Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Så er jeg inde i gamet igen. Loge fået målt mine æg som ligger mellem 18-19 så har loge taget min sprøjte nu og skal insemineres imorgen kl. 9 hvor er det skønt frygtede det sådan da mine æg var meget små i mandag hvor de kun lå mellem 10mm og 11.3 mm uhhh er så glad. Nu håber jeg bare dette er min cyklus og jeg derfor har en positiv test i slutningen af denne måned

Håber mange af jer har fået de to streger

Hvor dejligt, forstå fuldt ud din glæde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Hvor dejligt, forstå fuldt ud din glæde.

Hvad med dig er du ved at have heldet lidt med dig.

Anmeld Citér

16. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Hvad med dig er du ved at have heldet lidt med dig.

Nej venter stadig tålmodig, eller sådan da . jeg er sådan kun ved at blive halv skør af at jeg ikke ved hvilket side ægget løsnes fra. Da jeg kun har en æggeleder.  
jeg har kun Venstre æggeleder. 
Og min mand kan kun holde til samleje 3 gange på en månede. Og jeg bruger ægløsningstest hver månede. Men jeg gad virkelig gerne vide hvilket side ægget løsnes fra, og har den overhovedet løsnes fra den gode side i alt de 6 måneder vi har prøvet. Men det kan jeg desværre ikke få svar på vi gør hvad vi kan. Men det er ikke lykkedes os endnu. Og jeg er ligenu igang med 7 cyklus, igår fik jeg positiv ægløsningstest. 

Anmeld Citér

16. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
mor_til_2_ skriver:

Har du prøvet at tage en graviditets test ? Bare for at se ? Bluey har jo lige skrevet om noget lignede jeg har aldrig hørt at man bløder inden man tester positiv men kan læse mig frem til en del oplever dette og specielt i forbindelse med tvillings graviditeter haha. Ej det var en enkelt artikel der sagde det med få deltagende kvinder. 
Men hvis din cyklus er helt hen i vejret kan den godt bruge 3 cyklusser på at “rette” den op til en cyklus længde på 28-29 dage med æl på dag 14/15. 
Det har jeg læst en del skrive om. 
har kun prøvet at blive gravid på de cyklusser jeg har taget dem og også har ønsket graviditet. Og det nu 4. Gang jeg prøver dette. 

men igen - ægløsningen kan godt være et helvede. Ægget bliver større og derfor mærkes det enormt meget.

Nej, jeg har ikke prøvet at tage en graviditetstest. Jeg tror bestemt ikke, at jeg er gravid. Dog prøvede jeg i min første graviditet (med tvillinger) at have en helt almindelig menstruation, fra det der har været 4+5-5+3, for derefter at fortsætte graviditeten til 8+0, hvor jeg mistede spontant.

Puha tør slet ikke, men må indrømme at tanken kort har strejfet mig.

Jeg tænker alligevel at prøve de piller, når min næste "normale" menstruation kommer.

Anmeld Citér

17. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Nej venter stadig tålmodig, eller sådan da . jeg er sådan kun ved at blive halv skør af at jeg ikke ved hvilket side ægget løsnes fra. Da jeg kun har en æggeleder.  
jeg har kun Venstre æggeleder. 
Og min mand kan kun holde til samleje 3 gange på en månede. Og jeg bruger ægløsningstest hver månede. Men jeg gad virkelig gerne vide hvilket side ægget løsnes fra, og har den overhovedet løsnes fra den gode side i alt de 6 måneder vi har prøvet. Men det kan jeg desværre ikke få svar på vi gør hvad vi kan. Men det er ikke lykkedes os endnu. Og jeg er ligenu igang med 7 cyklus, igår fik jeg positiv ægløsningstest. 

Puha det er også hårdt så. Så det ikke bare lige at hoppe tit under lagnerne. Og når du så også kun har en æggeleder i har ikke overvejet at blive skannet altså sådan en follike scanning, min veninde fortalte man kunne betale sig til det og så kan i se hvilken side osv. Ved dog ikke hvad det koster 

Men kan virkelig godt forstå du er frustreret og føler du er blevet lidt små skør ❤️ især når det er så brændende et ønske man går rundt med men håber virkelig snart det er din tur og måned  

