Sjov tråd. Jeg prøver og se hvad jeg kan huske, sent en søndag aften 
FrkT: Simpelthen en skøn pige, som jeg helt sikkert skal mødes med. Vi er blevet rigtig gode veninder, og hun er en stor støtte og sjov at skrive med. Vi skriver sammen hver dag. Så meget at mændene føler sig lidt overset.. hihi
Vi kæmper sammen og holder sammen!
Tjuhl: Stærk kvinde, der har været en ufattelig støtte den seneste tid, hvor vi har skulle tænke over, om behandling er vores vej frem.. Hun skriver kanone indlæg om alt mellem himmel og jord, virker intelligent, og så kender hun til at stå ved en skillevej i skoven. (The road not taken). Og så bliver jeg SÅ glad, hver gang jeg ser dine graviditets-status'er. Krejleraftalen er halvvejs i orden. Nu mangler jeg.. Men en aftale er en aftale! 
Mia Maia: Herlig pige, der æææælsker tøj. Og som har været stærk og er sprunget ind i behandlingens verden på kort tid. Det var sejt gjort!
Buisnesstigger: vi har skrevet nogle gode breve sammen, og jeg ønsker dig det bedste for den kommende tid!
Kudsk: Fordi vi taler om Fertilitetsklinik Brædstrup, og at du er så sød du vil dele det med mig! Det sætter jeg stor pris på!
Tandfeen i forklædning: Sjov pige, en stor støtte, og en af de seje kæmpere, der brændende ønsker sig et barn! Og så har hun en smuk hund 
Alexis: Sød og støttende... Hyggelig at skrive med. 
Senia: Gravid! Fantastisk! 
VNB: Vi er frygtelig ens, har vi fundet ud af... På mange punkter. Udd. og den slags.
Henrik/Tine: Fordi Henrik laver fantastiske baby.dk! Og Tine fordi I, i mit hovede, hører sammen.. Tak for at du brokkede dig over andre sider, så han lavede denne her 
Ess/Sussie&Lilje: To seje unge damer, der holder sammen! Kønne piger med ben i næsen!
Eva: du er allesteder. Du har mange indlæg og er meget aktiv. Nogle gange i en spids tone, men jeg tror ikke det er ilde ment.
Trådstarter: Kagehæftet og en god Grand Prix-snak! Og så er du altid online mega sent!
Lisbethita: Du er sjov! Og så har du sendt mig god info!
Jeg kunne blive ved tror jeg.. Om lidt tænker jeg sikkert Gud Ja, den person mangler da.. Men så skriver jeg igen