Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Diana...

God ide. Åhh hvor skal jeg starte. 

Tine/Henrik: for det fantastiske arbejde med siden.

Tanja: Hende snakker jeg meget med og har desværre kun mød hende en gang men FANTASTISK er hun sgu 

MetteT: Har jeg mødt IRL. hende og hendes skønne familie har vi været sammen med flere gange. SKØN FAMILIE  og fantastiske kattepassere 

Rosa: Har jeg os mødt flere gange og hun er jo lige så skøn  

Christinap: Har jeg os mødt, hun har lavet mine negle (Og det blev bare skide pænt) og endnu en skøn person 

Caroline: Hun er jo over det hele på Baby.dk hun er så sød og hjælper alle man bliver altid så glad når man snakker med hende. Og os mødt til et baby.dk møde desværre sad hun lidt væk så fik ikke snakket så meget med hende 

Zafir: FED person helt anderledes på den fede måde hun er så spændende hi hi at man kun har lyst til at lære hende bedre at kende. Hun laver det bedste urtesalt!!!! Be om mere tak hi hi ;) og ja hende har jeg så os mødt på et vikingemarket. og så har hun jo bare en mega smuk klog datter. 

Eva: Nogen gode indlæg, siger sin mening, har fået lavet en masse ved sig selv og er blevet en virkelig SMUK kvinde.

Malou: Dejlig dreng, smuk pige, og hende har jeg snakket en del med på MSN os og vil rigtig gerne møde hende hun er jo bare super at snakke med. 

Anasmor: For det flotteste kager jeg har set. og så skal hendes veninde lave Lucas fødselsdags kage til os på lørdag :) 

Sanne: For hendes meget hårde graviditet og fødsel. og så snakker jeg rigtig meget med hende på Facebook. 

Ayasmor: hi hi for vores gå tur til stationen i århus efter en hyggelig dag med Rosa. og vi gik så den forkerte vej den modsatte vej så vi kom ud på en tur ha ha ;) 

LineD: Vi har lige fået hende lille hun det sorte guld/lyn ;)

MoarViborg: Hende og hendes smukke datter var her hjemme og spise frokost en dag super hyggeligt 

Hele min baby.dk mødregruppe: Mange navne de alle super søde og skønne og glæder mig til at møde dem.

Og selvfølgelig alle dem jeg har mødt til baby.dk møderne igen mange navne ha ha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

LineD

Jeg tror ikke jeg husker vildt mange...

Men here goes...

FrkT: Fordi hun bare er super dejlig, og kæmper en brav kamp med de skide 2 streger, og så fordi vi har været sammen IRL - hvilket jeg savner MEGET!!!

Nena (MissBananahamock) <-- Mener jeg: Og så for babykampen og for at heppe da det var mit problem!

DianaMor: For at skrive mange gode svar på indlæg, kan huske hende helt tilbage fra da vi kæmpede for at få Liam, altid søde og opmundrende ord, men mest af alt vil hun forevigt fylde en stor del af mit hjerte ved at ville gøre forsøget med at have Fanni

RikkeogLiam - Fordi hun også har en Liam

Caroline86: For altid at være en sød dejlig og positiv pige!

Rosa: For bare at være gude smuk - Og så skriver hun jo bare geniale sjove svar mange gange - og så de dejlige mavebilleder!

Thjul: Fordi jeg bare får sådan en varm fornemmelse inden i, når jeg læser hvad hun har skrevet

Uh, der er vist lidt flere, men her på skrivende fod kan jeg ikke komme i tanke om det

Anmeld

14. februar 2010

Mca<3

Diana   Ville gerne have hende tættere på mig ,,,, Dejlig veninde ..

Snuzke ,,  Den morsomme , altid klar med en hurtig replik ,, Glæder mig til snart at møde hende

Katja (mor hvidovre) Sød sød pige ,,,  Har mødt hende og dejlige Lina

Mor Lk ,,,,  Mor til lille smukke Lotus ,, Har også mødt hende i det virkelige liv ..

Malou ,, Har skrevet en del med hende også på privat post Altid dejligt humør og hjælpsom , tilbød en gang at hente mig I hillerød for at køre mig 15 min ned til mekanikeren efter min bil pga snevejr ,, Har mødt hende og dejlige Victor ..

Eva pga hun opretter rigtigt mange indlæg

Anmeld

14. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Nena (MissBananahamock) <-- Mener jeg: Og så for babykampen og for at heppe da det var mit problem!