Anmeld Citér

17. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Puha det er også hårdt så. Så det ikke bare lige at hoppe tit under lagnerne. Og når du så også kun har en æggeleder i har ikke overvejet at blive skannet altså sådan en follike scanning, min veninde fortalte man kunne betale sig til det og så kan i se hvilken side osv. Ved dog ikke hvad det koster 

Men kan virkelig godt forstå du er frustreret og føler du er blevet lidt små skør ❤️ især når det er så brændende et ønske man går rundt med men håber virkelig snart det er din tur og måned  

Kan man da bare bestille tid og sige at man gerne vil se hvilket sidde ægget løsnes fra serøst? Og self det nok eget betaling. Kan man mon Google om priser? 
Og ja det netop ikke nemt. Bliver skør for vil så gerne vide hvilket side ægget løsnes fra, og tanken har strejfet mig men tænkte så at det kan man nok ikke. Og at det kun for folk der er i behandling der kan få lov at vide hvilet side ægget løsnes fra. Troede ikke at man bare kan det. Tak vil prøve at Google mig til priser. Men er bare interesseret i hvad det koster. For kan være at det kan blive et nødvendighed på et tidspunkt, men håber self at jeg slet ikke få brug for det. Og at denne månede bliver til positiv graviditetstest

Og tak håber også for dig og alle herinde.

Anmeld Citér

17. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Kan man da bare bestille tid og sige at man gerne vil se hvilket sidde ægget løsnes fra serøst? Og self det nok eget betaling. Kan man mon Google om priser? 
Og ja det netop ikke nemt. Bliver skør for vil så gerne vide hvilket side ægget løsnes fra, og tanken har strejfet mig men tænkte så at det kan man nok ikke. Og at det kun for folk der er i behandling der kan få lov at vide hvilet side ægget løsnes fra. Troede ikke at man bare kan det. Tak vil prøve at Google mig til priser. Men er bare interesseret i hvad det koster. For kan være at det kan blive et nødvendighed på et tidspunkt, men håber self at jeg slet ikke få brug for det. Og at denne månede bliver til positiv graviditetstest

Og tak håber også for dig og alle herinde.

Jeg googlede hurtigt idag på follike scanning og så dukkede det op. Man kan jo egentlig alt hvis man vil betale. Man kan vidst også hos en gynækolog betale for en hsu mener det var det den hed hvor man tjekker passage. 

Jeg håber virkelig også dette er din måned. Jeg er lige blevet insemineret idag og ægløsning var allerede startet og tyk slimhinden på 16.3 mm. Men nøj er så nervøs hader denne ventetid hvor man skal vente og man kan bare ikke gøre noget som helst. 

Håber vi begge får to streger og alle de andre ( selvom virkeligheden desværre ikke fungere sådan) 

Anmeld Citér

17. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Jeg googlede hurtigt idag på follike scanning og så dukkede det op. Man kan jo egentlig alt hvis man vil betale. Man kan vidst også hos en gynækolog betale for en hsu mener det var det den hed hvor man tjekker passage. 

Jeg håber virkelig også dette er din måned. Jeg er lige blevet insemineret idag og ægløsning var allerede startet og tyk slimhinden på 16.3 mm. Men nøj er så nervøs hader denne ventetid hvor man skal vente og man kan bare ikke gøre noget som helst. 

Håber vi begge får to streger og alle de andre ( selvom virkeligheden desværre ikke fungere sådan) 

Ja har også googlet det. Tak igen så ved jeg at man godt kan bare bestille tid til sådan noget uden at man skal være i behandlings verden. Altså mener du at en gynækolog kan se om der er gennemgang i den gode æggeleder? Ved du hvad det koster?

og tak det sødt af dig. Og ilm håber for dig og alle andre herinde ja desværre er ventetid ulidelig.

Anmeld Citér

17. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Ja har også googlet det. Tak igen så ved jeg at man godt kan bare bestille tid til sådan noget uden at man skal være i behandlings verden. Altså mener du at en gynækolog kan se om der er gennemgang i den gode æggeleder? Ved du hvad det koster?

og tak det sødt af dig. Og ilm håber for dig og alle andre herinde ja desværre er ventetid ulidelig.

Ja kiggede lidt rundt og man kan på Hvidovre hospital 1200 kr koster det og gratis ved henvisning fra lægen. Man kan altid snakke med lægen om det. Det er ihvertfald værd at tjekke op på.

Anmeld Citér

18. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så fik jeg første mens efter minihysteroskopi og er klar i ny cyklus Begynder at teste æl slut november

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.