Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2023

Bluey

mor_til_2_ skriver:

Tusind tusind tak det er bare fantastisk. 

Stort tillykke, hvor er det dejligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt

Tusind tusind tak. Det er bare dejligt

Anmeld Citér

14. november 2023

Bluey

Jeg har simpelthen brug for jeres hjælp.

Som jeg har skrevet tidligere, blødte jeg i 14 dage, først let og senere som en almindelig menstruation, så jeg tænkte, at det var Gelé Royal, der havde påvirket min cyklus.
Blødningen stoppede for nogle dage siden, og i morges tog jeg en ÆL-test, som var bragende positiv. Det undrede mig, for selvom jeg fuldstændig har mistet overblikket over min cyklus, var det alligevel et skørt tidspunkt at have ÆL.

Men… Nu har jeg taget en graviditetstest, som er meget positiv. Jeg fik mistanke om det, fordi ÆL-tidspunktet var mærkeligt, og fordi jeg ved, at ÆL-tests kan slå ud på graviditet.

Jeg forstår absolut ingenting, og jeg er sindssygt bekymret for, at det er en GUL, for symptomerne passer med blødning og ellers ingen graviditetssymptomer overhovedet (ingen smerter dog, kun lidt murren).

Jeg ringer selvfølgelig til lægen som det første i morgen, men kan nogen komme med lidt opmuntrende ord, mens jeg sidder her og småtuder lidt ned i min te?

Anmeld Citér

14. november 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Som jeg har skrevet tidligere, blødte jeg i 14 dage, først let og senere som en almindelig menstruation, så jeg tænkte, at det var Gelé Royal, der havde påvirket min cyklus.
Blødningen stoppede for nogle dage siden, og i morges tog jeg en ÆL-test, som var bragende positiv. Det undrede mig, for selvom jeg fuldstændig har mistet overblikket over min cyklus, var det alligevel et skørt tidspunkt at have ÆL.

Men… Nu har jeg taget en graviditetstest, som er meget positiv. Jeg fik mistanke om det, fordi ÆL-tidspunktet var mærkeligt, og fordi jeg ved, at ÆL-tests kan slå ud på graviditet.

Jeg forstår absolut ingenting, og jeg er sindssygt bekymret for, at det er en GUL, for symptomerne passer med blødning og ellers ingen graviditetssymptomer overhovedet (ingen smerter dog, kun lidt murren).

Jeg ringer selvfølgelig til lægen som det første i morgen, men kan nogen komme med lidt opmuntrende ord, mens jeg sidder her og småtuder lidt ned i min te?

Puha hvor underligt kan godt forstå du er mega forvirret. 
Altså - da jeg aborterede i sidste måned der testede jeg negativt da jeg begyndte at bløde. Selv på tidlige teste. Der var ingen hcg overhoved. Til gengæld opdagede jeg hvor mange der bløder i deres graviditet. Altså flere skrev de havde blødt med klumper og alt muligt og stadig været gravide. 
nogen aborterede en tvilling uden at vide det og var stadig gravide efter  

det var i min termins gruppe på Facebook folk kom med alle deres gode historier så nu får du dem også 

det bliver godtnok spændene at hører hvad lægen siger 

Anmeld Citér

14. november 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Glemte at skrive at jeg har prøvet en GUL og da jeg startede med at bløde der var jeg i smerte HELVEDE! jeg kunne næsten ikke gå og var lammet i venstre side hvor ægget sad fast. 

bløder du egentlig stadig ? 

Anmeld Citér

14. november 2023

Bluey

Glemte at skrive at jeg har prøvet en GUL og da jeg startede med at bløde der var jeg i smerte HELVEDE! jeg kunne næsten ikke gå og var lammet i venstre side hvor ægget sad fast. 

bløder du egentlig stadig ? 

Årh, dine svar trøster mig lidt - tusind tak, det var lige sådan nogle historier, jeg havde brug for

Jeg er selvfølgelig ked af at høre om alt det, du har været igennem  

Jeg har “blødt” en smule lyserødt i dag, men ud over det har der ikke været noget i et par dage.

