Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Honningblomst

Astrid P skriver:

Måske smuttede hun faktisk inden du begyndte at være aktiv herinde... Hun har bare gjort et uudsletteligt indtryk på en del af os 'gamle' brugere!

Ligger her i min seng og klukker af grin...vil helst ikke skrive noget, men nikker stille i mørket...

Og ja....det var noget af et aftryk der blev sat det...

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

wamse

Måske smuttede hun faktisk inden du begyndte at være aktiv herinde... Hun har bare gjort et uudsletteligt indtryk på en del af os 'gamle' brugere!

Jeg husker hende nu også for det kæmpe store hjerte hun har, og fordi hun nu er et menneske jeg har lært at kende privat

Anmeld

14. februar 2010

Vidunderligeunger

Jeg vil til at skrive noget mere så jeg også bliver husket en dag  

Men hvis jeg skulle slukke computeren og huske på nogen er det nok:

Dorthemus: Fordi vi har termin med ca en uges mellemrum. Hun har valgt at være enlig mor med en åben donor, i en alder af 38 Og det synes jeg bare er pisse fedt.  Hun kommer altid med nogle dejlig varme kommantarer til folk  

Zafir: I familie med dorthemus?? niece eller sådan noget, måske... men husker hende faktisk bedst på at hendes datter fik huller i ørerne og det synes jeg var ret cool af Idun - og en fed måde I som forældre tacklede det på.. 

Eva: mange indlæg rapkæftet, på den gode måde og riiigtig god til at starte en god diskussion  

Tjuhl: Lige blevet gravid efter lang tids prøven (tillykke endnu engang) bliver sjovt at følge. - har også tit noget klogt at sige.. 

LineD: bor i vestjylland ligesom mig, lige fået deeeejlig søn Liam og så mindes jeg altså at have set hende IRL engang

Rosa: SMUK kvinde, har også en masse gode kommentarer, ret sjov og så er hendes mand vidst svensk, haha. sjove ting man husker

Mariamiss....: Kagedamen hun var så sød at sende en mail med kagehæftet.

MathildesMor: ved ik helt hvorfor - hun virker bare ret sød.

Henrik: han kan alt herinde jo

Tine: Konen til ham der kan alt.

og der er sikkert flere når jeg får kigget efter

Anmeld

14. februar 2010

Astrid P

Eva skriver:

Ligger her i min seng og klukker af grin...vil helst ikke skrive noget, men nikker stille i mørket...

Og ja....det var noget af et aftryk der blev sat det...

knus..

Anmeld

14. februar 2010

ekzunz

Astrid P skriver:

Er der slet ingen der husker TWINBOYS?

JO - hende glemmer man ikke så nemt Hun var nu utrolig sød og blev nogle gange lynchet i debatten, meeeeen - hun var også lidt trættende.

Jeg blev af en eller anden mærkelig grund ven med hende på FB - men slettede dog hurtigt igen. Det blev lidt for friskt til mig med alt det WEEEEEE allevegne....

Anmeld

14. februar 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Jeg blev af en eller anden mærkelig grund ven med hende på FB - men slettede dog hurtigt igen. Det blev lidt for friskt til mig med alt det WEEEEEE allevegne....

Griner... Sådan havde jeg det også og så var det lidt anstrengende med alt det "spam" omkring fotokonkurrencer...

K.h. Linda

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Griner... Sådan havde jeg det også og så var det lidt anstrengende med alt det "spam" omkring fotokonkurrencer...

K.h. Linda

Jeg googlede lige for kunne ikke finde hende herinde og op kom en hjemmeside...køb,salg og konkurrencer og en masse billeder... men tror hun hyggede sig med det

Anmeld

14. februar 2010

Pige2009

Eva skriver:

Jeg googlede lige for kunne ikke finde hende herinde og op kom en hjemmeside...køb,salg og konkurrencer og en masse billeder... men tror hun hyggede sig med det

Ja det er jeg overbevist om, at hun gjorde Hver sine lyster som man siger...

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Eva skriver:

Jeps det er hende, har lige tjekket. Jo, hun har helt sikkert hygget sig herinde med det. Jeg har ikke fulgt hende i så lang tid, men det kan jeg huske godt... Og den der opkald glemmer jeg heller ikke aldrig!!!!

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Cris skriver:

Jeps det er hende, har lige tjekket. Jo, hun har helt sikkert hygget sig herinde med det. Jeg har ikke fulgt hende i så lang tid, men det kan jeg huske godt... Og den der opkald glemmer jeg heller ikke aldrig!!!!

Hvilket....hvad glemmer du ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.