Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Præcis. Man går jo ikke og tænker: 5 dage med mens, positiv på æl test på dag 11. Sex på dag 9, 11, 12 og 13. Og så blødning fra dag 14. Er nu på dag 16 og ja, jeg bløder stadig.

Jeg kontakter lægen igen i morgen, på hendes opfordring, da blødningen er taget til og smerterne er konstante.

Åh, det er så pisse irriterende og frustrerende.

Hvad har lægen sagt så?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Synes til tider man hører om dem der får børn mega meget oppe i årene. Mænd med yngre kvinder

åh, jeg ringede i går til privathospitalet og de lavede slet ikke de udredninger. Patientkontoret har så haft kontakt til Horsens sygehus som allerede har givet mig en tid 4. December, det er sgu kvikt. Jeg er mega glad!

Ej hvor dejligt. Ja det var hurtigt.

updatere os gerne når i har haft første samtale hvor godt at det er så hurtigt

Anmeld Citér

10. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sbb1990 skriver:

Hvad har lægen sagt så?

Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og kunne konstatere at der ingen rifter eller andet unormalt var.

Hun mener at jeg har fået en ny, "ekstra" menstruation. Så nu er jeg virkelig forvirret. Men det passer meget godt, da både blødning og smerter har været tiltagende. Jeg bløder stadig.

Så det var en virkelig kort cyklus, med 5 dages mens, positiv ægløsningstest på dag 11 og derefter en ny menstruation fra dag 14 og frem.

Så ud fra den nye menstruation er jeg tilbage på cyklusdag 5. 

Det er møg irriterende og jeg håber virkelig at denne "nye" cyklus bliver mere normal.

Anmeld Citér

11. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Nu er tråden ved at være så lang, så har ikke længere overblikket

Men er der andre end mig som har termin i juli?

Anmeld Citér

12. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ej hvor dejligt. Ja det var hurtigt.

updatere os gerne når i har haft første samtale hvor godt at det er så hurtigt

Det skal jeg gøre

Hvordan går det med dig? Jeg er op over ægløsning nu. 

Anmeld Citér

12. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og kunne konstatere at der ingen rifter eller andet unormalt var.

Hun mener at jeg har fået en ny, "ekstra" menstruation. Så nu er jeg virkelig forvirret. Men det passer meget godt, da både blødning og smerter har været tiltagende. Jeg bløder stadig.

Så det var en virkelig kort cyklus, med 5 dages mens, positiv ægløsningstest på dag 11 og derefter en ny menstruation fra dag 14 og frem.

Så ud fra den nye menstruation er jeg tilbage på cyklusdag 5. 

Det er møg irriterende og jeg håber virkelig at denne "nye" cyklus bliver mere normal.

Ja hold da op, det lyder sgu forvirrende og også mystisk. Kroppen er sgu ikke altid til at forstå, det der er virkelig underligt. Har jeg aldrig hørt om før. Jeg håber også for dig, at det lige vender tilbage til normalen igen  

Anmeld Citér

12. november 2023

Sbb1990

__anonym skriver:

Nu er tråden ved at være så lang, så har ikke længere overblikket

Men er der andre end mig som har termin i juli?

Wauw, du blev den lykkelige “ejer” af en graviditet. Håber jeg har sagt tillykke tidligere, ellers STORT tillykke Her hjemme har vi ikke været heldige andet end, at vi efter endnu en tidlig et eller andet som ikke blev til noget alligevel graviditet er blevet henvist til udredning for gentagende aborter og skal igennem udredning d. 4 december. Det lyder mærkeligt, men jeg glæder mig faktisk.

Anmeld Citér

12. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Sbb1990 skriver:

Wauw, du blev den lykkelige “ejer” af en graviditet. Håber jeg har sagt tillykke tidligere, ellers STORT tillykke Her hjemme har vi ikke været heldige andet end, at vi efter endnu en tidlig et eller andet som ikke blev til noget alligevel graviditet er blevet henvist til udredning for gentagende aborter og skal igennem udredning d. 4 december. Det lyder mærkeligt, men jeg glæder mig faktisk.

Tusind tak  

Øv at graviditeten ikke blev til noget, men godt I skal udredes! Jeg glædede mig også da vi skulle i udredning, for så skete der noget. 
Al held og lykke med udredningen, og håber I snart får en vellykket og blivende graviditet

Anmeld Citér

12. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Det skal jeg gøre

Hvordan går det med dig? Jeg er op over ægløsning nu. 

Hvornår har du ægløsning? Eller har du fået en  positiv ægløsningstest og hvornår? 
og jeg begynder at teste for ægløsning fra imorgen af.

Anmeld Citér

12. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sbb1990 skriver:

Ja hold da op, det lyder sgu forvirrende og også mystisk. Kroppen er sgu ikke altid til at forstå, det der er virkelig underligt. Har jeg aldrig hørt om før. Jeg håber også for dig, at det lige vender tilbage til normalen igen  

Det havde jeg heller ikke hørt om. Så fra at have været lidt optimistisk i denne cyklus, ift. normal mens og ægløsningstest, ja så er jeg lidt nede nu..Jeg kan mærke at tårerne presser sig på og er meget hormonelt påvirket.

Det kan virkelig bare ødelægge mig fuldstændig. Åh, hvor jeg hader det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.