NÅÅÅÅÅÅ Der er hun hi hi hende har  jeg godt nok tænkt meget på over hvor hun var henne og så har hun bare skiftet navn ha ha så der jo ikke noget at sige til jeg ikke kan finde hende griner. Troet hun havde forladt os.

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Ja ja, men jeg tager det skam ikke tungt. det ved du også godt - tror jeg

Jojo.. men det var også kun positivt....

Anmeld

14. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

NÅÅÅÅÅÅ Der er hun hi hi hende har  jeg godt nok tænkt meget på over hvor hun var henne og så har hun bare skiftet navn ha ha så der jo ikke noget at sige til jeg ikke kan finde hende griner. Troet hun havde forladt os.

Ja hun har været her hele tiden... Det var et rent tilfælde jeg opdagede det lige samme dag hun skiftede navn for at være lidt mere anonym

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Hov....Tjuhl, hvordan kan jeg glemme hende..stor del af baby, klog, cool og GRAVID...weeee....og så tror jeg bare at hende og hendes mand har det så godt sammen.. forbilledlig...

Anmeld

14. februar 2010

Diana...

Hov ej altså og Pia. selvfølgelig: En masse sjove lege før hen, håndbold tråd, altid sød i sine svar, vild med skaldet fyre og tatoveringer, har 3 smukke børn. 

Anmeld

14. februar 2010

Ayasmor

DianaMoar skriver:

God ide. Åhh hvor skal jeg starte. 

Tine/Henrik: for det fantastiske arbejde med siden.

Tanja: Hende snakker jeg meget med og har desværre kun mød hende en gang men FANTASTISK er hun sgu 

MetteT: Har jeg mødt IRL. hende og hendes skønne familie har vi været sammen med flere gange. SKØN FAMILIE  og fantastiske kattepassere 

Rosa: Har jeg os mødt flere gange og hun er jo lige så skøn  

Christinap: Har jeg os mødt, hun har lavet mine negle (Og det blev bare skide pænt) og endnu en skøn person 

Caroline: Hun er jo over det hele på Baby.dk hun er så sød og hjælper alle man bliver altid så glad når man snakker med hende. Og os mødt til et baby.dk møde desværre sad hun lidt væk så fik ikke snakket så meget med hende 

Zafir: FED person helt anderledes på den fede måde hun er så spændende hi hi at man kun har lyst til at lære hende bedre at kende. Hun laver det bedste urtesalt!!!! Be om mere tak hi hi og ja hende har jeg så os mødt på et vikingemarket. og så har hun jo bare en mega smuk klog datter. 

Eva: Nogen gode indlæg, siger sin mening, har fået lavet en masse ved sig selv og er blevet en virkelig SMUK kvinde.

Malou: Dejlig dreng, smuk pige, og hende har jeg snakket en del med på MSN os og vil rigtig gerne møde hende hun er jo bare super at snakke med. 

Anasmor: For det flotteste kager jeg har set. og så skal hendes veninde lave Lucas fødselsdags kage til os på lørdag  

Sanne: For hendes meget hårde graviditet og fødsel. og så snakker jeg rigtig meget med hende på Facebook. 

Ayasmor: hi hi for vores gå tur til stationen i århus efter en hyggelig dag med Rosa. og vi gik så den forkerte vej den modsatte vej så vi kom ud på en tur ha ha  

LineD: Vi har lige fået hende lille hun det sorte guld/lyn

MoarViborg: Hende og hendes smukke datter var her hjemme og spise frokost en dag super hyggeligt 

Hele min baby.dk mødregruppe: Mange navne de alle super søde og skønne og glæder mig til at møde dem.

Og selvfølgelig alle dem jeg har mødt til baby.dk møderne igen mange navne ha ha. 

Haha.. ja det var en god dag.. Forglem ej den paradIs butik vi kom forbi, og liiige skulle købe en is ved..

Anmeld

14. februar 2010

Risen

Sjovt der er så mange som har de samme! .. Jeg har nemlig en del andre.. 

Først og fremmest : Mia Maia fordi hun er så skide sød og bare fortjener at få en bæbs ! 

Noname : fordi hun har god humor og vi er i samme terminsgruppe

CamilaSoefelt: fordi vi skriver sammen hver dag og snart skal ud og shoppe baby tøj .. 

Mathildesmor:  ved ikke rigtig hvorfor, bare super sød og sjovt at snakke med.. 

Rosa: fordi hun altid har nogle søde ord og fordi hun er så ægte ..

Selvfølgelig er der også en masse andre som henrik, tjuhl osv.. men det er godt nok mange at skrive ned  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.