Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sbb1990 skriver:

Øv, det er jeg ked af. Men det giver lidt mere leg den næste tid

Æl testen blev positiv dagen efter (d. 3. november), på både strimmel og digital test. Så vi sexede d. 3., 4. og 5. november.

Jeg har så oplevet en blødning idag og pletblødning på toiletpapiret. Mon det kan hænge sammen med æl?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Årh jeg bliver simpelthen så rørt når jeg læser om din dumme cyklus  Det er virkelig synd det den driller så meget. 

jeg ved godt jeg skriver meget om det og det er altså også KUN for at komme med en form for råd. 

Men jeg har bare så mange veninder som har prøvet Gele Royal (lige som jeg tager). Flere har haft brugt dem i forbindelse med uregelmæssige cyklusser som blev regelmæssige og ja - så kender jeg også mange som har brugt det i forbindelse med graviditet. har også 100% succesrate på dem som sagt. Prøvet i 3 cyklusser og er blevet gravid i 3 cyklusser Men - det bedste ved dem er også at man får regelmæssig cyklus. Det er virkelig rart når mens bare kommer til tiden. (brugte dem også engang efter p pille stop dog uden at ønske graviditet)

I den her cyklus tager jeg både GR og fructus Femina fordi jeg mistede i sidste cyklus Men - selv efter en bio så kom min æl tidligt. Normalt kan der gå op til 6 uger før den kommer Sååå jeg er virkelig glad for at bruge dem. 

Igen - jeg anbefaler det blot. Håber sådan der sker noget i den her cyklus og du får din mens snart <3 så i kan prøve igen

Det også rigtig sødt af dig. 
kan du give mig et link til det der gel royal. Så vil jeg lige læse om det. Er det udlukkende natur middel? 
Og min cyklus er ikke voldsom uregelmæssige som nogle de døjer med. Har tit hørt voldsomt som det kan svinge fra 25 til 40 dage. Min er slet ikke sådan. Min er som regel flot regelmæssig og kommer til tiden. Og nogle gange + - 1-2 dage.  Og det har jeg bemærket at det sker at den bliver udsat 1-2 dage pga jeg stresser min krop for meget. Men nogle gange kan jeg sku ikke styre det.  
og har lige været på toilettet og der kom mere end bare plet blødning. Så nu den nok igang. Så den var 2 dage forsinket. 

Anmeld Citér

6. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

kan du give mig et link til det der gel royal. Så vil jeg lige læse om det. Er det udlukkende natur middel? 
Og min cyklus er ikke voldsom uregelmæssige som nogle de døjer med. Har tit hørt voldsomt som det kan svinge fra 25 til 40 dage. Min er slet ikke sådan. Min er som regel flot regelmæssig og kommer til tiden. Og nogle gange + - 1-2 dage.  Og det har jeg bemærket at det sker at den bliver udsat 1-2 dage pga jeg stresser min krop for meget. Men nogle gange kan jeg sku ikke styre det.  
og har lige været på toilettet og der kom mere end bare plet blødning. Så nu den nok igang. Så den var 2 dage forsinket. 

Nej det er ikke meget Men ja - stadig irriterende. Specielt når man skal teste meget for æl. Jeg tester også. Men mest fordi jeg kan mærke den så tydeligt jeg lige skal se om det passer. 

men ja GR er naturmedicin. Det kan ikke skade at prøve ikke andet end at æl gør p**se ondt  

Mange har gevinst inden for 3 måneder. Ellers skal man stoppe efter 6 måneder hvis man ikke har gevinst det læste jeg i en tråd godtnok ellers ved jeg ikke men her er en tråd fra baby.dk som også skriver lidt om det  

https://www.baby.dk/debat/277731pi2/proever-at-blive-gravid/gele-royal.aspx 

og her er kan du købe dem : 

https://www.helsebixen.dk/shop/lekaform-gele-royal-8290p.html?utm_source=google&utm_medium=organic-shopping&utm_campaign=freelistings&gclid=Cj0KCQiAuqKqBhDxARIsAFZELmKfVrHwnh0jgowervj0f23aa_zqxVaI1awW6y8ssHy80D_bnnf4vQgaAlvnEALw_wcB 

og her er der en artikel fra 3 kvinder som skriver om barnløshed. Det er nok ikke helt der i er men de giver en masse gode råd og Geleroyal er også nævnt i artiklen: 

