil vende sig rigtigt!

Ayasmor: Glad og varm pige ... elsker sleebee og de tykke strømpebukser fra føtex

Zafir: En pige med rigtig mange gode værdier, har altid lyst til at læse hendes indlæg.

Henrik: Har altid en god forklaring

Tine: Meget sød og forstående

Og jeg er bare så sikker på at jeg når jeg har postet det her kommer i tanke om endnu flere fantastiske mennesker der opholder sig herinde

Hvor er du bare sød Husker helt bestemt også dig (og mange mange flere.) For dine altid søde svar og din dejlige dreng

Anmeld

3. marts 2010

Vial

mariamiss6 skriver:

jeg har ingen intentioner om at være boss nogen steder... jeg synes bare du er lidt tarvelig lige nu, men det må du jo om....

Jeg synes, at vi begge to er nogle "kællinger", som burde få vores skønhessøvn i stedet for at sidde og bitche her på baby.dk!

Gider i hvert fald ikke debattere på det her plan fremover. Synes bare, at du tager meget på vej - og jeg reagerer en anelse autonomt, når folk skal belære mig om, hvad jeg skal skrive og ikke skrive. Sorry!

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

KaMa skriver:

hvis vi skal forestille at være voksne mennesker, hvorfor så nedenstående? det lyder lidt ligesom når jeg, som barn,nægtede at græde hvis min far gav mig en røv fuld....

Her tabte du mig godt nok lige.... siger du at jeg har glemt at deltage i en tråd.... eller banker du mig oven i knolden for at have sagt noget i en helt anden tråd???? 

Men lad nu det ligge..

har kommenteret i selve citatet.... tror jeg nok

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Jeg synes, at vi begge to er nogle "kællinger", som burde få vores skønhessøvn i stedet for at sidde og bitche her på baby.dk!

Gider i hvert fald ikke debattere på det her plan fremover. Synes bare, at du tager meget på vej - og jeg reagerer en anelse autonomt, når folk skal belære mig om, hvad jeg skal skrive og ikke skrive. Sorry!

tror jeg er nået en alder hvor det med skønhed vidst kun går ned ad bakke

og hvis jeg tog meget på vej havde jeg haft en helt anden tone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.