Selvfølgelig skal der være plads til din/andres mening, men så opret en tråd der har til formål at diskutere emnet, i stedet for at ødelægge emnet i den tråd jeg har oprettet her....
jeg brokker mig til gengæld ikke hvis du opretter den tråd jeg foreslår, og så linker til denne, så folk kan se hvad du snakker om.....
jeg synes bare det er pisse tarveligt, at vælge at ødelægge en andens tråd sådan som du gør, når du "respektløst" fortæller mig at du er kold i røven over hvad jeg synes og mener. Du vil bare have lov at te dig som du vil, og vende trådens emne til noget negativt, når det direkte modsatte var hensigten....
Så jeg siger pænt tak for din deltagelse og håber du fortsætter i en anden tråd, hvis du vil skælde mere ud på denne tråd.... og så lad den stå eller forsvinde.. for den var jo faktisk forsvundet jo..... fra forsiden altså, menes der selvfølgelig...
Igen. Skriver min mening der, hvor jeg finder det relevant. De er trods alt en debatforum 
Du behøves jo ikke at læse det. Jeg foreslår, at du bare fortsætter i trådens ånd og mindes/hylder/huske folk for, hvad de har givet dig herinde og opfordre andre til det samme.
Du har oprettet den et offentlig sted. Det har den bagside, at folk kan have en modsat holdning, så ingen grundt til at komandere rundt med, hvad andre må skrive i "din" tråd.
Vi er voksne mennesker, det er ikke rød stue, hvor den, der fandt på legen, må bestemme reglerne.
Det har i hvert fald helt tydeligt en helt modsat effekt på mig.
I øvrigt skulle du være bossen, som lavede spillereglerne, så var det da også mere relevant at træde i karakter på de tidligere sider, hvor der pludselig er opstået grønt lys for at tale dårligt om en tidligere bruger. Det var vel heller ikke trådens emne?
Men lad nu det ligge..
Anmeld