Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.783 visninger
177 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

mariamiss6

Ja hvem her fra Baby.dk husker du. Og hvad husker du dem for?

Jeg deltog engang i en lignende tråd, og det endte med at blive mægtig morsomt

Så skriv hvem i husker - her fra - og hvad i husker dem for (helst noget godt selvfølgelig)

Henrik - selvfølgelig - for at være en god og aktivt deltagende ejer/admin.

Tine - selvfølgelig - for at være Henriks kone og medstifter/-ejer, og mor til de to lækre tøser. 

Zafir - selvfølgelig - fordi jeg kender hende IRL, og det at jeg også kender hende her på siden, gør at jeg ligesom føler mig lidt tættere på, og bedre opdateret på en sær måde Og så husker jeg hende på en helt speciel måde, for en helt speciel gave - you know

Tjuhl. For at være Tjuhl. Skøn og dejlig. For at skrive indlæg i alle retninger, og især i alle humørtilstande, og for at være skide skæg på skrift - for det meste.
Og ikke mindst for at givemig sære mavefornemmelser, som så viser sig at holde stik
For at få mig til at grine af Søren rigtig tit, selvom jeg slet ikke kender ham.

Caroline. Fordi, ja jeg ved det egentlig ikke helt. Du er bare sådan en af dem der jeg kan huske, for ikke noget specielt, men det er i sig selv en bedrift

Susan????. for de super fede kager, og for kagekursus.

Anasmor. For at være klar parat med gode råd, og for at gøre sit bedste, for at løse folks kageproblemer. For at vade ind på baby.dk med store tunge træsko på, og ramme bare lige plet og for fantastiske kager ikke mindst

Stineve. For at være super delicious og klog, og for post-samtaler et par sene aftener

Rosa. For også at være skide køn, skide klog, og skide skæg, uanset sindstilstand - næsten.

Eva. For masser af debatter, især om ting som andre folk ikke tænker at spørge om. Og for debatter der går i dybden. Og for at have sin helt egen mening uanset hvad andre siger

Så kan jeg umiddelbart ikke komme i tanke om flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Ja hvem her fra Baby.dk husker du. Og hvad husker du dem for?

Jeg deltog engang i en lignende tråd, og det endte med at blive mægtig morsomt

Så skriv hvem i husker - her fra - og hvad i husker dem for (helst noget godt selvfølgelig)

Henrik - selvfølgelig - for at være en god og aktivt deltagende ejer/admin.

Tine - selvfølgelig - for at være Henriks kone og medstifter/-ejer, og mor til de to lækre tøser. 

Zafir - selvfølgelig - fordi jeg kender hende IRL, og det at jeg også kender hende her på siden, gør at jeg ligesom føler mig lidt tættere på, og bedre opdateret på en sær måde Og så husker jeg hende på en helt speciel måde, for en helt speciel gave - you know

Tjuhl. For at være Tjuhl. Skøn og dejlig. For at skrive indlæg i alle retninger, og især i alle humørtilstande, og for at være skide skæg på skrift - for det meste.
Og ikke mindst for at givemig sære mavefornemmelser, som så viser sig at holde stik
For at få mig til at grine af Søren rigtig tit, selvom jeg slet ikke kender ham.

Caroline. Fordi, ja jeg ved det egentlig ikke helt. Du er bare sådan en af dem der jeg kan huske, for ikke noget specielt, men det er i sig selv en bedrift

Susan????. for de super fede kager, og for kagekursus.

Anasmor. For at være klar parat med gode råd, og for at gøre sit bedste, for at løse folks kageproblemer. For at vade ind på baby.dk med store tunge træsko på, og ramme bare lige plet og for fantastiske kager ikke mindst

Stineve. For at være super delicious og klog, og for post-samtaler et par sene aftener

Rosa. For også at være skide køn, skide klog, og skide skæg, uanset sindstilstand - næsten.

Eva. For masser af debatter, især om ting som andre folk ikke tænker at spørge om. Og for debatter der går i dybden. Og for at have sin helt egen mening uanset hvad andre siger

Så kan jeg umiddelbart ikke komme i tanke om flere.

Jamen jeg kan huske Mariamiss6 fordi hun er så supersød og så synes jeg hun er rigtig klog.....

Meeeen - jeg er måske en lillle bitte smule skuffet over hendes hukommelse......

Anmeld

14. februar 2010

Kvindemin

Hvor fantastisk, jeg prøver for hyggens skyld.

DianaMor - fordi jeg har set hende virkeligt.

Eva - dig glemmer man bare ikke, og det er ikke negativt

Pia - dagplejemoren, som 'i gamle dage' altid kom med de gode råd.

Mathilde - Hun fik en lille Celina, som jeg selv.

Tine/Henrik - Selvfølgelig

Zafir - du er anderledes, på den fantastiske måde og så er jeg helt vild med navnet Idun.

Stumpen - altid klar på sjov (det er min opfatning)

Caroline - Egentlig bare fordi jeg husker du bor nær Silkeborg ?

Malou - fordi du er så køn og hjælpsom.

Og sikkert flere, men ikke Pt.

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jamen jeg kan huske Mariamiss6 fordi hun er så supersød og så synes jeg hun er rigtig klog.....

