Ej, det er sjovt...men der er jo mange, så glemmer nok halvdelen...er ikke så god til at huske navne...men her kommer det:
Henrik, fordi han altid er der, når man lige har brug for ham og fordi han fanme må være et tålmodigt menneske når han kan klare alle os og alt vores bøvl.
Tine, fordi hun må være og lyder til at være verdens meste tålmodige og søde væsen....især med al den til hendes gemal bruger herinde.
Heidi, fordi hun er så super cool, har sin egen mening og kan sige tingene på den fede mandemåde, uden for meget bøvl.
Pia. fordi ja, fordi..
Suanne, fordi hun altid har en sød bemærkning.
Zafir, fordi hun er så gennemført på den fede måde..
Dianamor, fordi hun bare er den søde husmor med det fine nyistandsatte hus..
Caroline, hun er en der kommer under huden, synes jeg.
Rosa og DK, fordi de er så smukke og skide trælse fordi de er lige så smukke som de er kloge...

Wamse, fordi hun er den sejeste herinde, tror ikke mange kunne bevare sig selv og sit humør med alt det hun har været igennem.
Zette: søøøød tøs, søde kommetarer..
LousieLarsen, fordi hun er sej og siger sin mening.
Mariamiss, rapkæftet enlig mor, på den fede måde.
qp, lidt bange, hun har en skarp tunge.
Mebach, de tørre mandekommentarer.
Znuzke: Sej bonusmor, sådan en skal min x finde sig.
Kloster, kan slet ikek få nok af at studere og vil gerne sælge sit hus NU..
Malou, lækker kvinde bor i sverige og har en ung mand og en fantastisk smuk søn.
dr. doolittle, hun er bare meget savnet. Hun kom med så meget godt.
Miniterp, som så gerne ville være gravid og pludselig var hun det.
Tina2, hun er den sejeste rejekælling(i ordets bedste og mest kærlige forstand
Susan78, hun har fået lavet noget jeg har og skal have lavet noget jeg har, så er hun super til kager og det sødeste menneske som bor hernede på landet ligesom mig
Milla victorias mor, som mødte en klovn..
Lone, som er selvstændig..
morpåsjælland, som ikke er så glad ved sin svigerfamilie.
Mathilde, som vi fulgte tæt som gravid, men desværre ikke er her så meget, synes jeg.
Det var så lige nogle af alle dem jeg kunne huske og har sikkert glem nogle...