mor_til_2_ skriver:
Har du prøvet at tage en graviditets test ? Bare for at se ? Bluey har jo lige skrevet om noget lignede
jeg har aldrig hørt at man bløder inden man tester positiv men kan læse mig frem til en del oplever dette og specielt i forbindelse med tvillings graviditeter
haha. Ej det var en enkelt artikel der sagde det med få deltagende kvinder.
Men hvis din cyklus er helt hen i vejret kan den godt bruge 3 cyklusser på at “rette” den op til en cyklus længde på 28-29 dage med æl på dag 14/15.
Det har jeg læst en del skrive om.
har kun prøvet at blive gravid på de cyklusser jeg har taget dem og også har ønsket graviditet. Og det nu 4. Gang jeg prøver dette.
men igen - ægløsningen kan godt være et helvede. Ægget bliver større og derfor mærkes det enormt meget. 
Nej, jeg har ikke prøvet at tage en graviditetstest. Jeg tror bestemt ikke, at jeg er gravid. Dog prøvede jeg i min første graviditet (med tvillinger) at have en helt almindelig menstruation, fra det der har været 4+5-5+3, for derefter at fortsætte graviditeten til 8+0, hvor jeg mistede spontant.
Puha tør slet ikke, men må indrømme at tanken kort har strejfet mig.
Jeg tænker alligevel at prøve de piller, når min næste "normale" menstruation kommer.
Anmeld
Citér