Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2023

mor_til_2_

__anonym skriver:

Altså normalvis har vi sex på dagen for positiv test og dagen efter. Denne gang havde vi det dagen efter positiv test (formodet ægløsning), og dagen efter igen, altså dagen efter formodet ægløsning. Og jeg testede positiv igår 3+3. Så synes da bare I skal hygge løs

Ja du har da nok ret Om ikke andet er det en god måde at slutte en weekend af på ikk ? haha. 

Kan personligt godt lide at "samle" ind op til ægløsning så der er noget klar deroppe men synes jo den vigtigeste dag er når man rent faktisk har ægløsning hehe. Ej men vi må se hvad det bliver til i den her måned Men tak for svar

Og stort tillykke med positiv test . Hvor er det spændene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hmm ser ikke ud til heller ikke idag vil de små og få pletblødninger gider at slippe mig igen idag igen endnu en dag med pletblødning uden rigtig menses. Så kom da for hulan igang så jeg kan få det overstået jeg bliver skør af det langtrukken skidt hvis her ca ved midnat eller imorgen tidlig hvis min menses ikke kommer rigtig igang så bliver jeg for alvor gal.

nårh undskyld det var lige nogle frustrationer fra min side. Men jeg har kun jer herinde jeg kan henvende mig til, har ikke nogle der ligeså forståelig som jer.

Anmeld Citér

5. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Jeg synes bestemt også det lyder til, du reelt har ægløsning Jo, 24-48 timer står der på min pakke

Ja lige præcis, det er kun restvævet og ikke hele slimhinden. Tænker præcis som dig, så vi venter og undgår de unødige bekymringer i en ny cyklus

Rart at høre, at det ikke bare er mig, der tror at min æl raser. Selvom det er virkelig tidligt for mig. Den skulle jo, ud fra den positive æl test i fredags, komme igår eller idag. Jeg er på cyklusdag 13 nu og ifølge min menstruationskalender, bør jeg først få menstruation d. 25. Der er jo 20 dage til. Det synes jeg er virkelig lang tid.

Min første cyklus efter abort (cd1),  fik jeg mens på dag 26 og den næste cyklus fik jeg mens på dag 33. Så jeg aner ikke, hvad jeg skal regne med.

Imponerende at det er muligt kun at fjerne restvævet �� Det giver vel også en mere "normal" cyklus efterfølgende?

God ide

Jeg for, at en måneds pause kan gøre noget godt for jer.

Anmeld Citér

5. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
mor_til_2_ skriver:

Ja du har da nok ret Om ikke andet er det en god måde at slutte en weekend af på ikk ? haha. 

Kan personligt godt lide at "samle" ind op til ægløsning så der er noget klar deroppe men synes jo den vigtigeste dag er når man rent faktisk har ægløsning hehe. Ej men vi må se hvad det bliver til i den her måned Men tak for svar

Og stort tillykke med positiv test . Hvor er det spændene. 

Jo god måde at slutte weekenden på

Ja den vigtigste dag er jo ægløsning, men man kan jo aldrig vide 100% hvornår den ligger, så ja det er jo godt at have gjort det før

Og mange tak

Anmeld Citér

5. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Rart at høre, at det ikke bare er mig, der tror at min æl raser. Selvom det er virkelig tidligt for mig. Den skulle jo, ud fra den positive æl test i fredags, komme igår eller idag. Jeg er på cyklusdag 13 nu og ifølge min menstruationskalender, bør jeg først få menstruation d. 25. Der er jo 20 dage til. Det synes jeg er virkelig lang tid.

Min første cyklus efter abort (cd1),  fik jeg mens på dag 26 og den næste cyklus fik jeg mens på dag 33. Så jeg aner ikke, hvad jeg skal regne med.

Imponerende at det er muligt kun at fjerne restvævet �� Det giver vel også en mere "normal" cyklus efterfølgende?

God ide

Jeg for, at en måneds pause kan gøre noget godt for jer.

Hmm altså det er ægløsning der styrer, hvornår mens kommer, så tidlig ægløsning betyder tidlig mens (i teorien) Min cyklus svinger også fra 27-37 dage men min mens kommer stort set altid 14 dage efter æl +- 1 dag. Så jeg tror ikke du skal vente 20 dage, hvis du ikke bliver gravid. 

Ja det er vildt nok, hvad de kan. Men det er netop derfor det er en kikkert operation frem for udskrabning af det hele. Med kikkert kan de se, hvad de laver. Så det burde ikke påvirke min cyklus, det er rart

Tak

Anmeld Citér

6. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Self skal man stole på hvad læger siger. Men din mistanke er anerledes end min. Pr din vedkommende har du haft en ks som hvor man kan tydelig nok se at det nok ikke har skadet noget. Og der tusinder der få fortaget ks hvert år hvis ikke mere. Men forstår godt at du tænker hvorfor du så ikke bliver gravid efter snart 1 år.  Var det ikke 4 graviditer men kun et barn i har? Må man spørger hvor gamle i er? 
og med min sitation er jo noget andet. Jeg har direkte fået fjernet mit højere æggeleder. Jeg vil gerne stole på læger, men så tænker jeg også hvis en æggeleder er mere end nok. Hvorfor er vi så skabt med 2 æggeleder. Så det giver ikke mening for mig at en æggeleder er bedre end 2. Når vi er skabt med 2 æggeleder. Jeg er sikker på at hvis jeg havde begge æggeleder, eller hvis det passede med at den gode side også overtog for den dårlig side så har jeg været blivet gravid for længst. Men netop fordi at når ægget bliver frigivet fra den dårlig side så er der intet chance der. Kun når den bliver frigivet fra den gode side. Og det er det der gør mig skør. For aner ikke om alle de 6 måneder vi har prøvet om der overhovedet har været en gang eller flere gange hvor ægget er blivet frigivet fra den gode side.
Og som man siger man er bedre til at give andre gode råd eller kan se håb i deres sitation end sin egen.  
Og nårh okay det med blodprøverne. Men hvis det var lavt med HCG så tror du ikke du har været gravid den her gang og er gået til vel?

