Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2024

Junia

Kokomom skriver:

Den lille valmed er fra I morges og den ovenover er fra nu. (Hvor jeg måtte presse lidt tis ud, fo3 skulle ikke tisse)

Den der er alene er den positive fra igår, men jeg kan ikke være 100% sikker på den ikke var positiv pga ovitrelle. Samt ved jeg ikke når det er så tidligt hvad det har at sige at man skifter test mærke

Man kan sagtens bløde i en helt normal og vellykket graviditet. Både senere og tæt på den sætter sig fast. Implantations blødning kan så vidt jeg forstår det også godt foregå over noget tid, da den jo graver sig løbende mere ind i livmodervæggen, og det kan bløde. (Såfremt jeg har forstået alle de millioner YouTube videoer jeg har set rigtigt).

Da jeg havde en bio, kom der en lille lys blødning/blodtråd dagen før den egentlige blødning (som totalt opførte sig som mensturation). Men der var ikke mere end 24 timers pause fra første lille blodplet til selve bio.

Håber det bedste for dig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Det kan ikke være implantionsblødning, da du jo har testet positiv igår. Og man danner ikke HCG før ægget har sat sig fast, derfor kan det ikke være implantionsblødning. 
men ja det kan være gammel blod. Har du prøvet at teste idag? Og har du et billede af din test fra igår som jeg må se?

Årh det er jeg ked af, at det ikke var din måned. Har du kontaktet lægen? Tænker egentlig når man har været igang så længe og kun har 1 æggeleder må man da være berettiget ik hjælp også selvom der ikke er gået et år endnu?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Junia skriver:

Man kan sagtens bløde i en helt normal og vellykket graviditet. Både senere og tæt på den sætter sig fast. Implantations blødning kan så vidt jeg forstår det også godt foregå over noget tid, da den jo graver sig løbende mere ind i livmodervæggen, og det kan bløde. (Såfremt jeg har forstået alle de millioner YouTube videoer jeg har set rigtigt).

Da jeg havde en bio, kom der en lille lys blødning/blodtråd dagen før den egentlige blødning (som totalt opførte sig som mensturation). Men der var ikke mere end 24 timers pause fra første lille blodplet til selve bio.

Håber det bedste for dig ��

Håber virkelig ikke det er en bio.

Det her er lidt som gammelt blod nu og noget helt lyst. Men der er ikke meget. F.eks har jeg lige været på toilettet og der var kun da jeg tørrede mig. og har ikke brugt et helt trusseindlæg endnu så håber virkelig ikke det noget som udvikler sig

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Den lille valmed er fra I morges og den ovenover er fra nu. (Hvor jeg måtte presse lidt tis ud, fo3 skulle ikke tisse)

Den der er alene er den positive fra igår, men jeg kan ikke være 100% sikker på den ikke var positiv pga ovitrelle. Samt ved jeg ikke når det er så tidligt hvad det har at sige at man skifter test mærke

lille valmed er den der er lille ikke?  Vil du så teste de kommende dage også, for

at se om den udvikler sig?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Som jeg har læst det har I også lidt modstand for at opnå graviditet, blandt andet kun en æggeleder/stok og ikke kan have sex så ofte. Har du snakket med din læge om der er mulighed for hjælp på den ene eller anden måde? Jeg hepper på at det lykkes i næste måned

I næste uge skal jeg ind på sygehuset for at få tjekket mine ribben, da jeg i over et år har haft ondt ved dybe vejrtrækning. Så jeg prøver at overbevise mig selv om at det nok er for det bedste at jeg ikke bliver gravid denne gang, ikke at det lykkes særligt godt

Må indrømme jeg føler at det er en stor modstand. Men jo jeg har mistet min højere æggeleder sidste år. Og min mand kan ikke hold til at have sex mere end 3 gange på en månede ca. har jo læst at dem der mister en æggeleder kan det tag op til halvandet år at opnår graviditet. Og vi er lige kommet ind i 11 cyklus. Det er min dag nr 2 ind i menses. 
og det med lægen. Hvis der går for længe uden at det vil lykkedes, så vil jeg prøve at spørger lægen om at hun kan henvise mig til en gynækolog for at se om Venstre æggeleder er fin mm. Det er nok det eneste vi kommer til at gøre. Men håber ikke det bliver nødvendig og at jeg snart forhåbelig stå med en positiv test 

men vi kommer ikke til at være i fertilitet verden. 
Og tak

og årh hvor træls.  Men hvorfor har du haft ondt i et år uden at søge læge?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Junia skriver:

Ja var til lægen i oktober, hvor jeg fik udstrækningsøvelser (?!)