Jeg tæller virkelig minutterne til, at lægens telefon åbner i morgen, så jeg forhåbentlig kan komme ind og få taget nogle blodprøver i det mindste.

Jeg har absolut ingen graviditetssymptomer, og i min første graviditet havde jeg både ømme bryster, kvalme og jeg ved ikke hvad, da jeg var 3+4, så jeg er ikke videre optimistisk.

Men tak igen, dit svar har gjort ventetiden lidt mere udholdelig for mig

Anmeld Citér

14. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Sbb1990 skriver:

Hvordan foregik jeres udredning og hvad kunne I selv gøre for at hjælpe problemerne?

Vi fik taget blodprøver (hormoner, kromosomer, blodets evne til at størkne m.m), men jeg fik taget flest. Slutteligt blev jeg scannet. Alle prøverne så fine ud. Dog i forbindelse med udredningen konstaterede min egen læge, at jeg har for lavt stofskifte + antistoffer. Kom straks i behandling. 

Som et forsøg skulle jeg tage Lutinus fra positiv test til 12+ for at se om det kunne hjælpe med at holde på graviditeten

Anmeld Citér

14. november 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Årh, dine svar trøster mig lidt - tusind tak, det var lige sådan nogle historier, jeg havde brug for

Jeg er selvfølgelig ked af at høre om alt det, du har været igennem  

Jeg har “blødt” en smule lyserødt i dag, men ud over det har der ikke været noget i et par dage.

Jeg tæller virkelig minutterne til, at lægens telefon åbner i morgen, så jeg forhåbentlig kan komme ind og få taget nogle blodprøver i det mindste.

Jeg har absolut ingen graviditetssymptomer, og i min første graviditet havde jeg både ømme bryster, kvalme og jeg ved ikke hvad, da jeg var 3+4, så jeg er ikke videre optimistisk.

Men tak igen, dit svar har gjort ventetiden lidt mere udholdelig for mig

Okay. Altså. Jeg synes det lyder positivt at du har blødt i 14 dage , det er stoppet og du tester bragende positiv altså for mig lyder det lovende

ked af jeg anbefalede gelé royal og det bare har lavet sådan en rod hos dig

som skrevet før så har jeg kun gode erfaringer. Og nu det også prøvet 4 gange i forbindelse med graviditet her , jeg er blevet gravid 4 gange men har ikke prøvet det som du beskriver. Så det er jeg ked af at hører. Håber du får nogle gode nyheder snart og den lille spire bare har lavet en masse ballade her i starten

Anmeld Citér

14. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
mor_til_2_ skriver:

Hvis alt går som det skal så har jeg termin 27 juli. stort tillykke med graviditeten

hvornår i juli har du termin ? 

Stort tillykke

Efter egen udregning har jeg termin 17 juli

Anmeld Citér

14. november 2023

Bluey

mor_til_2_ skriver:

Okay. Altså. Jeg synes det lyder positivt at du har blødt i 14 dage , det er stoppet og du tester bragende positiv altså for mig lyder det lovende

ked af jeg anbefalede gelé royal og det bare har lavet sådan en rod hos dig

som skrevet før så har jeg kun gode erfaringer. Og nu det også prøvet 4 gange i forbindelse med graviditet her , jeg er blevet gravid 4 gange men har ikke prøvet det som du beskriver. Så det er jeg ked af at hører. Håber du får nogle gode nyheder snart og den lille spire bare har lavet en masse ballade her i starten

Tak for dine søde ord

Og du skal SLET ikke undskylde! Jeg kunne jo læse, at mange andre også havde haft vildt gode erfaringer ligesom dig, og det var mit helt eget valg at prøve det også. Og måske er det slet ikke det, der har gjort det skørt, for min cyklus opførte sig også lidt underligt, før jeg prøvede. Så du skal virkelig ikke undskylde, jeg sætter så meget pris på personlige anbefalinger og erfaringer, for når man googler står der bare de samme ting på 100 forskellige hjemmesider

Jeg skal nok give en update, når jeg får fat på lægen i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.