Love Angel skriver:
Må indrømme jeg føler at det er en stor modstand. Men jo jeg har mistet min højere æggeleder sidste år. Og min mand kan ikke hold til at have sex mere end 3 gange på en månede ca.
har jo læst at dem der mister en æggeleder kan det tag op til halvandet år at opnår graviditet. Og vi er lige kommet ind i 11 cyklus. Det er min dag nr 2 ind i menses.
og det med lægen. Hvis der går for længe uden at det vil lykkedes, så vil jeg prøve at spørger lægen om at hun kan henvise mig til en gynækolog for at se om Venstre æggeleder er fin mm. Det er nok det eneste vi kommer til at gøre. Men håber ikke det bliver nødvendig og at jeg snart forhåbelig stå med en positiv test
men vi kommer ikke til at være i fertilitet verden.
Og tak
og årh hvor træls. Men hvorfor har du haft ondt i et år uden at søge læge?
Jeg ville også ha skrevet 'meget modstand' til at starte med, men kunne ikke finde ud af at formulere det rigtigt
Jeg har jo ikke været aktiv i gang særlig længe, og er allerede ved at blive bims, det fylder i enormt meget i hovedet. Så 11 mrd er ikke til at holde ud.
Jeg har været til lægen ad flere gange, og til kiropraktor, uden det har hjulpet. Nu går jeg hos en osteopat der har en ide om hvad det kan være, hun har skrevet til min læge om at henvise mig videre. Så på onsdag får jeg forhåbentlig svar på om osteopatens teori er rigtig 
Anmeld
Citér