Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så vil jeg mene at den her er positiv. Hvad mener i? 
så regner med at jeg har ægløsning imorgen torsdag eller fredag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Den ser positiv ud.

Anmeld Citér

15. november 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Jeg har testet positiv de sidste par dage  

iiiih hvor jeg håber den bliver til længere end 5+0 den her gang. 
kan mærke jeg er virkelig nervøs jeg håber sådan det hele går som det skal

Tillykke ��

Må jeg spørge, hvilken type gele royal, det er du bruger?

Anmeld Citér

15. november 2023

mor_til_2_

MortilF skriver:

Tillykke ��

Må jeg spørge, hvilken type gele royal, det er du bruger?

Tusind tak Jeg bruger bare den fra Føtex som koster 80 kr Den har hvertfald virket 100% her  

Anmeld Citér

15. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ja den vil jeg også sige var positiv  

Anmeld Citér

15. november 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Tusind tak Jeg bruger bare den fra Føtex som koster 80 kr Den har hvertfald virket 100% her  

Okay.

Nu er min cyklus jo totalt kuk kuk, så tænker at vente til næste reelle menstruation.

Blødning i 5 dage (menstruation) positiv ægløsningstest på dag 11, sex på dag 9, 11, 12 og 13. Blødning fra dag 14 (6. november) og jeg bløder stadig.

Jeg aner ikke hvad der foregår. Skal til gynækolog på fredag og håber virkelig at hun kan finde en årsag til det her rod.

Anmeld Citér

15. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Den ser positiv ud.

Super så det ikke bare mig. Så mener jeg at jeg nok har ægløsning i morgen eller fredag. Håber sådan at vi rammer plet den her cyklus

Anmeld Citér

15. november 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Ja den vil jeg også sige var positiv  

Super tak, så det ikke bare mig. 
så mener at jeg har nok ægløsning imorgen eller på fredag. Håber sådan at vi rammer plet den er cyklus

Anmeld Citér

16. november 2023

mor_til_2_

MortilF skriver:

Okay.

Nu er min cyklus jo totalt kuk kuk, så tænker at vente til næste reelle menstruation.

Blødning i 5 dage (menstruation) positiv ægløsningstest på dag 11, sex på dag 9, 11, 12 og 13. Blødning fra dag 14 (6. november) og jeg bløder stadig.

Jeg aner ikke hvad der foregår. Skal til gynækolog på fredag og håber virkelig at hun kan finde en årsag til det her rod.

Har du prøvet at tage en graviditets test ? Bare for at se ? Bluey har jo lige skrevet om noget lignede jeg har aldrig hørt at man bløder inden man tester positiv men kan læse mig frem til en del oplever dette og specielt i forbindelse med tvillings graviditeter haha. Ej det var en enkelt artikel der sagde det med få deltagende kvinder. 
Men hvis din cyklus er helt hen i vejret kan den godt bruge 3 cyklusser på at “rette” den op til en cyklus længde på 28-29 dage med æl på dag 14/15. 
Det har jeg læst en del skrive om. 
har kun prøvet at blive gravid på de cyklusser jeg har taget dem og også har ønsket graviditet. Og det nu 4. Gang jeg prøver dette. 

men igen - ægløsningen kan godt være et helvede. Ægget bliver større og derfor mærkes det enormt meget.

Anmeld Citér

16. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom

Så er jeg inde i gamet igen. Loge fået målt mine æg som ligger mellem 18-19 så har loge taget min sprøjte nu og skal insemineres imorgen kl. 9 hvor er det skønt frygtede det sådan da mine æg var meget små i mandag hvor de kun lå mellem 10mm og 11.3 mm uhhh er så glad. Nu håber jeg bare dette er min cyklus og jeg derfor har en positiv test i slutningen af denne måned

Håber mange af jer har fået de to streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.