Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Altså tester næsten negativ på test fra netto men positiv på rema1000 test. 

Lige nu er det primært brunt udflåd jeg bare har. Men ja tør ikke håbe på noget. Er så bange for at gå i seng og så vågne op til at jeg bløder voldsomt. Men mine test er fin positiv og kan tydligt se dem 

Det er da godt at testene er positive men kan godt forstår din frygt.håber alt forløber sig godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Det er da godt at testene er positive men kan godt forstår din frygt.håber alt forløber sig godt

Glæder mig bare til at snakke med klinikken nu. Har lige hentet min søn og var sikker på det var væltet ud med blod for sådan føltes det men nope det var pludselig bare udflåd. Så ca blødt mildt et døgn.

Men ja håber så bare at det fortsætter med de test. Og mange tak

Anmeld Citér

25. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kis92 skriver:

Jeg ville også ha skrevet 'meget modstand' til at starte med, men kunne ikke finde ud af at formulere det rigtigt Jeg har jo ikke været aktiv i gang særlig længe, og er allerede ved at blive bims, det fylder i enormt meget i hovedet. Så 11 mrd er ikke til at holde ud. 

Jeg har været til lægen ad flere gange, og til kiropraktor, uden det har hjulpet. Nu går jeg hos en osteopat der har en ide om hvad det kan være, hun har skrevet til min læge om at henvise mig videre. Så på onsdag får jeg forhåbentlig svar på om osteopatens teori er rigtig

Du skal ikke forklar dig. Jeg skrev kun det jeg følte, det var ikke en rettelse til dig. Og godt det ikke længe i har prøvet. Og alligvelet forstår jeg at du allerede tænker meget på det det er nemlig vildt hårdt når det noget man ønsker sig så meget. 
når vi er på 11 månede nu, så begynder jeg at tænke om der er noget galt med Venstre æggeleder.  Min højere æggeleder har jeg ikke mere. 
Og når okay, ked af du har døjet med det så længe. Håber de finder en løsning på det.

Anmeld Citér

27. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom

Når det blev ikke februar måned for mig. Men er allerede igang med en ny måned og håber på inseminering D. 8 marts og håber det er 3 gang lykkens gang

Anmeld Citér

27. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Når det blev ikke februar måned for mig. Men er allerede igang med en ny måned og håber på inseminering D. 8 marts og håber det er 3 gang lykkens gang

Det jeg ked af at høre. Håber også for dig at 3 gang er lykkens gang for dig

Anmeld Citér

28. februar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Ja det underligt. Men ja man ved aldrig om det kun derfor. Hvornår skal du til gynækolog? Og har du fået henvisning fra egen læge? Og hvor tar din mand den prøve  med sædkvalitet, er det på en fertilitetklinik?

Har først lige fået henvisningen. Er i behandling for blærebetændelse også nu. Egen læge mener så ikke jeg har “nok blærebetændelse”, men den afdeling jeg går på med anden diagnose mente bestemt det var nok og satte mig i behandling.

Gynækolog henvisning er fra lægen, og så skal jeg lige booke først. Nu må vi se hvornår jeg kan få tid. Skal også lige finde et sted, for de steder jeg har været “for nyligt” skal jeg ikke tilbage til ��

Aner ikke med sædprøven. Nu skal han først have ringet og hørt egen læge først (og ting tager jo tid med mænd ). Men synes egen læge ikke det er nødvendigt betaler vi bare selv på fertilitets klinik. Så kan vi da kende status i det mindste

Anmeld Citér

29. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Sååå er jeg tilbage til venteperioden. Havde positiv æl test i går. Igen tidligere end forventet, men har bekræftet med to slags test

Anmeld Citér

1. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Sååå er jeg tilbage til venteperioden. Havde positiv æl test i går. Igen tidligere end forventet, men har bekræftet med to slags test

Super, hvor er det dejligt

Anmeld Citér

1. marts 2024

Hejdu

For mig bliver det ikke marts, som bliver måneden, hvor det lykkes

Er igang med første IVF forsøg, startede på hormonbehandling i februar og fik udtaget æg i onsdags. Jeg havde 24 ægblærer, hvoraf 20 blev tømt, hvilket resulterede i 16 æg. På mandag får vi besked om, om nogen af æggene er blevet til noget

Fordi min krop har reageret så voldsomt på hormonerne, vil eventuelle æg blive lagt på frys og jeg skal springe en hel cyklus over, så en evt. ægoplægning bliver tidligst i midten af april måned

Indtil da vil jeg heppe på jer andre

Anmeld Citér

1. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Hejdu skriver:

For mig bliver det ikke marts, som bliver måneden, hvor det lykkes

Er igang med første IVF forsøg, startede på hormonbehandling i februar og fik udtaget æg i onsdags. Jeg havde 24 ægblærer, hvoraf 20 blev tømt, hvilket resulterede i 16 æg. På mandag får vi besked om, om nogen af æggene er blevet til noget

Fordi min krop har reageret så voldsomt på hormonerne, vil eventuelle æg blive lagt på frys og jeg skal springe en hel cyklus over, så en evt. ægoplægning bliver tidligst i midten af april måned

Indtil da vil jeg heppe på jer andre

Hvor er det hårdt at gå igennem sådan noget. Håber at april bliver jeres månede

og tak det sødt af dig.  
jeg begynder at teste igen for ægløsning på tirsdag eller onsdag. Vi er kommet ind i 11 månede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.