Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Hejdu skriver:

For mig bliver det ikke marts, som bliver måneden, hvor det lykkes

Er igang med første IVF forsøg, startede på hormonbehandling i februar og fik udtaget æg i onsdags. Jeg havde 24 ægblærer, hvoraf 20 blev tømt, hvilket resulterede i 16 æg. På mandag får vi besked om, om nogen af æggene er blevet til noget

Fordi min krop har reageret så voldsomt på hormonerne, vil eventuelle æg blive lagt på frys og jeg skal springe en hel cyklus over, så en evt. ægoplægning bliver tidligst i midten af april måned

Indtil da vil jeg heppe på jer andre

Æv I skal vente Hepper på April for jer!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2024

Hejdu

Sommersol2021 skriver:

Æv I skal vente Hepper på April for jer!

Tak

ja, det er lidt øv, men tror lægerne har helt ret i, at min krop har brug for en pause. 

Anmeld Citér

2. marts 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv

Hej i skønne damer �� 

Hvordan  går det ved jer??? 

Her er der testdag om 3 dage.. ����

Anmeld Citér

2. marts 2024

Junia

Hejdu skriver:

Tak

ja, det er lidt øv, men tror lægerne har helt ret i, at min krop har brug for en pause. 

Håber pausen vil gøre dig godt og ægget vil blive boende i første forsøg

Anmeld Citér

2. marts 2024

Junia

Hej i skønne damer �� 

Hvordan  går det ved jer??? 

Her er der testdag om 3 dage.. ����

Spændende lilleliv. Mærker du noget?

her går jeg og venter på ægløsning, men er startet på gelé royal så ved ikke helt om det kan ændre på det. Plejer havde positiv test dag 14 (idag), så vi må se ��

Anmeld Citér

3. marts 2024

Lilleliv

Junia skriver:

Spændende lilleliv. Mærker du noget?

her går jeg og venter på ægløsning, men er startet på gelé royal så ved ikke helt om det kan ændre på det. Plejer havde positiv test dag 14 (idag), så vi må se ��

Jeg syns jeg har noget ømme bryster, tisser vildt ofte og så syns jeg kun jeg er blevet endnu mere træt... Jeg har været træt i en længere periode, men syns det er blevet værre...  

Jeg har oss brugt roayl gelé, det er både mig og manden, så er spændt...

Anmeld Citér

4. marts 2024

Junia

Lilleliv skriver:

Jeg syns jeg har noget ømme bryster, tisser vildt ofte og så syns jeg kun jeg er blevet endnu mere træt... Jeg har været træt i en længere periode, men syns det er blevet værre...  

Jeg har oss brugt roayl gelé, det er både mig og manden, så er spændt...

Krydser for dig! 

Hvordan tager du gelé royal? Tror jeg er igang med at gøre det forkert *griner*
havde forstået det som 3 de første 10 dage i cyklus, så 2 i 10 dage og tilsidst 1 i slutningen og så forfra med 3 igen Men nu har jeg læst en tråd hvor det virker somom folk bare bliver på 1. 

Om det virker aner jeg så ikke, min æl lå eg halvt døgn senere end normalt, og tror jeg har frigivet æg fra højre denne gang. De sidste par gange har jeg været ret overbevist om det er fra Venstre 

Anmeld Citér

4. marts 2024

Lilleliv

Junia skriver:

Krydser for dig! 

havde forstået det som 3 de første 10 dage i cyklus, så 2 i 10 dage og tilsidst 1 i slutningen og så forfra med 3 igen Men nu har jeg læst en tråd hvor det virker somom folk bare bliver på 1. 

Om det virker aner jeg så ikke, min æl lå eg halvt døgn senere end normalt, og tror jeg har frigivet æg fra højre denne gang. De sidste par gange har jeg været ret overbevist om det er fra Venstre 

Taaak... 

Jeg i januar med 2 om dagen til æl og der var ikk noget..  

I februar startede jeg med 3 i 10 dage, 2 i 5 dage og så 1 i 3 dage... 

Ved heller ikk om det virker, jeg har svært ved at blive gravid, så det kæmper vi oss med..

Anmeld Citér

4. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Junia skriver:

Krydser for dig! 

Jeg gjorde, som du har gjort og er nu 7+0.

Anmeld Citér

4. marts 2024

Junia

MortilF skriver:

Jeg gjorde, som du har gjort og er nu 7+0.

Så du tog det også hele cyklus igennem?

og hver dag 1-10 med 3 piller?

Kæmpe tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.