Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Junia skriver:

Tænker ihvertfald ikke der er nogle downsides, udover besværet

Ja, hvem der bare havde fundet sin udkårne 10 år tidligere, men sådan går det jo ikke altid. 

Man håber jo altid det bedste for andre Men det kan vel også ske man har sen æl og tidlig menstruation Hellere de korte cyklusser så ihvertfald, når det endelig skal være i det mindste

Hehe det rigtig. Nogle gange vil livet ikke som man selv gerne vil. Nogle mødes når de helt teenager og andre meget sendt i livet

Og ja self heller korte cyklusser eller normal som min nu på 28 dage, end lange cyklusser. Det helt sikkert.

håber virkelig snart du stå med en positiv test det bedste i verden at blive forældre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2024

Junia

Love Angel skriver:

Hehe det rigtig. Nogle gange vil livet ikke som man selv gerne vil. Nogle mødes når de helt teenager og andre meget sendt i livet

Og ja self heller korte cyklusser eller normal som min nu på 28 dage, end lange cyklusser. Det helt sikkert.

håber virkelig snart du stå med en positiv test det bedste i verden at blive forældre.

Nej, jeg havde gerne fået min første som 26-28 årig - og det er da nogle år siden

Ja, jeg krydser også fingre! Vi glæder os allerede

Anmeld Citér

26. marts 2024

Love Angel

Mor til 4

Er der nogle der har testet for nyelig? Eller skal teste før næste månede begynder? 

min menses er ved at være slut. Idag sidste dag. men der er nogle dage endnu til jeg begynder at teste for ægløsning. 

Men en anden ting har jeg fundet ud af. Jeg troede længe at den her cyklus bliver nr 12 hvor vi forsøger. Men snakken med min mand begyndte jeg at tvivle. Og fandt frem til ved hjælp af min første testtråd jeg lavet efter jeg bliv opereret, at den cyklus jeg er på nu er faktisk nr 11 cyklus

Anmeld Citér

27. marts 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har positiv æl test i dag, så jeg skal først teste i april Forventer dog ikke det store, min kæreste er småsyg, så det bliver nok bare til et enkelt forsøg. 

Anmeld Citér

28. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg har positiv æl test i dag, så jeg skal først teste i april Forventer dog ikke det store, min kæreste er småsyg, så det bliver nok bare til et enkelt forsøg. 

Okay. Jeg begynder nok at teste  for æl på tirsdag. Så jeg tester jo også for graviditet en gang i april

og øv træls at din kæreste er syg. 

Anmeld Citér

28. marts 2024

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Okay. Jeg begynder nok at teste  for æl på tirsdag. Så jeg tester jo også for graviditet en gang i april

og øv træls at din kæreste er syg. 

Ja vi er virkelig ramt på timingen hver måned, det passer altid dårligt Men vi har givet det et forsøg alligevel trods sygdom. I dag er jeg sløj, så det bliver nok ved det. Vi har da trods alt en chance nu vi har ramt én af de to dage med max fertilitet 

Anmeld Citér

28. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Ja vi er virkelig ramt på timingen hver måned, det passer altid dårligt Men vi har givet det et forsøg alligevel trods sygdom. I dag er jeg sløj, så det bliver nok ved det. Vi har da trods alt en chance nu vi har ramt én af de to dage med max fertilitet 

Øv med dårlig timing hver månede. 
men godt i ramte indenfor vinduet. Og det kræver kun en gang for at blive gravid

Anmeld Citér

28. marts 2024

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Øv med dårlig timing hver månede. 
men godt i ramte indenfor vinduet. Og det kræver kun en gang for at blive gravid

Jeps vi krydser

Anmeld Citér

30. marts 2024

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Jeg kigger lige med her vi har været på pb on and off i et par år (meget off i perioder, fordi livet kom i vejen, og andre ting lige skulle på plads!) men nu prøver vi altså igen, og jeg håber sådan, det vil gå hurtigt. Synes, jeg bliver så depri i de perioder vi prøver, og det ikke lykkes!

Har ikke testet for ÆL, men baseret på min cyklus falder den engang mellem i går og på mandag, og vi har indtil videre ramt i går. Begynder at teste omring den 9/4, og er meget spændt☺️

hvordan går det med jer andre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.