Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Haha.. ja det var en god dag.. Forglem ej den paradIs butik vi kom forbi, og liiige skulle købe en is ved..

Åhh ja den smagt sgu godt der gik Monica sgu glip af noget ha ha ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Åhh ja den smagt sgu godt der gik Monica sgu glip af noget ha ha

Ja.. men så må vi bare snart mødes igen, og snuppe en is igen..

Anmeld

14. februar 2010

LineD

Hovsa havde helt glemt <3ChristinaogElias<3 / Eliasmor / Lille ny Du er svær at holde styr på når du skifter navn - Skrev meget sammen under graviditeten, men synes det er lidt tid siden jeg har set hende i indlægene :)

Anmeld

14. februar 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Ja.. men så må vi bare snart mødes igen, og snuppe en is igen..

Ja det kunne være SÅ hyggeligt :) 

Anmeld

14. februar 2010

Vingummien

puha, starter med at nævne dem fra navlestrengsgruppen, dem husker jeg da jeg næsten har mødt dem alle i irl og så har haft dem ved min side siden jeg var gravid med Emil.

Diana: For vores gode diskutioner uden at det løbet langt ud Og så vores enighed.

Fredericks moar: Fordi vores knægte er hen af samme alder og vi får nogle gode snakke.

Eva: For de søde ord hun har kommet med til mig pga min vægt og en god diskotion man kan få igang med hende også

Ayasmor: Husker hende fordi jeg har mødt hende i irl og hun bor i samme by

Det var dem jeg kan huske brugernavn på

Anmeld

14. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Hovsa havde helt glemt <3ChristinaogElias<3 / Eliasmor / Lille ny Du er svær at holde styr på når du skifter navn - Skrev meget sammen under graviditeten, men synes det er lidt tid siden jeg har set hende i indlægene :)

Ja da selvfølgelig da hende glemmer vi ikke (intet negativt!) 

Men jo jeg ser hende faktisk tit i indlæggene men kan desværre ikke huske hvad hun hedder nu, men hendes profil billed er af hende og hendes skønne søn.

Anmeld

14. februar 2010

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Ja det kunne være SÅ hyggeligt  

Det skal vi da helt sikkert lige have stablet på benene så..

Anmeld

14. februar 2010

smokin

Min liste bliver ikke så lang fordi jeg ikke har været her så længe, men der er klart nogle lækre kvinder der har gjort indtryk på mig.

Eva: Fordi hun er satans smuk, sød og dejlig. Altid ærlig og aldrig bange for at sige sin mening.Og fordi hun altid er den jeg nævner ifb. med baby herhjemme.

Zafir: Fordi hun fascinerer mig - hvorfor ved jeg ikke. Og fordi hun er højtelsket for sine gode råd og dejlige kommentarer.

Malene: Hot twinmamma! Sød, ærlig og helt igennem rar.

Louiselarsen: Fordi hun slet ikke er så slem som hun selv render og tror!

Tanja19: En lillespurv som altid har en glad kommentar. Et rigtig rart individ.

Tjuhl og hendes mand: Skøre kvinde og matematiske gud af en mand at have! I LOVE LOVE LOVE IT.

Sussieoglilje: Hun er bare smuk.. tja.. det er hvad jeg husker hende for. Og rockmamma!

Men jeg elsker jer allesammen udover det!

Spred kærligheden!! Og tak for en god debat.

KH
Zette og minimalou i maven

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Hvor hyggeligt!!!

Men ved I hvad? Jeg kan huske jer, når jeg ser jeres indlæg og navne og billedet... Men lige nu kan jeg ikke sætte navne på alle I søde piger som jeg genkender herinde. Og som I siger, I gør baby.dk som den er. Jeg har brugt mange timer herinde, og det var det bedste I den tid, jeg har haft brug for det. Alle I navner kan jeg også huske og for de samme grunde som jer, så jeg vil spare på at skrive alle navne igen for i after er noget træt og vil sove   Og jeg ville også tilføje:

Miamaja - den søde sjøve køkken glade pige som bor helt på den anden side af jorden, netop Californien og har ikke nok ord til at forklare hvor lykkelig hun er, for hun har adopteret en dejlig guldklump.

3Rollinger (Trine)- som bor i Spanien og det gør, at vi har noget i fælles hehe

Susanne85 - For hun er så sød og viser os så mange hyggelige billeder af Emil.

Wiitrio - og hendes datter Daniela, som blev født for tidligt og det har været så hårdt i starten

Momto3 - for jeg har læst mange kloge indlæg fra hende...

Og jeg ved, at der er flere end dem I har skrivet og dem jeg har tilføjet, men som sagt, det er ikke altid jeg kan huske jeres navne!

Anmeld

14. februar 2010

Misjelle

Jeg er jo nok en af de mere neutrale, men synes der rigtig mange søde og bemærkelsesværdige mennesker herinde

Morhvidovre: Meget sød og omsorgsfuld, har altid en varm og sød kommentar.

DianaMoar: Har skønne Lucas som jo er født på samme fantastiske dag som min egen lille dreng. Og sikke et dejligt hus de har fået sig.

Mammi: Altid frisk

Moar'en: Har dejlige Viktor med de skønneste skønneste kinder

MoarViborg: Sød og smuk Moar

Tjuhl: Helt fantastisk stærk kvinde, elsker at følge dig ude fra sidelinjen.

Malou: Super frisk og køn pige

Eva: Eeeelsker at debattere, men det er jo dejligt at nogle holder liv i emnerne

Mariamiss: Siger sin mening, men gør det uden at træde folk over tæerne

Rosa: Meget smuk og køn pige, hvis lille prinsesse blev til en prins

Caroline: Så sød og omsorgsfuld pige, hvis lille bebs ikke vil vende sig rigtigt!

Ayasmor: Glad og varm pige ... elsker sleebee og de tykke strømpebukser fra føtex

Zafir: En pige med rigtig mange gode værdier, har altid lyst til at læse hendes indlæg.

Henrik: Har altid en god forklaring

Tine: Meget sød og forstående

Og jeg er bare så sikker på at jeg når jeg har postet det her kommer i tanke om endnu flere fantastiske mennesker der opholder sig herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.