Har lige været tilbage for at ønske gyn henvisning. Nu viser min urinprøve så hvide blod legemer, så nu mener lægen måske det er blærebetændelse. Havde bare ikke hvide blodlegemer i de to andre urinprøver hvor jeg også havde ondt. Så ved ikke helt om jeg synes det kun kan være derfor

Men tænker jeg vil holde på at få en gyn henvisning. Har altid haft meget vrøvl med underlivet.

Og min søde mand har indvilget i at få testet sin sædkvalitet, selvom vi “kun” har været igang 5 måneder. Det synes jeg er meget fornuftigt, så vi ved om den overhovedet duer og vi ikke spilder et helt år på noget der måske ikke fungerer

Ja det underligt. Men ja man ved aldrig om det kun derfor. Hvornår skal du til gynækolog? Og har du fået henvisning fra egen læge? Og hvor tar din mand den prøve  med sædkvalitet, er det på en fertilitetklinik?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Junia skriver:

Årh det er jeg ked af, at det ikke var din måned. Har du kontaktet lægen? Tænker egentlig når man har været igang så længe og kun har 1 æggeleder må man da være berettiget ik hjælp også selvom der ikke er gået et år endnu?

Hvad for noget hjælp tænker du?

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

lille valmed er den der er lille ikke?  Vil du så teste de kommende dage også, for

at se om den udvikler sig?

Altså tester næsten negativ på test fra netto men positiv på rema1000 test. 

Lige nu er det primært brunt udflåd jeg bare har. Men ja tør ikke håbe på noget. Er så bange for at gå i seng og så vågne op til at jeg bløder voldsomt. Men mine test er fin positiv og kan tydligt se dem 

Anmeld Citér

24. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Må indrømme jeg føler at det er en stor modstand. Men jo jeg har mistet min højere æggeleder sidste år. Og min mand kan ikke hold til at have sex mere end 3 gange på en månede ca. har jo læst at dem der mister en æggeleder kan det tag op til halvandet år at opnår graviditet. Og vi er lige kommet ind i 11 cyklus. Det er min dag nr 2 ind i menses. 
og det med lægen. Hvis der går for længe uden at det vil lykkedes, så vil jeg prøve at spørger lægen om at hun kan henvise mig til en gynækolog for at se om Venstre æggeleder er fin mm. Det er nok det eneste vi kommer til at gøre. Men håber ikke det bliver nødvendig og at jeg snart forhåbelig stå med en positiv test 

men vi kommer ikke til at være i fertilitet verden. 
Og tak

og årh hvor træls.  Men hvorfor har du haft ondt i et år uden at søge læge?

Jeg ville også ha skrevet 'meget modstand' til at starte med, men kunne ikke finde ud af at formulere det rigtigt Jeg har jo ikke været aktiv i gang særlig længe, og er allerede ved at blive bims, det fylder i enormt meget i hovedet. Så 11 mrd er ikke til at holde ud. 

Jeg har været til lægen ad flere gange, og til kiropraktor, uden det har hjulpet. Nu går jeg hos en osteopat der har en ide om hvad det kan være, hun har skrevet til min læge om at henvise mig videre. Så på onsdag får jeg forhåbentlig svar på om osteopatens teori er rigtig

Anmeld Citér

25. februar 2024

Kokomom

Tror jeg ringer til min læge imorgen for en test som var helt negativ igår er så fin positiv idag.

Bløder stadig dog stadig ikke som almindelig mens men heller ikke som pletblødning. Virkelig mærkeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.