"Og tag et tilskud af Gelé Royal, som er en slags fertilitets-super food, som øger ægcellens sundhed og kvalitet. Dronningebien fodres med gelé royal, og hun lever 6 år og producerer op til 2000 æg dagligt! "

https://sund-forskning.dk/artikler/nar-storken-flyver-i-ring/

Og hende her som sælger et helt forløb til kvinder som ønsker graviditet anbefaler også gele royal https://kampagner.jordemoderklinik.dk/page/271105

Håber det kan hjælpe lidt som sagt - så det jo helt naturligt så det jo ikke alle det virker på men det har virket herhjemme  

Anmeld Citér

6. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Også kan manden også tage det da det vist også styrker sædkvaliteten  

Min mand tager det dog ikke da han er en knold til at huske piller  

Anmeld Citér

6. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Nej det er ikke meget Men ja - stadig irriterende. Specielt når man skal teste meget for æl. Jeg tester også. Men mest fordi jeg kan mærke den så tydeligt jeg lige skal se om det passer. 

men ja GR er naturmedicin. Det kan ikke skade at prøve ikke andet end at æl gør p**se ondt  

Mange har gevinst inden for 3 måneder. Ellers skal man stoppe efter 6 måneder hvis man ikke har gevinst det læste jeg i en tråd godtnok ellers ved jeg ikke men her er en tråd fra baby.dk som også skriver lidt om det  

https://www.baby.dk/debat/277731pi2/proever-at-blive-gravid/gele-royal.aspx 

og her er kan du købe dem : 

https://www.helsebixen.dk/shop/lekaform-gele-royal-8290p.html?utm_source=google&utm_medium=organic-shopping&utm_campaign=freelistings&gclid=Cj0KCQiAuqKqBhDxARIsAFZELmKfVrHwnh0jgowervj0f23aa_zqxVaI1awW6y8ssHy80D_bnnf4vQgaAlvnEALw_wcB 

og her er der en artikel fra 3 kvinder som skriver om barnløshed. Det er nok ikke helt der i er men de giver en masse gode råd og Geleroyal er også nævnt i artiklen: 

"Og tag et tilskud af Gelé Royal, som er en slags fertilitets-super food, som øger ægcellens sundhed og kvalitet. Dronningebien fodres med gelé royal, og hun lever 6 år og producerer op til 2000 æg dagligt! "

https://sund-forskning.dk/artikler/nar-storken-flyver-i-ring/

Og hende her som sælger et helt forløb til kvinder som ønsker graviditet anbefaler også gele royal https://kampagner.jordemoderklinik.dk/page/271105

Håber det kan hjælpe lidt som sagt - så det jo helt naturligt så det jo ikke alle det virker på men det har virket herhjemme  

Serøst fodre de droningbien med det??? 

Super tak for alle de link. 1 spørgsmål mere. 

kan du bare tydelig mærke at du har ægløsning? Eller kan du også mærke tydelig hvilket side ægget løsnes?

vil lige læse lidt om det. Og hvis den her cyklus nr 7 som jeg lige er startet på idag. Hvis ikke jeg bliver gravid i den her cyklus så vil jeg måske overveje det. Bare det ikke gør min cyklus ustabil.

Anmeld Citér

6. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Serøst fodre de droningbien med det??? 

Super tak for alle de link. 1 spørgsmål mere. 

kan du bare tydelig mærke at du har ægløsning? Eller kan du også mærke tydelig hvilket side ægget løsnes?

vil lige læse lidt om det. Og hvis den her cyklus nr 7 som jeg lige er startet på idag. Hvis ikke jeg bliver gravid i den her cyklus så vil jeg måske overveje det. Bare det ikke gør min cyklus ustabil.

