Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

43.515 visninger
258 svar
59 synes godt om
29. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja folkens endnu en testtråd til os der stadig forsøger på at blive gravid. Og lad os for at vi alle få de 2 streger vi sådan brænder for.

min status ligenu er at jeg har min menses, og menses sidste dag er på onsdag. Det er vores 10 cyklus og jeg er begyndt at blive noget bekymret over hvorfor det ikke er lykkedes endnu ved godt det nok mere besværlig med kun en æggeleder, men synes nu at vi har forsøgt i mange måneder allerede. 
håber virkelig det snart skerog forhåbelig gerne her i februar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ja folkens endnu en testtråd til os der stadig forsøger på at blive gravid. Og lad os for at vi alle få de 2 streger vi sådan brænder for.

min status ligenu er at jeg har min menses, og menses sidste dag er på onsdag. Det er vores 10 cyklus og jeg er begyndt at blive noget bekymret over hvorfor det ikke er lykkedes endnu ved godt det nok mere besværlig med kun en æggeleder, men synes nu at vi har forsøgt i mange måneder allerede. 
håber virkelig det snart skerog forhåbelig gerne her i februar

Iiiih mand. Havde godtnok lige håbet på du stod med en positiv test  Åh altså. men ..... Vil du prøve clear blue digital testene igen ? hvis nu den viser positiv på samme tidspunkt igen i den her cyklus. Så kunne det jo være det var der ægløsningen lå hver gang ? 

Du skal nok blive gravid <3 Mange er blevet gravide med kun en æggeleder <3 Kroppen skal bare lige vænne sig til at den ene æggeleder skal overtage Det læste jeg hvertfald da jeg havde min GUL. at det tager lidt tid for kroppen Men kan sagtens forstå din frustration. ÅRH jeg  for dig og for jer alle sammen i den her cyklus  

Anmeld Citér

30. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Iiiih mand. Havde godtnok lige håbet på du stod med en positiv test  Åh altså. men ..... Vil du prøve clear blue digital testene igen ? hvis nu den viser positiv på samme tidspunkt igen i den her cyklus. Så kunne det jo være det var der ægløsningen lå hver gang ? 

Du skal nok blive gravid <3 Mange er blevet gravide med kun en æggeleder <3 Kroppen skal bare lige vænne sig til at den ene æggeleder skal overtage Det læste jeg hvertfald da jeg havde min GUL. at det tager lidt tid for kroppen Men kan sagtens forstå din frustration. ÅRH jeg  for dig og for jer alle sammen i den her cyklus  

Årh det var sødt af dig men nej desværre det var heller ikke januar måneden der var vores månede

og helt sikkert, frem over vil jeg kun bruge clear blue digital ægløsningstest. Og ja hvis den her gang viser samme dag at jeg få en positiv ægløsningstest. Så er det nok sikkert at min ægløsning altid har lagt der. 
jeg håber virkelig at jeg snart bliver gravid jeg vil bare så gerne snart være gravid. Jeg bliver så frustreret. Har du også fået fjernet den ene æggeleder?

Anmeld Citér

30. januar 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Årh det var sødt af dig men nej desværre det var heller ikke januar måneden der var vores månede

og helt sikkert, frem over vil jeg kun bruge clear blue digital ægløsningstest. Og ja hvis den her gang viser samme dag at jeg få en positiv ægløsningstest. Så er det nok sikkert at min ægløsning altid har lagt der. 
jeg håber virkelig at jeg snart bliver gravid jeg vil bare så gerne snart være gravid. Jeg bliver så frustreret. Har du også fået fjernet den ene æggeleder?

Nej jeg fik den ikke fjernet men den virker ikke på grund af ar væv. Det var faktisk først da min "termins dato" var overstået at jeg blev gravid igen Det var så også den måned jeg brugte gele royal. Men altså..... Den cyklus hvor jeg blev gravid uden for livmoderen var den første cyklus vi prøvede i.... sååå måske var jeg alligevel blevet gravid den måned Men ja - jeg har skrevet om det så mange gange du er sikkert træt af at hører om det  

Dog mente min gynækolog at jeg var blevet gravid i den "dårlige" side med min nr 2.... Men der var vist lidt uenighed omkring det fra andre læger Men ja .... Mener det kun er en æggeleder der virker  

Anmeld Citér

30. januar 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv

Jeg melder mig oss her..  

Jeg har testdag d.6/2..

Vi har prøver roayl gelé denne måned, så er spændt..

Anmeld Citér

30. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Nej jeg fik den ikke fjernet men den virker ikke på grund af ar væv. Det var faktisk først da min "termins dato" var overstået at jeg blev gravid igen Det var så også den måned jeg brugte gele royal. Men altså..... Den cyklus hvor jeg blev gravid uden for livmoderen var den første cyklus vi prøvede i.... sååå måske var jeg alligevel blevet gravid den måned Men ja - jeg har skrevet om det så mange gange du er sikkert træt af at hører om det  

Dog mente min gynækolog at jeg var blevet gravid i den "dårlige" side med min nr 2.... Men der var vist lidt uenighed omkring det fra andre læger Men ja .... Mener det kun er en æggeleder der virker  

Nårh okay. Og nej jeg er slet ikke træt af at høre på det. Forstår godt at når noget virkede på en så vil man så gerne sende rådet til alle, og gerne flere gange. Da man selv er helt utrolig glad for at det virker det man brugte og mener du altså en søn som er hos dig levende? Kan være den æggeleder hvor de tror ikke virker, faktisk virker måske alligvelet

Anmeld Citér

30. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Lilleliv skriver:

Jeg melder mig oss her..  

Jeg har testdag d.6/2..

Vi har prøver roayl gelé denne måned, så er spændt..

Det skal du være velkommen til

Og hvor spændende, så er der kun en uge til hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

30. januar 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv
Love Angel skriver:

Det skal du være velkommen til

Og hvor spændende, så er der kun en uge til hvor længe har i prøvet?

Jaa, det bliver så spændende... Jeg har så svært ved at vente med at teste, men ved oss jeg bliver skuffet over en negativ, så jeg kæmper for ikk at teste før...

Vi har forsøgt i 10 måneder.. Men jeg har altid haft svært ved at blive gravid... Så derfor prøver vi roayl gelé nu...

Vi har begge taget det, da der er nogle der siger mænd får bedre svømmer ved at tage det..  

Anmeld Citér

30. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Lilleliv skriver:

Jaa, det bliver så spændende... Jeg har så svært ved at vente med at teste, men ved oss jeg bliver skuffet over en negativ, så jeg kæmper for ikk at teste før...

Vi har forsøgt i 10 måneder.. Men jeg har altid haft svært ved at blive gravid... Så derfor prøver vi roayl gelé nu...

Vi har begge taget det, da der er nogle der siger mænd får bedre svømmer ved at tage det..  

Forstår dig fuldt ud. Jeg bliver sååå skuffet hver gang testen er negativt. Min sidste dag for menses er imorgen. Vi er gået ind i 10 cyklus. Det vil sige nr 10 månede før i tiden bliv jeg hurtig gravid hver gang vi gik igang med PB. Men efter jeg har fået fjernet min højere æggeleder og indtil nu, har det ikke lykkedes os endnu at blive gravid

er det her jeres nr 10 månede eller nr 11 månede? 

Anmeld Citér

31. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har testdag d. 12/2. 

Gele Royal har helt klart gjort, at jeg kan mærke meget mere. Dog i venstre side - som er blokeret og kun lidt i højre side.

Umiddelbart ikke de bedste odds. Der er ikke andet at gøre, end at vente nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.