MariaMiss6: Skriver de laaaange indlæg og mange af dem efter hinanden – nogle gange formår hun, at skrive det samme om og om igen, dog bare formuleret på 100 forskellige måder. Meget åben og syg (læs: fantastisk) humor.
NikitasMor: Hun er alt for sød i debatterne.
Linda2009: Klog ung dame som bidrager med rigtig mange gode synspunkter i diverse tråde.
Eva: Tror hun har en mening om alting men får nogle gange rodet sig ind i noget lort. Kan være ret nedladende overfor folk der ikke mener det samme som hende selv – MEN det er ok, jeg kan lide hende alligevel. Og så synes jeg det er lidt sjovt, at hun ALTID skriver "Knus Eva (som bla bla)" efter indlæggene.
Tjuhl: Ja hende kender jeg ikke, men hendes nick er allevejne og hun skriver lange rodede indlæg og er røv irriterende 
Heidi: Kniv skarp!
Susanne85: Emil, Emil og atter Emil – ja jeg tror ikke noget barns navn er nævnt så meget på sitet som navnet Emil 
Rosa: Som oftest meget konstruktiv i debatterne. Virker som en meget glad pige hvilket man som regel godt kan mærke på hendes tråde idet hun virker til, at være ”meget tilstede”.
Znuzke: Hårdtarbejdende mor som kæmper for, at få tingene til at hænge sammen – virker ret sej og har nogle rigtig gode perspektiver i debatterne.
Zafir: Den kloge vikingedame med vikingemanden og vikingedatteren som elsker, at fortælle om oplevelser og gør meget ud, af at fortælle om dem. Hun virker rigtig hyggelig men dog synes jeg det er skide irriterende, at se hendes navn allevejne i trådoversigten fordi hun lige har rykket diverse tråde over i andre kategorier.
Kærligt ment folkens.... 
Anmeld