Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Junia skriver:

Så du tog det også hele cyklus igennem?

og hver dag 1-10 med 3 piller?

Kæmpe tillykke

Ja, jeg tog 3 piller i 10 dage, så 2 piller i 10 dage og derefter 1 pille dagligt, indtil jeg testede positiv 3+5.

Tusind tak ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg regner først med menstruation på fredag, men kunne ikke vente, så har lige taget en test... Hold nu op nogle flotte streger. Og nov/dec var jeg gravid, hvor hjertet stoppede med at slå, der var stregen helt anderledes   Nej hvor er det vildt.. 

Nu er der en risiko for at jeg får to børn med samme fødselsdag med 3års mellemrum

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg er nødt til at skrive lidt mere, jeg er alene hjemme og kan slet ikke værd i mig selv.. Jeg troede slet ikke at det ville lykkes denne gang. Vi havde sex lør, søn og tirsdag og regnet med ægløsning om fredagen, jeg vil godt en gang er nok, men de andre gange har jeg haft sex på forventet ægløsning. Derudover har jeg ved to andre gange haft implantations blødning og det har jeg ikke haft denne gang. Jeg ved godt at hver graviditet er forskellig, men jeg havde slet ikke troet at det ville lykkes i denne cyklus. Jeg har også taget Royal gele i denne cyklus, om det har hjulpet ved jeg ikke, men jeg kunne tydeligere mærke ægløsning. 

Hvor håber jeg bare den lille holder ved

Anmeld Citér

5. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kis92 skriver:

Jeg regner først med menstruation på fredag, men kunne ikke vente, så har lige taget en test... Hold nu op nogle flotte streger. Og nov/dec var jeg gravid, hvor hjertet stoppede med at slå, der var stregen helt anderledes   Nej hvor er det vildt.. 

Nu er der en risiko for at jeg får to børn med samme fødselsdag med 3års mellemrum

Stort tillykke

Anmeld Citér

5. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Kis92 skriver:

Stort tillykke 

Anmeld Citér

5. marts 2024

Flnad84

Kis92 skriver:

Tillykke. Det skal du ikke være ked af. Her i familien har vi to drenge med fødselsdag d. 2. September, jeg har d. 8., en tredje Søn har d. 9. Og en fjerde d. 17.  - og jeg har termin 11. September  (min mor har i øvrigt d. 4. )

Anmeld Citér

5. marts 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Flnad84 skriver:

Tillykke. Det skal du ikke være ked af. Her i familien har vi to drenge med fødselsdag d. 2. September, jeg har d. 8., en tredje Søn har d. 9. Og en fjerde d. 17.  - og jeg har termin 11. September  (min mor har i øvrigt d. 4. )

Tak Så er september da også godt fyldt op med fødselsdage Min dreng har midt november + kommende baby - Jeg har slut december og min mand har starte januar. Så vi har kun fødselsdage i vinterhalvåret

Anmeld Citér

5. marts 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Stort tillykke

Tak Krydser fingre for dig i denne cyklus

Anmeld Citér

5. marts 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
MortilF skriver:

Stort tillykke 

Tak

Anmeld Citér

5. marts 2024

Junia

Kis92 skriver:

Hvor er det fantastisk! Kæmpe tillykke! Håber det der gele royal kan gøre det samme her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.