Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Krydser alt hvad jeg kan får at det lykkes dig denne cyklus

Tak og ilm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg håber at jeg bliver gravid i denne her cyklus har formentlig haft ægløsning torsdag eller fredag, Aller maks om lørdagen. Har haft positiv ægløsningstest onsdag, så det må ha været i de dage fra torsdag til lørdag, det må ha været i de dage hvor jeg har haft ægløsning. Og min mand og jeg var sammen tirsdag og torsdag og fredag og lørdag. For første gang i lang tid så har vi været sammen 4 gange på en månede så håber håber håber at det lykkedes den her gang. Så nu starter min ventetid. 
hvordan gå det hos dig så?

Jeg håber for dig Og nej hvor dejligt, det er skønt han kunne holde til det, må jeg spørge, hvorfor han ellers “kun” kan tre gange? Tror ikke den er der, men meget kan ske. Skal have mens på mandag om en uge. Men igen, tror sgu ikke rigtig på det

Anmeld Citér

22. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg håber for dig Og nej hvor dejligt, det er skønt han kunne holde til det, må jeg spørge, hvorfor han ellers “kun” kan tre gange? Tror ikke den er der, men meget kan ske. Skal have mens på mandag om en uge. Men igen, tror sgu ikke rigtig på det

Undskyld det sent svar. 
jamen det fordi han har snart døjet med det i flere år. Han er øm og har små smerter selvom når vi ikke har sex. Han er undersøgt af mange, og ingen kan rigtig sige præcis hvad det er.

og tak, håber også for dig. Hvorfor tror du ikke at den er der? Er det bare mavefornemmelse ? Men alligvelet håber for dig er du begyndt at teste eller venter du lidt endnu?

Anmeld Citér

22. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Nå..min cyklus er gået helt i kludder efter min lange blødning uden for menstruation. 

Jeg bør ud fra sidste mens første dag, få ny mens på lørdag..men

I forbindelse med hysteroskopi idag, blev jeg scannet og slimhinden er helt tynd. Dette passer fint overens, med de blodprøver jeg fik taget (hormonniveauer). De viser at jeg er i den folikulære fase - fra menstruations første dag og frem til ægløsning.

Jeg bløder minimalt efter undersøgelsen og forventer at det stopper meget snart.

Da jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal forvente nu, har manden og jeg aftalt, at jeg tester for ægløsning hver dag og så må vi se, hvornår testen bliver positiv og vi kan prøve igen.

Dog er venstre æggeleder blokeret, den højre så umiddelbart fin ud. Så det kræver selvfølgelig, at ægløsning kommer på højre side, hvis vi skal have en chance for at opnå en ny graviditet.

En stor cyste på 4×3 cm sidder på min højre æggestok. De vil holde øje med den og scanne + tage blodprøver igen om 4 måneder. Hvis den er vokset, skal den opereres ud. for at den krymper eller forsvinder helt inden da?

Andre der har/har haft cyster, som er blandt opereret?

Anmeld Citér

22. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Nå..min cyklus er gået helt i kludder efter min lange blødning uden for menstruation. 

Jeg bør ud fra sidste mens første dag, få ny mens på lørdag..men

I forbindelse med hysteroskopi idag, blev jeg scannet og slimhinden er helt tynd. Dette passer fint overens, med de blodprøver jeg fik taget (hormonniveauer). De viser at jeg er i den folikulære fase - fra menstruations første dag og frem til ægløsning.

Jeg bløder minimalt efter undersøgelsen og forventer at det stopper meget snart.

Da jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal forvente nu, har manden og jeg aftalt, at jeg tester for ægløsning hver dag og så må vi se, hvornår testen bliver positiv og vi kan prøve igen.

Dog er venstre æggeleder blokeret, den højre så umiddelbart fin ud. Så det kræver selvfølgelig, at ægløsning kommer på højre side, hvis vi skal have en chance for at opnå en ny graviditet.

En stor cyste på 4×3 cm sidder på min højre æggestok. De vil holde øje med den og scanne + tage blodprøver igen om 4 måneder. Hvis den er vokset, skal den opereres ud. for at den krymper eller forsvinder helt inden da?

Andre der har/har haft cyster, som er blandt opereret?

Nå for søren. Har cysten betydning for fertiliteten? Øv det skal bøvle sådan. 

Anmeld Citér

22. november 2023

Sommersol2021

Hmm vi får gæster på dag 20 i min cyklus og nogle gange har jeg først æl sent. De bliver en del dage, såååe nu overvejer jeg at tage gelé royal alligevel denne cyklus for at se om jeg kan få den til at komme inden Havde ellers tænkt denne cyklus skulle være natural i det tilfælde jeg skulle pletbløde efter abort rod, så jeg ved det ikke er gelé royal men der måske er noget der ikke er, som det skal være. Hmm dilemma.  

Anmeld Citér

22. november 2023

Mortil1-ønsker1mere

Hej. Jeg er ny her i gruppen. Jeg ville bare høre om I kan hjælpe med at tyde min ægløsningstest - vil I mene at den er positiv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. november 2023

Sommersol2021

Mortil1-ønsker1mere skriver:

Hej. Jeg er ny her i gruppen. Jeg ville bare høre om I kan hjælpe med at tyde min ægløsningstest - vil I mene at den er positiv? 

Hej Den er ikke positiv endnu. Stregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen. 

Anmeld Citér

22. november 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Nå for søren. Har cysten betydning for fertiliteten? Øv det skal bøvle sådan. 

Lægen sagde at cysten godt kan give blødningsforstyrrelser og rod i cyklus. Det kan jeg kun svare ja til.

Anmeld Citér

22. november 2023

MortilF+V

Mortil1-ønsker1mere skriver:

Din ægløsningstest er negativ. Når teststregen er lige så tydelig, eller tydeligere end kontrolstregen, er den positiv ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.