Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Er i dag 3 uger henne, har altid ømme bryster fra æl til mens og en enkelt gang under mens også. En enkel gang har jeg haft en bio der havde jeg ingen ømme bryster. Og har ikke fået ømme bryster endnu, så der er håb, og ja mit tandkød bløder når jeg børster tænder som det også gjorde da jeg var gravid med de andre og så går min hud helt amok med urenheder �� så ee spændt på om en uge om mens kommer eller ej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg fyldte 35 for en månede siden og min mand fyldte 34 for en uge siden. Så føler at det altså formelig snart vi kan opnå en graviditet, der vi jo ikke er unge mere

og okay 2-3 uger er bedre end flere måneder. Men kan godt forstår at man alligvelet synes at 2-3 uger er længe alligvelet. Giv gerne en Update når i har haft første samtale.

Kan godt forstå dig, man føler virkelig at tiden flyver og man ved, man har en udløbsdato som kvinde. Ih altså! Det er uretfærdigt mænd kan for evigt

Jeg synes faktisk 2-3 uger er super fin ventetid, så kan jeg også nå at planlægge det med arbejde. Det skal jeg nok

Anmeld Citér

8. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Tak. Blødningen fortsætter, så jeg er snot forvirret. Jeg talte dog med lægen og viste billedet af en første blødning. Hun virkede på ingen måde bekymret.

God idé, at du talte med lægen. For ja, det virker da lidt mystisk. Især at den fortsætter

Anmeld Citér

8. november 2023

Sbb1990

Imaong90 skriver:

Er i dag 3 uger henne, har altid ømme bryster fra æl til mens og en enkelt gang under mens også. En enkel gang har jeg haft en bio der havde jeg ingen ømme bryster. Og har ikke fået ømme bryster endnu, så der er håb, og ja mit tandkød bløder når jeg børster tænder som det også gjorde da jeg var gravid med de andre og så går min hud helt amok med urenheder �� så ee spændt på om en uge om mens kommer eller ej 

Jwg håber sådan lykken rammer dig

Anmeld Citér

8. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay. Hvad tid på dagen skal man tag de 2 som stå på anvisningerne på pakken?  Men vi tar den her cyklus nr 7 som jeg er igang med som vi plejer og hvis ikke vi bliver gravide så vil jeg overveje pillerne. Og snakker med min mand om han vil også tag dem

Hvad er det der gelé royal for noget?

Anmeld Citér

8. november 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Sbb1990 skriver:

Jwg håber sådan lykken rammer dig

Mange tak og ilm :-) 

Anmeld Citér

8. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Ejjj hvor er det øv!! Så er din krop nok stadig forvirret efter aborten og du har fået tidlig mens? Åndsvage aborter, laver rod i det hele for os

Det er pisse irriterende. Nu var det hele endelig faldet på plads. Og så sker det her..Åh hvor er det øv!

Anmeld Citér

8. november 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Kan godt forstå din frustration og bekymring mm. Ked af at høre. Men mærkeligt at du bløder nu. Er det ikke alt for tidlig til din menses skulle komme? 

Jo, det er alt for tidligt. I mandags var det dag 14 i min cyklus. Så der skulle jeg i hvert fald ikke få mens igen. Forventede først mens mellem den 20. og 25., da min cyklus ikke er 100 % stabil efter MA.

Anmeld Citér

8. november 2023

MortilF+V

Sbb1990 skriver:

God idé, at du talte med lægen. For ja, det virker da lidt mystisk. Især at den fortsætter

Præcis. Man går jo ikke og tænker: 5 dage med mens, positiv på æl test på dag 11. Sex på dag 9, 11, 12 og 13. Og så blødning fra dag 14. Er nu på dag 16 og ja, jeg bløder stadig.

Jeg kontakter lægen igen i morgen, på hendes opfordring, da blødningen er taget til og smerterne er konstante.

Åh, det er så pisse irriterende og frustrerende.

Anmeld Citér

8. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Kan godt forstå dig, man føler virkelig at tiden flyver og man ved, man har en udløbsdato som kvinde. Ih altså! Det er uretfærdigt mænd kan for evigt

Jeg synes faktisk 2-3 uger er super fin ventetid, så kan jeg også nå at planlægge det med arbejde. Det skal jeg nok

Ja det jo netop det, at man skal tænke over som kvinde lidt mere end mænd. Men det vist lidt for meget sagt at mænd kan i evighed mange mænd nu til dags er deres sædkvalitet dalet end del i forhold til for 20-30 år siden. 

og okay det godt at du synes at det er fin tid med 2-3 uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.