Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
SiOd skriver:

Afhængif af om jeg havde ÆL d. 5./6./7. februar. Den var positiv d. 5. Så de to dage efter må jeg have haft ÆL tænkte jeg. Men ja må bare se

Jeg forventer menses på lørdag. Kunne ikke dy mig og testede her for lidt siden. Den var negativprøver imorgen. Håber der kommer 2 streger imorgen når jeg tester. Ellers så vil jeg miste håbet for den her cyklus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Love Angel skriver:

Jeg forventer menses på lørdag. Kunne ikke dy mig og testede her for lidt siden. Den var negativprøver imorgen. Håber der kommer 2 streger imorgen når jeg tester. Ellers så vil jeg miste håbet for den her cyklus

Håber for dig at den er der

Min mens tog til i styrke idag, så jeg er helt sikker på ikke at være gravid, når nu testen også var bragende negativ

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
SiOd skriver:

Håber for dig at den er der

Min mens tog til i styrke idag, så jeg er helt sikker på ikke at være gravid, når nu testen også var bragende negativ

Nårh okay. Hvor træls, øv øv. 
Men selvom jeg prøver at teste imorgen for sidste gang, så har jeg altså ikke ret meget håb tilbage og hvis testen viser sig at være negativ imorgen, ja så er det lille håb helt væk.

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Helt negativ test her for lidt siden.

nu venter jeg bare på menses skal komme på lørdag. 

Anmeld Citér

22. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3

Jeg er vild med det ♥️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Jeg er vild med det ♥️

Stort tillykkehvor langt er du henne?

Anmeld Citér

22. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Love Angel skriver:

Stort tillykkehvor langt er du henne?

Det ved jeg ikke, min læge har lavet en henvisning til terminsscanning. Så venter på jeg bliver indkaldt. Udfra mens er jeg 8+0 idag. Hvilket jeg ikke tror, da jeg først kunne teste positiv den 12 feb. 

Anmeld Citér

22. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Øv altså, håbede det var din tur nu

Anmeld Citér

23. februar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Øv altså Endnu mere frustrerende når man lige tror den er der, og så er det bare nej.

Jeg selv skal til lægen idag. Har haft smerter i underlivet siden sensommeren, allerede været afsted en gang hvor der blev sagt jeg skulle give det nogle måneder med udstrækningsøvelser Kan mærke, at det virkelig fucker med mit hoved nu vi også prøver at blive gravide. Tror simpelthen den murrende følelse er en graviditet i hver cyklus

Anmeld Citér

23. februar 2024

Love Angel

Mor til 4

Øv altså Endnu mere frustrerende når man lige tror den er der, og så er det bare nej.

Jeg selv skal til lægen idag. Har haft smerter i underlivet siden sensommeren, allerede været afsted en gang hvor der blev sagt jeg skulle give det nogle måneder med udstrækningsøvelser Kan mærke, at det virkelig fucker med mit hoved nu vi også prøver at blive gravide. Tror simpelthen den murrende følelse er en graviditet i hver cyklus

Ja det øv når man bliver snydt gang på gang.har du været ved lægen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.