Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Junia skriver: Hvor er det fantastisk! Kæmpe tillykke! Håber det der gele royal kan gøre det samme her
Hvor er det fantastisk! Kæmpe tillykke! Håber det der gele royal kan gøre det samme her
Tak Har du ikke testdag her omkring nu? Eller husker jeg helt forkert? Jeg krydser fingre for dig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kis92 skriver: Tak Har du ikke testdag her omkring nu? Eller husker jeg helt forkert? Jeg krydser fingre for dig
Nej, jeg har lige lagt et æg, som min mand siger havde positiv æl i søndags, og vi har været igang hver dag siden fredag
Så man kan ikke sige vi har misset vinduet, ihvertfald Tror jeg er stoppet med fertilt udflåd idag, så jeg håber
Sidste cyklus tror jeg, at vi missede ægget, da vi skulle på en (mange) 24 timers flyrejse, og da vi endelig ankom kl 3 om natten orkede man ikke lige noget
Junia skriver: Nej, jeg har lige lagt et æg, som min mand siger havde positiv æl i søndags, og vi har været igang hver dag siden fredag Så man kan ikke sige vi har misset vinduet, ihvertfald Tror jeg er stoppet med fertilt udflåd idag, så jeg håber Sidste cyklus tror jeg, at vi missede ægget, da vi skulle på en (mange) 24 timers flyrejse, og da vi endelig ankom kl 3 om natten orkede man ikke lige noget
Hovsa jeg forvekslet dig med lilleliv Kunne du mærke forskel på din ægløsning, nu hvor du tager gele royal? Jeg kunne klart mærke forskel, jeg følte også at jeg kunne mærke hvilken side ægløsningen var i. Så tydelig har jeg ikke før følt min krop. Efter 24 timer flyvning kan jeg godt godt forstå at I ikke var klar til projekt baby... Jeg krydser fingre
Kis92 skriver: Hovsa jeg forvekslet dig med lilleliv Kunne du mærke forskel på din ægløsning, nu hvor du tager gele royal? Jeg kunne klart mærke forskel, jeg følte også at jeg kunne mærke hvilken side ægløsningen var i. Så tydelig har jeg ikke før følt min krop. Efter 24 timer flyvning kan jeg godt godt forstå at I ikke var klar til projekt baby... Jeg krydser fingre
Det kan jo ske, det er også lidt svært at holde styr på folk synes jeg Hvem der er hvem, hvor gamle folk er, har de børn, hvor længe har de prøvet osv.
Jeg er lidt i tvivl, for har hele tiden ondt i underlivet (siden september). Har fået behandling for blærebetændelse nu og afventer gynækolog tid. Så om det er det eller bare min standard ondt er et godt spørgsmål. Får også altid ondt ved æl i 1-3 dage. Det plejer dog mest være i midten og i Venstre side, men denne her gang har der kommet jag i både Venstre og højre side mystisk nok.
Søde testpanel, hvad mener i om denne?
synes at jeg anede lidt på den, men var i tvivl om en skygge. Da jeg så kigger efter ca. 20 minutter (ved godt det er for sent), så ser den sådan ud. Har nogen prøvet det på clearblue tidlig? Den lille halve tynde streg er helt blå.
Lambi90 skriver: Søde testpanel, hvad mener i om denne? synes at jeg anede lidt på den, men var i tvivl om en skygge. Da jeg så kigger efter ca. 20 minutter (ved godt det er for sent), så ser den sådan ud. Har nogen prøvet det på clearblue tidlig? Den lille halve tynde streg er helt blå.
Jeg har læst meget dårligt om test med blå streger, som i at mand har kunne få en positiv test. Så for ikke at blive skuffet ville jeg have valgt en anden test. Men jeg har ikke selv erfaring. Krydser for en positiv test
Det er lidt nervepirrende, da jeg slet ikke havde hverken troet eller håbet det så hurtigt, efter vores tab
købte blot en test fordi der er en butik, som har lugtet af mug i alle mine graviditeter, og det gjorde den idag
Lambi90 skriver: Det er lidt nervepirrende, da jeg slet ikke havde hverken troet eller håbet det så hurtigt, efter vores tab købte blot en test fordi der er en butik, som har lugtet af mug i alle mine graviditeter, og det gjorde den idag
Jeg ville være ret nervøs for det var en skyggestreg, og ville som minimum købe en ny test med rød farve i istedet og tage i morgen
Det er der bestemt chance for, så jeg skal klart have købt en til imorgen. Aner ikke noget om hvor jeg er i cyklus heller. Den er blevet ret tydelig de sidste timer, i hele stregen, så jeg er lidt rundtosset
Søde testpanel, hvad mener i om denne? synes at jeg anede lidt på den, men var i tvivl om en skygge. Da jeg så kigger efter ca. 20 minutter (ved godt det er for sent), så ser den sådan ud. Har nogen prøvet det på clearblue tidlig? Den lille halve tynde streg er helt blå.
Jeg vil ikke slukke din glæde eller håb overhovedet, og håber at jeg tar meget fejl. Men det i sig selv at du lader den stå så længe og aflæse igen. Er ikke noget du få noget godt ud af. Du giver dig selv falske forhåbninger på den måde. Og for det andet ligner det blot desværre for en skyggestreg. Tag og køb en test med rød streg og aflæs den inden for tiden. håber sådan for dig at du snart stå med 2 streger hvor længe har i prøvet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128