Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

otlitrom

Sjov tråd. Jeg prøver og se hvad jeg kan huske, sent en søndag aften

FrkT: Simpelthen en skøn pige, som jeg helt sikkert skal mødes med. Vi er blevet rigtig gode veninder, og hun er en stor støtte og sjov at skrive med. Vi skriver sammen hver dag. Så meget at mændene føler sig lidt overset.. hihi Vi kæmper sammen og holder sammen!

Tjuhl: Stærk kvinde, der har været en ufattelig støtte den seneste tid, hvor vi har skulle tænke over, om behandling er vores vej frem.. Hun skriver kanone indlæg om alt mellem himmel og jord, virker intelligent, og så kender hun til at stå ved en skillevej i skoven. (The road not taken). Og så bliver jeg SÅ glad, hver gang jeg ser dine graviditets-status'er. Krejleraftalen er halvvejs i orden. Nu mangler jeg.. Men en aftale er en aftale!

Mia Maia: Herlig pige, der æææælsker tøj. Og som har været stærk og er sprunget ind i behandlingens verden på kort tid. Det var sejt gjort!

Buisnesstigger: vi har skrevet nogle gode breve sammen, og jeg ønsker dig det bedste for den kommende tid!

Kudsk: Fordi vi taler om Fertilitetsklinik Brædstrup, og at du er så sød du vil dele det med mig! Det sætter jeg stor pris på!

Tandfeen i forklædning: Sjov pige, en stor støtte, og en af de seje kæmpere, der brændende ønsker sig et barn! Og så har hun en smuk hund

Alexis: Sød og støttende... Hyggelig at skrive med.

Senia: Gravid! Fantastisk!

VNB: Vi er frygtelig ens, har vi fundet ud af... På mange punkter. Udd. og den slags.

Henrik/Tine: Fordi Henrik laver fantastiske baby.dk! Og Tine fordi I, i mit hovede, hører sammen.. Tak for at du brokkede dig over andre sider, så han lavede denne her

Ess/Sussie&Lilje: To seje unge damer, der holder sammen! Kønne piger med ben i næsen!

Eva: du er allesteder. Du har mange indlæg og er meget aktiv. Nogle gange i en spids tone, men jeg tror ikke det er ilde ment.

Trådstarter: Kagehæftet og en god Grand Prix-snak! Og så er du altid online mega sent!

Lisbethita: Du er sjov! Og så har du sendt mig god info!

Jeg kunne blive ved tror jeg.. Om lidt tænker jeg sikkert Gud Ja, den person mangler da.. Men så skriver jeg igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Heidi.

Nå så prøver jeg..

EVA: fordi hun er som hun er.. dejlig, og oprigtig, og jeg kan ikke vente med og møde hende.

TINE:fordi vi har været i samme gruppe i 4 år nu.

STUMPEN: fordi vi osse har været i samme gruppe, og hun altid er klar med en god og ærlig kommentar.

MUNDER:fra min gruppe, en dejlig person og skrive med.

DR DOOLITTLE:fra min gruppe, savner dig herinde, men vi ses jo på facebook.

HENRIK, ja henrik er altid klar med hjælp.

PIA. Fordi hun altid er med i de gode debatter, og fodi hun har nogle seje tatoer.

ANASMOR. KAGERNE

MEEBACH:jahe, det siger vidst sig selv.

LONEMUS: Fordi vi er i samme gruppe, og hun altid er god i debatterne.

ZETA: Ham glemmer man sent.

Og alle jer andre: Caroline86, Rosa, LouiseLarsen,Thjul, og alle i nye jeg ikke kan huske navnene på.. Men som komme med gode debatter..

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

kitty skriver:

Trådstarter: Kagehæftet og en god Grand Prix-snak! Og så er du altid online mega sent!

Hahahahahaha... det er rigtig nok 

Anmeld

14. februar 2010

LMM

mariamiss6 skriver:

Ja hvem her fra Baby.dk husker du. Og hvad husker du dem for?

Jeg deltog engang i en lignende tråd, og det endte med at blive mægtig morsomt

Så skriv hvem i husker - her fra - og hvad i husker dem for (helst noget godt selvfølgelig)

Henrik - selvfølgelig - for at være en god og aktivt deltagende ejer/admin.

Tine - selvfølgelig - for at være Henriks kone og medstifter/-ejer, og mor til de to lækre tøser. 

