Jeg har været på siden her siden Oktober 2008 vil jeg tro, dog under en anden profil til at starte med.
Jeg har naturligvis også bidt mærke i nogle stykker. Men jeg vil også påpege at der er mange jeg ikke kan huske navnene på som har givet mange smil og glæder 
Eva: Hun er bund-ærlig og siger sin mening, og så er hun ufattelig dygtig til at formulere sig på skrift! Kommer med rigtig mange gode emner i debatten. Et menneske jeg gerne ville snakke mere med
Caroline86: Sød, betænksom pige, som samler på ænder! Hende har jeg fulgt siden de 2 streger kom frem
Tjuhl: En varm pige der udstråler alle de gode ting blot fra en sætning eller billede, TILLYKKE igen med graviditeten, du er også en af dem jeg har fulgt rigtig meget med i!
Rosa: Utrooolig fotogen pige man virkelig ligger mærke til!
Susanne85: For de rare breve om ting der kan være svært at snakke om i debatter! Og alle de søde billeder af Emil! Har desværre ikke snakket med hende længe efter jeg fik en ny profil 
Zafir: Hun rydder lidt op hist og her og flytter rundt på debatterne. Men skriver ofte de rareste ting man bliver glad for. Elsker også at følge med i "vikinge" tingene!
Mariamiss6: Der er lidt blandet godt overalt, der ofte bringer smil frem, samt taler om kager kager kager MUMS 
Jeg kunne poppe en del flere på, men jeg tror også jeg holder den her for nu! Syntes i alle er nogle skønne og stærke kvinder, og her er så mange forskellige der byder ind til jeg ikke kan nævne alle!
PS: Absolute negative Ditleif = Zeta! Træls træls træls !
Anmeld