Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Honningblomst

Apropos det at være aktiv herinde....så fandt jeg lige en liste og Suanne er da suverænt i top med over 21 indlæg pr. dag i den tid hun har været her og efter hende er Dianamor og så Tjuhl...så kom ikke her og sig jeg skriver meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Var ret overbevist om at ingen andre end navlestrengerne vidste hvem jeg var

Jooow jeg kan da også godt huske dig... lige nu mest for din søster, og så fordi jeg altid sidder og tænker "åååh hvad er det nu for nogle bogstaver hendes nick består af" når jeg skal skrive det ned hehe... det er SÅ irriterende. Og alligevel så husker man dig jo fordi dit navn åbenbart sætter sig fast - selvom ingen tilsyneladende kan huske hvordan det sættes sammen hehe...

Og så svarer du i rigtig mange meget forskellige tråde - og altid pænt og respektfuldt

Anmeld

14. februar 2010

Astrid P

Er der slet ingen der husker TWINBOYS?

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Astrid P skriver:

Hvad husker du twinboys for?

Jeg må indrømme at jeg ikke umiddelbart husker hende for noget bestemt... men navnet ringer da et sted derinde.... dog er det vidst ikke en jeg har talt med som sådan....

Anmeld

14. februar 2010

Astrid P

mariamiss6 skriver:

Hvad husker du twinboys for?

Jeg må indrømme at jeg ikke umiddelbart husker hende for noget bestemt... men navnet ringer da et sted derinde.... dog er det vidst ikke en jeg har talt med som sådan....

100-vis af salgsindlæg og stem-på-mine-børn-i-en-fotokonkurrence indlæg...

Anmeld

14. februar 2010

Astrid P

OG, ikke at forglemme... Så skrev hun altid (TWINBOYS) efter overskriften i sine indlæg . Så vidste man lissom det!

Anmeld

14. februar 2010

Enayia

Jeg har været på siden her siden Oktober 2008 vil jeg tro, dog under en anden profil til at starte med.

Jeg har naturligvis også bidt mærke i nogle stykker. Men jeg vil også påpege at der er mange jeg ikke kan huske navnene på som har givet mange smil og glæder

Eva: Hun er bund-ærlig og siger sin mening, og så er hun ufattelig dygtig til at formulere sig på skrift! Kommer med rigtig mange gode emner i debatten. Et menneske jeg gerne ville snakke mere med

Caroline86: Sød, betænksom pige, som samler på ænder! Hende har jeg fulgt siden de 2 streger kom frem

Tjuhl: En varm pige der udstråler alle de gode ting blot fra en sætning eller billede, TILLYKKE igen med graviditeten, du er også en af dem jeg har fulgt rigtig meget med i!

Rosa: Utrooolig fotogen pige man virkelig ligger mærke til!

Susanne85: For de rare breve om ting der kan være svært at snakke om i debatter! Og alle de søde billeder af Emil! Har desværre ikke snakket med hende længe efter jeg fik en ny profil

Zafir: Hun rydder lidt op hist og her og flytter rundt på debatterne. Men skriver ofte de rareste ting man bliver glad for. Elsker også at følge med i "vikinge" tingene!

Mariamiss6: Der er lidt blandet godt overalt, der ofte bringer smil frem, samt taler om kager kager kager MUMS 

Jeg kunne poppe en del flere på, men jeg tror også jeg holder den her for nu! Syntes i alle er nogle skønne og stærke kvinder, og her er så mange forskellige der byder ind til jeg ikke kan nævne alle!

PS: Absolute negative Ditleif = Zeta! Træls træls træls !

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

Astrid P skriver:

OG, ikke at forglemme... Så skrev hun altid (TWINBOYS) efter overskriften i sine indlæg . Så vidste man lissom det!

okay men nej, hende husker jeg ikke umiddelbart.

Anmeld

14. februar 2010

Astrid P

mariamiss6 skriver:

okay men nej, hende husker jeg ikke umiddelbart.

Måske smuttede hun faktisk inden du begyndte at være aktiv herinde... Hun har bare gjort et uudsletteligt indtryk på en del af os 'gamle' brugere!

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Jo jo, hende kan jeg godt huske. Mange troede, at hun ville vende tilbage til baby.dk men jeg har aldrig set hende herinde igen... Måske kan man finde hende på Trendsales, for det er rigtigt, at hun har altid haft så meget at sælge... Og forresten, der var en gang jeg ville købe noget men jeg blev lidt usikkert på alligevel. Hun ringede til mig og har givet mig en skideballe, for man ikke må skifte mening... Puha! Jeg blev sku bange for hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.