Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil1-ønsker1mere skriver:

Hej. Jeg er ny her i gruppen. Jeg ville bare høre om I kan hjælpe med at tyde min ægløsningstest - vil I mene at den er positiv? 

Hej og velkommen til. 
den er negativ. Teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrol stregen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Venter på "test" dag. 

I går "plet"blødt jeg meget lidt. er 3+2 plus minus 2 dage. Så må bare vente endnu en gang

Anmeld Citér

25. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Undskyld det sent svar. 
jamen det fordi han har snart døjet med det i flere år. Han er øm og har små smerter selvom når vi ikke har sex. Han er undersøgt af mange, og ingen kan rigtig sige præcis hvad det er.

og tak, håber også for dig. Hvorfor tror du ikke at den er der? Er det bare mavefornemmelse ? Men alligvelet håber for dig er du begyndt at teste eller venter du lidt endnu?

Man kan ikke sidde klar på tasterne hele tiden

ej, det er da også mystisk og rigtig synd for ham, at ingen kan finde ud af, hvad det skyldes

Negativ indtil nu, så tror simpelthen ikke det når at komme inden mandag. Desværre!

begynder du at mærke noget?

Anmeld Citér

25. november 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Jeg burde også kunne teste positiv nu, hvis den er der. Det tror jeg nu ikke den er denne gang, da vi kun har prøvet to gange - to og fire dage før forventet ægløsning. Forventer mens d. 28.

Hvornår tester I?

Held og lykke til jer alle  

Anmeld Citér

25. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Man kan ikke sidde klar på tasterne hele tiden

ej, det er da også mystisk og rigtig synd for ham, at ingen kan finde ud af, hvad det skyldes

Negativ indtil nu, så tror simpelthen ikke det når at komme inden mandag. Desværre!

begynder du at mærke noget?

Ja desværre, det meget synd for ham

og okay, har du også testet idag? Og har du nogle symptomer? 
Og næ jeg mærker intet, og tror jeg prøver at teste på tirsdag. Så må se hvad der sker.

Anmeld Citér

25. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Christy123 skriver:

Jeg burde også kunne teste positiv nu, hvis den er der. Det tror jeg nu ikke den er denne gang, da vi kun har prøvet to gange - to og fire dage før forventet ægløsning. Forventer mens d. 28.

Hvornår tester I?

Hvor langt er du henne?

og jeg begynder at teste på tirsdag.

Anmeld Citér

25. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Christy123 skriver:

Hvornår tester I?

Det skal du ikke udelukke det på, jeg er flere gange blevet gravid hvor vi kun nåede en enkelt gang

Anmeld Citér

25. november 2023

Christy123

Love Angel skriver:

Hvor langt er du henne?

og jeg begynder at teste på tirsdag.

3+4 i dag  

Anmeld Citér

25. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Christy123 skriver:

3+4 i dag  

Okay. Prøv at teste igen imorgen. Og hvis du kan holde dig i skindet så prøv først at teste igen om 2 dage. Og se hvad testen siger

Anmeld Citér

25. november 2023

Christy123

Love Angel skriver:

Okay. Prøv at teste igen imorgen. Og hvis du kan holde dig i skindet så prøv først at teste igen om 2 dage. Og se hvad testen siger

Jeg har ikk testet endnu  

Jeg plejer at vente til forventet mens. Den plejer at komme til tiden, eller sjældent før tid. 

Må se om jeg kan vente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.