Beklager mit sene svar. Jeg forstår 100%, at man ikke kan sammenligne situationerne. Men der er stadig taget nogle biopsier, hvor man jo i princippet ikke kan sige, om det har skadet den graviditet jeg var i. Men jeg forsøger at komme over tankerne, for de hjælper mig ikke.

og jeg kan igen 100% forstå dine tanker omkring dine æggeledere, jeg ville have det på præcis samme måde. Alle tanker løber igennem hovedet på en, når det drejer sig om fx graviditet som man brænder så meget for. 
det skal nok ske

der har uden tvivl været noget på vej, min menstruation har ikke været ren som den plejer eller samme “niveau” som den plejer. Den er lige så kraftig som da den startede onsdag aften og med koagler i. Desværre ramte vi der 1 barn ud af 5. Vi er ved at snakke med lægen om udredning.

Anmeld Citér

6. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Den digitale var negativ..Så jeg tester videre og så sexer vi hver anden dag indtil forventet menstruation.

Øv, det er jeg ked af. Men det giver lidt mere leg den næste tid

Anmeld Citér

6. november 2023

Tiller

Jeg fik endnu engang mens. Så ingen juli baby. 

Hvilke ÆL test vil i anbefale en som aldrig har forsøgt sig med det før?

Tror vi skal forsøge med sådanne næste cyklus ��

Anmeld Citér

6. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Beklager mit sene svar. Jeg forstår 100%, at man ikke kan sammenligne situationerne. Men der er stadig taget nogle biopsier, hvor man jo i princippet ikke kan sige, om det har skadet den graviditet jeg var i. Men jeg forsøger at komme over tankerne, for de hjælper mig ikke.

og jeg kan igen 100% forstå dine tanker omkring dine æggeledere, jeg ville have det på præcis samme måde. Alle tanker løber igennem hovedet på en, når det drejer sig om fx graviditet som man brænder så meget for. 
det skal nok ske

der har uden tvivl været noget på vej, min menstruation har ikke været ren som den plejer eller samme “niveau” som den plejer. Den er lige så kraftig som da den startede onsdag aften og med koagler i. Desværre ramte vi der 1 barn ud af 5. Vi er ved at snakke med lægen om udredning.

Det jeg også ked af at høre. Håber sådan for dig at det ikke har skadet noget og at du snart bliver gravid

og ked af hvis der har været noget som ikke bliv til noget alligvelet. Forhåbelig næste gang

årh hjælp mig dog. Jeg er ved at blive vanvittig ikke nok med at man tænker at man mangler en æggeleder og at når menses kommer så er vi gået ind i 7 månede. 
Men nu jeg ved at blive vanvittig. Jeg skulle ha haft min menses i lørdags. Men siden lørdag og indtil nu har jeg kun haft pletblødninger 2-3 gange pr dag. Hvordan skal jeg finde tålmodigheden frem indtil det lorte mens gider at melde sig???

Anmeld Citér

6. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Det jeg også ked af at høre. Håber sådan for dig at det ikke har skadet noget og at du snart bliver gravid

og ked af hvis der har været noget som ikke bliv til noget alligvelet. Forhåbelig næste gang

årh hjælp mig dog. Jeg er ved at blive vanvittig ikke nok med at man tænker at man mangler en æggeleder og at når menses kommer så er vi gået ind i 7 månede. 
Men nu jeg ved at blive vanvittig. Jeg skulle ha haft min menses i lørdags. Men siden lørdag og indtil nu har jeg kun haft pletblødninger 2-3 gange pr dag. Hvordan skal jeg finde tålmodigheden frem indtil det lorte mens gider at melde sig???

Årh jeg bliver simpelthen så rørt når jeg læser om din dumme cyklus  Det er virkelig synd det den driller så meget. 

jeg ved godt jeg skriver meget om det og det er altså også KUN for at komme med en form for råd. 

Men jeg har bare så mange veninder som har prøvet Gele Royal (lige som jeg tager). Flere har haft brugt dem i forbindelse med uregelmæssige cyklusser som blev regelmæssige og ja - så kender jeg også mange som har brugt det i forbindelse med graviditet. har også 100% succesrate på dem som sagt. Prøvet i 3 cyklusser og er blevet gravid i 3 cyklusser Men - det bedste ved dem er også at man får regelmæssig cyklus. Det er virkelig rart når mens bare kommer til tiden. (brugte dem også engang efter p pille stop dog uden at ønske graviditet)

I den her cyklus tager jeg både GR og fructus Femina fordi jeg mistede i sidste cyklus Men - selv efter en bio så kom min æl tidligt. Normalt kan der gå op til 6 uger før den kommer Sååå jeg er virkelig glad for at bruge dem. 

Igen - jeg anbefaler det blot. Håber sådan der sker noget i den her cyklus og du får din mens snart <3 så i kan prøve igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.