Zafir - selvfølgelig - fordi jeg kender hende IRL, og det at jeg også kender hende her på siden, gør at jeg ligesom føler mig lidt tættere på, og bedre opdateret på en sær måde Og så husker jeg hende på en helt speciel måde, for en helt speciel gave - you know

Tjuhl. For at være Tjuhl. Skøn og dejlig. For at skrive indlæg i alle retninger, og især i alle humørtilstande, og for at være skide skæg på skrift - for det meste.
Og ikke mindst for at givemig sære mavefornemmelser, som så viser sig at holde stik
For at få mig til at grine af Søren rigtig tit, selvom jeg slet ikke kender ham.

Caroline. Fordi, ja jeg ved det egentlig ikke helt. Du er bare sådan en af dem der jeg kan huske, for ikke noget specielt, men det er i sig selv en bedrift

Susan????. for de super fede kager, og for kagekursus.

Anasmor. For at være klar parat med gode råd, og for at gøre sit bedste, for at løse folks kageproblemer. For at vade ind på baby.dk med store tunge træsko på, og ramme bare lige plet og for fantastiske kager ikke mindst

Stineve. For at være super delicious og klog, og for post-samtaler et par sene aftener

Rosa. For også at være skide køn, skide klog, og skide skæg, uanset sindstilstand - næsten.

Eva. For masser af debatter, især om ting som andre folk ikke tænker at spørge om. Og for debatter der går i dybden. Og for at have sin helt egen mening uanset hvad andre siger

Så kan jeg umiddelbart ikke komme i tanke om flere.

Jeg vil så siger Malucca09 hun har hjulpet mig meget, da jeg har døjet meget med smerter i min graviditet!! synes at hun er god til at svare på indlæg!

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddafest... Hvis man er i dårlig humør en dag, så skal man da bare kigge her Så blir man da overøst med kærlighed...

Jeg syntes det er mega svært, at skulle skrive, hvad jeg syntes om jer alle sammen. Jeg hænger jo så meget ud herinde, så jeg har så meget at sige om hver enkelt herinde...

Rigtig mange kender jeg jo også IRL, fordi jeg har hevet mine frender og slægt herind Så jeg er faktisk - for en gangs skyld - stort set mundlam - Men på den GODE måde

Fortsæt bare med at sprede kærlighed

Det er så skønt, med dejlige positive tråde...

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

Det er svært, og man vil jo helst ikke glemme nogle

Men alle de dejlige piger i navlestrengsforummet de skal helt sikkert nævnes!!!

Derudover har jeg lagt ekstra mærke til

Eva ja som alle andre.... du har altid en masse kloge ord og du er ikke en man lige slipper udenom

Zafir - Elsker hendes dagbogsindlæg

Rosa - Fordi hun er så utrolig smuk

Miamaja - Fordi hun har den lækreste unge

Wamse - Fordi hun er en fighter!!!

Anasmor - For de helt fantastiske kager

Og så stopper jeg her, selvom der sagtens kunne nævnes mange mange flere

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Det er svært, og man vil jo helst ikke glemme nogle

Men alle de dejlige piger i navlestrengsforummet de skal helt sikkert nævnes!!!

Derudover har jeg lagt ekstra mærke til

Eva ja som alle andre.... du har altid en masse kloge ord og du er ikke en man lige slipper udenom

Zafir - Elsker hendes dagbogsindlæg

Rosa - Fordi hun er så utrolig smuk

Miamaja - Fordi hun har den lækreste unge

Wamse - Fordi hun er en fighter!!!

Anasmor - For de helt fantastiske kager

Og så stopper jeg her, selvom der sagtens kunne nævnes mange mange flere

Ihh...dig!!! du er altså også en jeg husker, men dit navn er bare så svært at huske...jeg synes du er sjov og har nogle super svar..

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Ihh...dig!!! du er altså også en jeg husker, men dit navn er bare så svært at huske...jeg synes du er sjov og har nogle super svar..

Var ret overbevist om at ingen andre end navlestrengerne vidste hvem jeg var

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Var ret overbevist om at ingen andre end navlestrengerne vidste hvem jeg var

Jo for pokker da... selvom I er en lille lukket flok lyder så hyggeligt med Jeres gruppe...

Anmeld

14. februar 2010

Heidi.

Hvordan kan jeg dog gelmme ZAFIR...dine oprigtige fortællinger om de ting der sker i dit liv, og dine gode svar på alting, for ikke at forglemme din opryddertræng i vores tråde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.