Love Angel skriver:
Jeg vil ikke slukke din glæde eller håb overhovedet, og håber at jeg tar meget fejl. Men det i sig selv at du lader den stå så længe og aflæse igen. Er ikke noget du få noget godt ud af. Du giver dig selv falske forhåbninger på den måde. Og for det andet ligner det blot desværre for en skyggestreg. Tag og køb en test med rød streg og aflæs den inden for tiden.
håber sådan for dig at du snart stå med 2 streger
hvor længe har i prøvet?
Testen blev aflæst for sent, da jeg måtte tage mig af min søn. Når det er sagt, så har jeg heller aldrig oplevet at en negativ test er blevet positiv efter tid (der er farve i, og den er kun blevet tydeligere), men det kan jo sagtens være denne gang. Det vil tiden vise, har heller ingen anelse om, om jeg overhovedet har haft ægløsning endnu.
Tak, jeg har det lidt dobbelt. Jeg vil glæde mig helt vildt over en graviditet, men jeg ville også være sindssygt bange, da vi mistede vores pige til svære misdannelser halvvejs i graviditeten, i slutningen af januar
Vi er ikke gået målrettet efter at opnå graviditet, men vi har heller ikke gjort nogle tiltag for at undgå det.
Anmeld
Citér