Meeeen - jeg er måske en lillle bitte smule skuffet over hendes hukommelse......

Aaaaaarj shitfuck og krafthelvede. jeg vidste jeg havde glemt nogen 

Snuzke. For en skide hyggelig køretur, og en god aften, til kagekursus.
Og for gode post-samtaler. Sjove skriblerier her på siden. Børnenes guldkorn - som hun meget gerne deler ud af
For sin ærlighed
og for ikke at være alt for fornærmet over min manglende hukommelse  
og for noget kagebyggeri/kaffeslaberas vi ikke helt er nået til endnu

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Ej, det er sjovt...men der er jo mange, så glemmer nok halvdelen...er ikke så god til at huske navne...men her kommer det:

Henrik, fordi han altid er der, når man lige har brug for ham og fordi han fanme må være et tålmodigt menneske når han kan klare alle os og alt vores bøvl.

Tine, fordi hun må være og lyder til at være verdens meste tålmodige og søde væsen....især med al den til hendes gemal bruger herinde.

Heidi, fordi hun er så super cool, har sin egen mening og kan sige tingene på den fede mandemåde, uden for meget bøvl.

Pia. fordi ja, fordi..

Suanne, fordi hun altid har en sød bemærkning.

Zafir, fordi hun er så gennemført på den fede måde..

Dianamor, fordi hun bare er den søde husmor med det fine nyistandsatte hus..

Caroline, hun er en der kommer under huden, synes jeg.

Rosa og DK, fordi de er så smukke og skide trælse fordi de er lige så smukke som de er kloge...

Wamse, fordi hun er den sejeste herinde, tror ikke mange kunne bevare sig selv og sit humør med alt det hun har været igennem.

Zette: søøøød tøs, søde kommetarer..

LousieLarsen, fordi hun er sej og siger sin mening.

Mariamiss, rapkæftet enlig mor, på den fede måde.

qp, lidt bange, hun har en skarp tunge.

Mebach, de tørre mandekommentarer.

Znuzke: Sej bonusmor, sådan en skal min x finde sig.

Kloster, kan slet ikek få nok af at studere og vil gerne sælge sit hus NU..

Malou, lækker kvinde bor i sverige og har en ung mand og en fantastisk smuk søn.

dr. doolittle, hun er bare meget savnet. Hun kom med så meget godt.

Miniterp, som så gerne ville være gravid og pludselig var hun det.

Tina2, hun er den sejeste rejekælling(i ordets bedste og mest kærlige forstand

Susan78, hun har fået lavet noget jeg har og skal have lavet noget jeg har, så er hun super til kager og det sødeste menneske som bor hernede på landet ligesom mig

Milla victorias mor, som mødte en klovn..

Lone, som er selvstændig..

morpåsjælland, som ikke er så glad ved sin svigerfamilie.

Mathilde, som vi fulgte tæt som gravid, men desværre ikke er her så meget, synes jeg.

Det var så lige nogle af alle dem jeg kunne huske og har sikkert glem nogle...

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Mariamiss, rapkæftet enlig mor, på den fede måde.

LOL rapkæftet ligefrem hehehe....

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

LOL rapkæftet ligefrem hehehe....

Ja..ellers sådan lidt...bang bang bang, i din måde...svært at forklare.. men det er sødt menst, altså...

Anmeld

14. februar 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Aaaaaarj shitfuck og krafthelvede. jeg vidste jeg havde glemt nogen 

Snuzke. For en skide hyggelig køretur, og en god aften, til kagekursus.
Og for gode post-samtaler. Sjove skriblerier her på siden. Børnenes guldkorn - som hun meget gerne deler ud af
For sin ærlighed
og for ikke at være alt for fornærmet over min manglende hukommelse  
og for noget kagebyggeri/kaffeslaberas vi ikke helt er nået til endnu

Hvilket så minder mig om at jeg også kan huske Mariamiss6 for at lære mig nogle nye bandeord når jeg allermest har brug for dem

Og hvis jeg så skal svare seriøst så husker jeg jo også lidt flere:

Mammi - som jeg håber at jeg snart møder og som jeg synes har en god humor.

Eva  - husker alle ikke Eva - hun er en kæmpedel af baby.dk

Thjul - fordi hun er en skøn kvinde, som jeg virkelig synes har beriget baby.dk

Tina2 - fordi hun har en super-god smag i mænd

Zafir - fordi hun er Zafir og skøn, og jeg har været på kagekursus med hende.

Caroline86 - kan slet ikke fatte at hun snart skal føde - hvor blev tiden af...

Mebach - fordi hun er så tør så tør - og har humor lige efter min smag....

Og alle de andre: Rosa, DK, Ess (vist tidligere Mettenletten) Lisa, Rikke, FrkT, Kiroo, Helle30, Susan1978 (som jo også var på kagekursus) og mange mange andre.....som alle er med til at gøre baby.dk helt perfekt

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Ja..ellers sådan lidt...bang bang bang, i din måde...svært at forklare.. men det er sødt menst, altså...

Ja ja, men jeg tager det skam ikke tungt. det ved du også godt - tror jeg

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Hvilket så minder mig om at jeg også kan huske Mariamiss6 for at lære mig nogle nye bandeord når jeg allermest har brug for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.