Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå… så kom min mens vidst Æv! Blod på papiret da jeg tørrede mig nu her. Krydser for bedre held næste cyklus
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SiOd skriver: Nå… så kom min mens vidst Æv! Blod på papiret da jeg tørrede mig nu her. Krydser for bedre held næste cyklus
Øv øv.
Desværre heller intet held her, så vi starter på cyklus 5 nu
Junia skriver: Desværre heller intet held her, så vi starter på cyklus 5 nu
Iiiih altså Men fair nok - kun første cyklus efter spiral for os Krydser for os begge i næste cyklus
Love Angel skriver: Øv øv.
Dog er det meget meget lidt og meget lyst blod ville være 4+0 i dag, så “burde” vel kunne få en svag test i det mindste? Men den var helt helt negativ i morges .. jeg har læst at implantationsblødning kan komme 7-14 dage efter ÆL.
Hvis du stopper med at bløde. Og du hverken finder blod imorgen og overmorgen. Så tag en ny test men hvis din blødning tar ved i styrke så er det nok din menses som er kommet. Så ligenu må du se tiden an. Men skrev du ikke at du burdte værre 4+0 imorgen onsdag?
Love Angel skriver: Hvis du stopper med at bløde. Og du hverken finder blod imorgen og overmorgen. Så tag en ny test men hvis din blødning tar ved i styrke så er det nok din menses som er kommet. Så ligenu må du se tiden an. Men skrev du ikke at du burdte værre 4+0 imorgen onsdag?
Afhængif af om jeg havde ÆL d. 5./6./7. februar. Den var positiv d. 5. Så de to dage efter må jeg have haft ÆL tænkte jeg. Men ja må bare se
SiOd skriver: Afhængif af om jeg havde ÆL d. 5./6./7. februar. Den var positiv d. 5. Så de to dage efter må jeg have haft ÆL tænkte jeg. Men ja må bare se
Nårh okay på den måde
og ja opdatere hvis du tester igen. Man kan håbe at blødning skyldes at ægget har sat sig
SiOd skriver: Iiiih altså Men fair nok - kun første cyklus efter spiral for os Krydser for os begge i næste cyklus
Man bliver altid lidt trist Håber bare ikke, at det er fordi der er noget galt
Junia skriver: Man bliver altid lidt trist Håber bare ikke, at det er fordi der er noget galt
Mon dog Nu kender jeg ikke din alder, men de fleste sunde og raske mennesker kan lave babyer Der er selvfølgelig også nogen som har svært ved det - men det er “heldigvis” helt normalt at det kan tage op til et års tid Dog håber jeg for alle at det sker før… Ventetiden er ulidelig når det er noget man RIGTIG gerne vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128