God ide. Åhh hvor skal jeg starte.
Tine/Henrik: for det fantastiske arbejde med siden.
Tanja: Hende snakker jeg meget med og har desværre kun mød hende en gang men FANTASTISK er hun sgu 
MetteT: Har jeg mødt IRL. hende og hendes skønne familie har vi været sammen med flere gange. SKØN FAMILIE
og fantastiske kattepassere 
Rosa: Har jeg os mødt flere gange og hun er jo lige så skøn
Christinap: Har jeg os mødt, hun har lavet mine negle (Og det blev bare skide pænt) og endnu en skøn person 
Caroline: Hun er jo over det hele på Baby.dk hun er så sød og hjælper alle man bliver altid så glad når man snakker med hende. Og os mødt til et baby.dk møde desværre sad hun lidt væk så fik ikke snakket så meget med hende 
Zafir: FED person helt anderledes på den fede måde hun er så spændende hi hi at man kun har lyst til at lære hende bedre at kende. Hun laver det bedste urtesalt!!!! Be om mere tak hi hi ;) og ja hende har jeg så os mødt på et vikingemarket. og så har hun jo bare en mega smuk klog datter.
Eva: Nogen gode indlæg, siger sin mening, har fået lavet en masse ved sig selv og er blevet en virkelig SMUK kvinde.
Malou: Dejlig dreng, smuk pige, og hende har jeg snakket en del med på MSN os og vil rigtig gerne møde hende hun er jo bare super at snakke med.
Anasmor: For det flotteste kager jeg har set. og så skal hendes veninde lave Lucas fødselsdags kage til os på lørdag :)
Sanne: For hendes meget hårde graviditet og fødsel. og så snakker jeg rigtig meget med hende på Facebook.
Ayasmor: hi hi for vores gå tur til stationen i århus efter en hyggelig dag med Rosa. og vi gik så den forkerte vej den modsatte vej så vi kom ud på en tur ha ha ;)
LineD: Vi har lige fået hende lille hun det sorte guld/lyn ;)
MoarViborg: Hende og hendes smukke datter var her hjemme og spise frokost en dag super hyggeligt 
Hele min baby.dk mødregruppe: Mange navne de alle super søde og skønne og glæder mig til at møde dem.
Og selvfølgelig alle dem jeg har mødt til baby.dk møderne igen mange navne ha ha.