Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har ikk testet endnu  

Jeg plejer at vente til forventet mens. Den plejer at komme til tiden, eller sjældent før tid. 

Må se om jeg kan vente

Okay, det stærk at du ikke har testet endnu 

jeg plejer ikke at kunne holde mig og tester normal  allerede når jeg er 3+0. Men nu er vi 7 cyklus i forsøget at blive gravid. Og kan mærke at de sidste 2-3 cyklusser har jeg først begynder at teste når jeg 2-3 dage fra mens skulle starte. Og det gør jeg også den her cyklus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123
Love Angel skriver:

Okay, det stærk at du ikke har testet endnu 

jeg plejer ikke at kunne holde mig og tester normal  allerede når jeg er 3+0. Men nu er vi 7 cyklus i forsøget at blive gravid. Og kan mærke at de sidste 2-3 cyklusser har jeg først begynder at teste når jeg 2-3 dage fra mens skulle starte. Og det gør jeg også den her cyklus.

Okay kan også godt forstå det er svært at vente  

Vi er i cyklus 4 nu. Har ikke rigtig fået testet, da mens næsten altid kommer til tiden. 

Jeg tager den nok på den forventede mens dag, om to dage, hvis ikke jeg har mærket noget til det

Anmeld Citér

26. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja desværre, det meget synd for ham

og okay, har du også testet idag? Og har du nogle symptomer? 
Og næ jeg mærker intet, og tror jeg prøver at teste på tirsdag. Så må se hvad der sker.

Jeg begyndte forleden at få ømme bryster, men ellers ikke. Tog en clearblue som var negativ, så har ikke testet i dag, da jeg alligevel skal have mens i morgen

hvornår var det du skulle have det? Efter planen.

Anmeld Citér

26. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Christy123 skriver:

Okay kan også godt forstå det er svært at vente  

Vi er i cyklus 4 nu. Har ikke rigtig fået testet, da mens næsten altid kommer til tiden. 

Jeg tager den nok på den forventede mens dag, om to dage, hvis ikke jeg har mærket noget til det

Ja mon ikke død svært at vente

og okay giv en Update når du tester

Anmeld Citér

26. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Jeg begyndte forleden at få ømme bryster, men ellers ikke. Tog en clearblue som var negativ, så har ikke testet i dag, da jeg alligevel skal have mens i morgen

hvornår var det du skulle have det? Efter planen.

Okay træls. Men det er ikke slut før mens ankommer, så for dig.

og efter hvad min app siger så er det forventet mens D.3 dec  men efter min ægløsningstest som var positiv D.15 så forventer jeg menses på torsdag eller fredag. (Som jeg self håber at den ikke kommer pga graviditet) men nu må vi se.jeg begynder måske at teste på tirsdag.

Anmeld Citér

27. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

6+5, og tidlig scanning gik så fint. Vi så et fint foster med hjerteblink

Deres beregning er nogle dage kortere, men de måler i millimeter, så det tager jeg ikke så tungt.
Krydser for at alt går som det skal, men nu er første mål veloverstået

Anmeld Citér

27. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay træls. Men det er ikke slut før mens ankommer, så for dig.

og efter hvad min app siger så er det forventet mens D.3 dec  men efter min ægløsningstest som var positiv D.15 så forventer jeg menses på torsdag eller fredag. (Som jeg self håber at den ikke kommer pga graviditet) men nu må vi se.jeg begynder måske at teste på tirsdag.

Tror ikke der er nogen graviditet, men har ikke fået mens endnu, men dagen er jo heller ikke slut endnu

jeg krydser virkelig fingre for dig

Anmeld Citér

27. november 2023

mor_til_2_

__anonym skriver:

6+5, og tidlig scanning gik så fint. Vi så et fint foster med hjerteblink

Deres beregning er nogle dage kortere, men de måler i millimeter, så det tager jeg ikke så tungt.
Krydser for at alt går som det skal, men nu er første mål veloverstået

Ej hvor dejligt at hører

Jeg glæder mig også til min scanning. Fik henvisning af lægen i sidste uge så nu skal der bare bestilles tid  

er 5+2 idag  

Anmeld Citér

27. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
mor_til_2_ skriver:

Ej hvor dejligt at hører

Jeg glæder mig også til min scanning. Fik henvisning af lægen i sidste uge så nu skal der bare bestilles tid  

er 5+2 idag  

Krydser for din/jeres scanning går godt

Anmeld Citér

27. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Tror ikke der er nogen graviditet, men har ikke fået mens endnu, men dagen er jo heller ikke slut endnu

jeg krydser virkelig fingre for dig

Nej man ved aldrig, måske bliver du positiv overrasket. Vil du virkelig ikke forsøg at tag en test idag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.