Det er meget tydeligt hvilken side ægget kommer fra. Det gør ondt i den ene side og i lænden og det hele er bare møg ubehageligt. Som mens smerter. Men jeg synes jeg kan mærke hvilken side ægget kommer fra. har jo også kun en funktionel æggeleder efter en GUL. Så mine ægløsninger har været fra højre side indtil videre (den gode side) 

ja overvej det. Kunne ikke lade vær med at lige komme med et lille "råd" eller anbefaling herfra Og som sagt så det jo bare noget der har virket her. Men det er ikke sikkert det virker hos dig

Og ja - nogle oplever en ureglmæssig cyklus af det. jeg har ikke nogen veninde som har prøvet det. Og tror jeg kender 20 kvinder som har brugt det. Men har læst nogle oplever det på baby.dk eller min-mave.dk  

Anmeld Citér

6. november 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Det er meget tydeligt hvilken side ægget kommer fra. Det gør ondt i den ene side og i lænden og det hele er bare møg ubehageligt. Som mens smerter. Men jeg synes jeg kan mærke hvilken side ægget kommer fra. har jo også kun en funktionel æggeleder efter en GUL. Så mine ægløsninger har været fra højre side indtil videre (den gode side) 

ja overvej det. Kunne ikke lade vær med at lige komme med et lille "råd" eller anbefaling herfra Og som sagt så det jo bare noget der har virket her. Men det er ikke sikkert det virker hos dig

Og ja - nogle oplever en ureglmæssig cyklus af det. jeg har ikke nogen veninde som har prøvet det. Og tror jeg kender 20 kvinder som har brugt det. Men har læst nogle oplever det på baby.dk eller min-mave.dk  

Jeg har også kun en side der virker ( min Venstre side) og jeg tænker tit gad virkelig godt vide hvilket side mine æg er løsnet fra i de sidste 6 måneder.  Hvis det virker for mig så kan det være at jeg skal købe de piller også må jeg holde smerte ud for at se hvilket side mit æg løsnes fra. Men hvornår skal man starte? Og tar man bare en hver dag? Men hvad tid?

Anmeld Citér

6. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Nårh hmm tar du æl test for at holde øje med æl eller?

Ja for efter ovitrelle så ved jeg ikke om min ægløsning har rykket sig og som det ser ud nu så har den rykket sig en uge frem. Har allerede fået øget udflåd og oppust mave osv. Men skal på klinikken på onsdag så der finder jeg ud af hvor store min folliker er blevet

Anmeld Citér

7. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Jeg har også kun en side der virker ( min Venstre side) og jeg tænker tit gad virkelig godt vide hvilket side mine æg er løsnet fra i de sidste 6 måneder.  Hvis det virker for mig så kan det være at jeg skal købe de piller også må jeg holde smerte ud for at se hvilket side mit æg løsnes fra. Men hvornår skal man starte? Og tar man bare en hver dag? Men hvad tid?

Ja det kan jeg godt forstå. Det er nemlig også det som er svært at vide når man kun har en der virker.

Det er lidt forskelligt Nogle tager Gele royal kuren som er 

3 stk hver dag i 10 dag 

2 stk hver dag i 10 dage 

1 stk indtil mens eller positiv test. 

også forfra  

Men nogle følger også bare anvisningerne med 2 om dagen og har succes med det jeg tager bare to om dagen i den her cyklus. Sidste cyklus tog jeg "kuren"  

Anmeld Citér

7. november 2023

mor_til_2_

Jeg har lige købt 20 graviditets teste på billige-teste.dk 

Haha. Kommer SÅ meget til at teste helt vildt i den her cyklus haha.... Tror allerede jeg starter på mandag hvor jeg skulle være omkring 3+3 -3+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.