Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Løbet er helt sikkert kørt for mig i den her cyklus. Negativ her til morgen  er idag 3+4. Så helt skuffet er jeg. Og venter bare blot på min mens skal komme på søndag

tillykke til jer med positiv test

og held og Lykke til os andre i næste cyklus. Og i morgen starter jo en ny månede også

Er jeg virkelig ked af at høre. Føler med dig 3+6 og her til morgen også en negstiv test selvom jeg fik en svag positiv tidlig test igår og en meget svag streg på en fra netto Så har også mistet troen på det nu. Så nu skal jeg bare vente til det bliver 15 februar så kan jeg prøve igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Er jeg virkelig ked af at høre. Føler med dig 3+6 og her til morgen også en negstiv test selvom jeg fik en svag positiv tidlig test igår og en meget svag streg på en fra netto Så har også mistet troen på det nu. Så nu skal jeg bare vente til det bliver 15 februar så kan jeg prøve igen

Ked af også på dine vegne

men hvorfor kan du først prøve igen til midt februar?

Anmeld Citér

30. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Ked af også på dine vegne

men hvorfor kan du først prøve igen til midt februar?

Fordi hver forsøg koster mig 9000 kr. og det har jeg ikke igen før til februar så derfor bliver jeg nød til at vente. Men i mellemtiden har jeg tænkt mig at experimentere med nogen ting som skulle øge chancen for graviditet og så må jeg se. Tror meget at ens livsstil har noget at sige. 

Men håber virkelig du får en positiv test snart

Anmeld Citér

30. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Fordi hver forsøg koster mig 9000 kr. og det har jeg ikke igen før til februar så derfor bliver jeg nød til at vente. Men i mellemtiden har jeg tænkt mig at experimentere med nogen ting som skulle øge chancen for graviditet og så må jeg se. Tror meget at ens livsstil har noget at sige. 

Men håber virkelig du får en positiv test snart

Årh det jeg virkelig ked af på dine vegne  

håber næste gang stå du med en positiv test

men må jeg spørger om er du alene siden du siger at du ikke har de penge før  februar? Har du andre børn? 

og ja livstil motion og normal bmi har helt sikkert noget at sige. Jeg tænker også at jeg vil kigge på mine spise vaner, og jeg er måske en smule overvægt. Så jeg vil til at se på at vil til at tabe mig lidt også.

Anmeld Citér

30. november 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123
Love Angel skriver:

Løbet er helt sikkert kørt for mig i den her cyklus. Negativ her til morgen  er idag 3+4. Så helt skuffet er jeg. Og venter bare blot på min mens skal komme på søndag

tillykke til jer med positiv test

og held og Lykke til os andre i næste cyklus. Og i morgen starter jo en ny månede også

Øv, hvor uretfærdigt 

Tusind tak. Krydser virkelig fingre for to streger til jer næste måned

Anmeld Citér

30. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Det jeg ked af at høre. 
jeg har lige testet første gang i den her cyklus, og den er negativ jeg er 3+3 idag 

ved ikke hvad jeg skal sige til det, har strukket den indtil idag hvor var så bange for skuffelsen, og idag var skuffelsen stor

3+3 er stadig tidligt. Jeg krydser fingre, meget kan ske endnu Men du ved, jeg forstår din skuffelse Den er reel! Vi må vidst lave en ny tråd “december/januar”

Anmeld Citér

30. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Christy123 skriver:

Øv, hvor uretfærdigt 

Tusind tak. Krydser virkelig fingre for to streger til jer næste måned

Tak

Anmeld Citér

30. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

3+3 er stadig tidligt. Jeg krydser fingre, meget kan ske endnu Men du ved, jeg forstår din skuffelse Den er reel! Vi må vidst lave en ny tråd “december/januar”

Tog en test her til morgen 3+4 og den var negativ, så desværre løbet er kørt for mig i den her cyklus 

og ja har tænkt på at lave en tråd nu for december og januar

Anmeld Citér

2. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Tog en test her til morgen 3+4 og den var negativ, så desværre løbet er kørt for mig i den her cyklus 

og ja har tænkt på at lave en tråd nu for december og januar

Øv, det er jeg ked af

jeg er lidt nervøs. Jeg vil helst ikke springe en cyklus over, men skal opereres og i fuld narkosen d.18, aner ikke om jeg må, når jeg på det tidspunkt ikke ved, om jeg er blevet gravid, men vil tale med dem. Til gengæld er det mandag jeg skal starte til udredning grundet aborterne, det ser jeg virkelig frem til

må lige finde den nye tråd

Anmeld Citér

9. december 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Årh det jeg virkelig ked af på dine vegne  

håber næste gang stå du med en positiv test

men må jeg spørger om er du alene siden du siger at du ikke har de penge før  februar? Har du andre børn? 

og ja livstil motion og normal bmi har helt sikkert noget at sige. Jeg tænker også at jeg vil kigge på mine spise vaner, og jeg er måske en smule overvægt. Så jeg vil til at se på at vil til at tabe mig lidt også.

Håber jeg også gør ihvertfald en del for at det kan ske. 

Ja jeg er alene. Har desværre ikke været heldig i kærligheden. Min datter har en far som hun ikke ønsker at se og så har jeg en søn som er donor og kæmper nu med at få den sidste. 

Tror ihvertfald det har en del at sig hvad man spiser. Håber for os begge det lykkes snart ❤️❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.