Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

97.553 visninger
699 svar
153 synes godt om
19. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej igen de damer

ja nu kan jeg ikke vente mere, og der ikke så længe igen til næste månede 

så lad os tyv starte. Nu operetter jeg den her testtråd for oktober og november. Lad os alle håbe at alle os der venter på 2 streger snart stå med dem i hånden. 

jeg er i mit fertile periode nu og forventer ægløsning imorgen eller torsdag. Manden og jeg har haft sex i søndags og vi gør det idag også og i morgen. Håber det vil være nok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Det ser ud til min cyklus bliver mega lang denne gang (er det ikke bare typisk!

Jeg venter stadig på min fertile periode starter… så håber at kunne være med i oktober

Anmeld Citér

19. september 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Det ser ud til min cyklus bliver mega lang denne gang (er det ikke bare typisk!

Jeg venter stadig på min fertile periode starter… så håber at kunne være med i oktober

Ja det er godt nok typisk og pisse øv. Hvilket dag er du på nu? Og bruger du ægløsningstest?

Anmeld Citér

19. september 2023

Bluey

Jeg vil også gerne være med! Jeg er ny herinde og synes det er et rigtig rart forum, hvor alle er gode til at heppe og bakke op

Vi er i vores anden cyklus med nummer 2, og jeg forventer også ÆL inden for nogle dage. Glæder mig til at følge med hos jer andre

Anmeld Citér

19. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Bluey skriver:

Jeg vil også gerne være med! Jeg er ny herinde og synes det er et rigtig rart forum, hvor alle er gode til at heppe og bakke op

Vi er i vores anden cyklus med nummer 2, og jeg forventer også ÆL inden for nogle dage. Glæder mig til at følge med hos jer andre

Hej og velkommen til.

og hvor spændende, håber du stå snart med en positiv test. Bruger du ægløsningstest?

Anmeld Citér

20. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Ja det er godt nok typisk og pisse øv. Hvilket dag er du på nu? Og bruger du ægløsningstest?

Dag 25, og bruger ægløsningsteste. Men tester først når min fertile periode starter

Anmeld Citér

20. september 2023

Bluey

Love Angel skriver:

Hej og velkommen til.

og hvor spændende, håber du stå snart med en positiv test. Bruger du ægløsningstest?

Tak, jeg håber det samme for dig

Ja, det er første cyklus, hvor jeg bruger ÆL-tests. Jeg plejer ellers at mærke min ægløsning ret tydeligt, men der var noget, der var helt off i min sidste cyklus, så nu prøver jeg og se, om jeg kan blive skarpere denne gang

Anmeld Citér

20. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg håber på at kunne være med. Dog venter jeg på min første menstruation efter ufrivillig abort, så det kan jo tage lidt tid.

Dog er jeg ret sikker på, at jeg har haft ægløsning og vi har forsøgt alt hvad vi kan. Så nu må vi se. ��

Anmeld Citér

20. september 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Dag 25, og bruger ægløsningsteste. Men tester først når min fertile periode starter

Hvordan ved du så hvornår din fertile periode er, når du ikke tester? Går du efter en app?

Anmeld Citér

20. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Bluey skriver:

Tak, jeg håber det samme for dig

Ja, det er første cyklus, hvor jeg bruger ÆL-tests. Jeg plejer ellers at mærke min ægløsning ret tydeligt, men der var noget, der var helt off i min sidste cyklus, så nu prøver jeg og se, om jeg kan blive skarpere denne gang

Tak

hvor langt er din cyklus?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.