Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så kom min menses idag. Så er vi startet på endnu en månede. Vi er nu kommet ind i 11 månede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Så kom min menses idag. Så er vi startet på endnu en månede. Vi er nu kommet ind i 11 månede.

Øv det er jeg ked af at læse, det er ikke til at holde ud. Nu må den graviditet jo snart komme.. krydser fingre for at næste måned er jeres

Jeg tror jeg havde ægløsning igår, både udfra app og at den kropsbehandler jeg går hos nævnte det. Men sex har vi kun haft lørdag, søn og tirsdag. Min kæreste har haft natarbejde, så det har ikke rigtig været muligt for flere gange tættere på æl. Så der er nok ikke meget håb denne gang.

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom

Når tror jeg er ude. Fik flot positiv test igår 3+2 og idag mens jeg var i svømmehallen begyndte jeg at bløde meget lyst blod havde virkelig håbet det var min tur nu

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kis92 skriver:

Øv det er jeg ked af at læse, det er ikke til at holde ud. Nu må den graviditet jo snart komme.. krydser fingre for at næste måned er jeres

Jeg tror jeg havde ægløsning igår, både udfra app og at den kropsbehandler jeg går hos nævnte det. Men sex har vi kun haft lørdag, søn og tirsdag. Min kæreste har haft natarbejde, så det har ikke rigtig været muligt for flere gange tættere på æl. Så der er nok ikke meget håb denne gang.

Ja nu må den også komme, føler selv den var længe ventet den graviditet

og mist ikke håbet allerede. Det kan være nok med blot at have sex 1 gang og 1 sædcelle at blive gravid.  

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Når tror jeg er ude. Fik flot positiv test igår 3+2 og idag mens jeg var i svømmehallen begyndte jeg at bløde meget lyst blod havde virkelig håbet det var min tur nu

Hvis du har testet flot positiv igår, og ikke nødvendigvis at graviditet er gået tabt pga af du bløder. Med mindre du tester de kommende dage og testene begynder at blive svage og til sidst blive helt negative.

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

Hvis du har testet flot positiv igår, og ikke nødvendigvis at graviditet er gået tabt pga af du bløder. Med mindre du tester de kommende dage og testene begynder at blive svage og til sidst blive helt negative.

Jeg må prøver. Nogen siger det kan være implantionsblødning. Har to børn og aldrig haft implantionsblødning så aner ikke hvordan den er. Ved bare i svømmehallen var der meget lyst men nu her lidt over en time så er der kun kommet lidt mere men det er så mørkt og lyst (ved ikke om det så er gammel blod) ingen klumper har heller ingen smerter som det er lige nu. Tænker jeg prøver at teste igen. Frygter bare hvis den er svagere end igår er 3+3 idag

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Jeg må prøver. Nogen siger det kan være implantionsblødning. Har to børn og aldrig haft implantionsblødning så aner ikke hvordan den er. Ved bare i svømmehallen var der meget lyst men nu her lidt over en time så er der kun kommet lidt mere men det er så mørkt og lyst (ved ikke om det så er gammel blod) ingen klumper har heller ingen smerter som det er lige nu. Tænker jeg prøver at teste igen. Frygter bare hvis den er svagere end igår er 3+3 idag

Det kan ikke være implantionsblødning, da du jo har testet positiv igår. Og man danner ikke HCG før ægget har sat sig fast, derfor kan det ikke være implantionsblødning. 
men ja det kan være gammel blod. Har du prøvet at teste idag? Og har du et billede af din test fra igår som jeg må se?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kokomom

Det kan ikke være implantionsblødning, da du jo har testet positiv igår. Og man danner ikke HCG før ægget har sat sig fast, derfor kan det ikke være implantionsblødning. 
men ja det kan være gammel blod. Har du prøvet at teste idag? Og har du et billede af din test fra igår som jeg må se?

Den lille valmed er fra I morges og den ovenover er fra nu. (Hvor jeg måtte presse lidt tis ud, fo3 skulle ikke tisse)

Den der er alene er den positive fra igår, men jeg kan ikke være 100% sikker på den ikke var positiv pga ovitrelle. Samt ved jeg ikke når det er så tidligt hvad det har at sige at man skifter test mærke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Ja nu må den også komme, føler selv den var længe ventet den graviditet

og mist ikke håbet allerede. Det kan være nok med blot at have sex 1 gang og 1 sædcelle at blive gravid.  

Som jeg har læst det har I også lidt modstand for at opnå graviditet, blandt andet kun en æggeleder/stok og ikke kan have sex så ofte. Har du snakket med din læge om der er mulighed for hjælp på den ene eller anden måde? Jeg hepper på at det lykkes i næste måned

I næste uge skal jeg ind på sygehuset for at få tjekket mine ribben, da jeg i over et år har haft ondt ved dybe vejrtrækning. Så jeg prøver at overbevise mig selv om at det nok er for det bedste at jeg ikke bliver gravid denne gang, ikke at det lykkes særligt godt

Anmeld Citér

24. februar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Ja det øv når man bliver snydt gang på gang.har du været ved lægen? 

Ja var til lægen i oktober, hvor jeg fik udstrækningsøvelser (?!)

Har lige været tilbage for at ønske gyn henvisning. Nu viser min urinprøve så hvide blod legemer, så nu mener lægen måske det er blærebetændelse. Havde bare ikke hvide blodlegemer i de to andre urinprøver hvor jeg også havde ondt. Så ved ikke helt om jeg synes det kun kan være derfor

Men tænker jeg vil holde på at få en gyn henvisning. Har altid haft meget vrøvl med underlivet.

Og min søde mand har indvilget i at få testet sin sædkvalitet, selvom vi “kun” har været igang 5 måneder. Det synes jeg er meget fornuftigt, så vi ved om den overhovedet duer og vi ikke spilder et helt år på noget der måske ikke fungerer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.