Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2023

mor_til_2_

Hvordan er det nu med de der clear Blue ? Er det uger fra undfangelse eller uger i alt den “måler”? 

Ja jeg tester stadig ej men det bliver også sidste i lang tid. Jeg er 4+0 og nu må jeg prøve at slappe af i det �� 

men skulle da lige prøve min digital test jeg kom til at købe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2023

mor_til_2_

Sommersol2021 skriver:

Så fik jeg første mens efter minihysteroskopi og er klar i ny cyklus Begynder at teste æl slut november

Hvor fedt altså håber det giver gevinst med det samme så

Anmeld Citér

18. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
mor_til_2_ skriver:

Hvordan er det nu med de der clear Blue ? Er det uger fra undfangelse eller uger i alt den “måler”? 

Ja jeg tester stadig ej men det bliver også sidste i lang tid. Jeg er 4+0 og nu må jeg prøve at slappe af i det �� 

Stort tillykke

Det er 2-3 uger siden undfangelsen, og så er du 4-5 uger henne

Anmeld Citér

18. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
mor_til_2_ skriver:

Hvor fedt altså håber det giver gevinst med det samme så

Det håber jeg også. Blev gravid i 1. forsøg i juli, men har en noget varierende statistik Startede faktisk gelé royal sidste cyklus, men ved ikke om jeg tør prøve det i denne. Tænker måske en natural cyklus først, så jeg er sikker på alt er ok igen og så gelé royal fra næste, hvis der ikke er gevinst med det samme

Anmeld Citér

18. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Som en anden skrev Den måler fra undfangelse. Stort tillykke 

kan ikke huske om jeg fik skrevet det før

Anmeld Citér

18. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Ja har også googlet det. Tak igen så ved jeg at man godt kan bare bestille tid til sådan noget uden at man skal være i behandlings verden. Altså mener du at en gynækolog kan se om der er gennemgang i den gode æggeleder? Ved du hvad det koster?

og tak det sødt af dig. Og ilm håber for dig og alle andre herinde ja desværre er ventetid ulidelig.

Snakkede med min veninde idag. Hun fortalte mig at hun blev gravid efter den der hsu og endda med to lukkede ægledder på naturlig måde. Hun tror bestemt det er den der hjalp hende de prøvede i over 1 år og var skrevet op til det der ivf behandling 

Anmeld Citér

19. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Du skrev dagen før forventet mens men ved godt at du mener ægløsning

Og jeg prøver også at gå ud efter de dage før ægløsning. 
Nu har vi været sammen igår så må jeg se hvad testen siger også tar vi det derfra og ser hvor de 2 gange mere hvor de kommer til at ligge.

Åh ja, det gik vidst lidt stærkt med den besked

Hvordan går det hos dig?

Anmeld Citér

19. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Snakkede med min veninde idag. Hun fortalte mig at hun blev gravid efter den der hsu og endda med to lukkede ægledder på naturlig måde. Hun tror bestemt det er den der hjalp hende de prøvede i over 1 år og var skrevet op til det der ivf behandling 

tak fordi du fortalt mig det.

håber at jeg ikke få brug for det og at jeg bliver gravid i denne cyklus eller forhåbelig snart

Anmeld Citér

19. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Åh ja, det gik vidst lidt stærkt med den besked

Hvordan går det hos dig?

Jeg håber at jeg bliver gravid i denne her cyklus har formentlig haft ægløsning torsdag eller fredag, Aller maks om lørdagen. Har haft positiv ægløsningstest onsdag, så det må ha været i de dage fra torsdag til lørdag, det må ha været i de dage hvor jeg har haft ægløsning. Og min mand og jeg var sammen tirsdag og torsdag og fredag og lørdag. For første gang i lang tid så har vi været sammen 4 gange på en månede så håber håber håber at det lykkedes den her gang. Så nu starter min ventetid. 
hvordan gå det hos dig så?

Anmeld Citér

19. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

tak fordi du fortalt mig det.

håber at jeg ikke få brug for det og at jeg bliver gravid i denne cyklus eller forhåbelig snart

Krydser alt hvad jeg kan får at det lykkes dig denne cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.