Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Pisse øv!

Jeg er simpelthen den heldige vinder, af en ekstra menstruation

Hvad skal jeg nu regne med?

Når "menstruationen" stopper begynder jeg så forfra, med at teste for æl.

Pisse irriterende.

Hvor er det øv altså. Fik du snakkede med lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Hvor er det øv altså. Fik du snakkede med lægen? 

Ja, var oppe hos lægen. Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og kunne konstatere at det mindede mest om en ny menstruation. Ellers kunne hun ikke se noget "unormalt".

Hvor er det irriterende altså. Når jeg lige var så lettet over at have haft en "normal" menstruation og have testet positiv for ægløsning. Så kommer der lige en ny menstruation 3 dage efter..

Så nu er jeg vel tilbage på CD4.

Anmeld Citér

9. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, var oppe hos lægen. Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og kunne konstatere at det mindede mest om en ny menstruation. Ellers kunne hun ikke se noget "unormalt".

Hvor er det irriterende altså. Når jeg lige var så lettet over at have haft en "normal" menstruation og have testet positiv for ægløsning. Så kommer der lige en ny menstruation 3 dage efter..

Så nu er jeg vel tilbage på CD4.

Øv hvor er det sku absurt. Kan virkelig godt forstår din irritation. Men det er nok pga din abort at din krop stadig er forvirret desværre.  
Men skal vi så ikke følges ad, jeg er præcis også på dag 4 i min cyklus min mens længde er i alt 5 dage. Hvilket længde har din mens?

Anmeld Citér

9. november 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Øv hvor er det sku absurt. Kan virkelig godt forstår din irritation. Men det er nok pga din abort at din krop stadig er forvirret desværre.  
Men skal vi så ikke følges ad, jeg er præcis også på dag 4 i min cyklus min mens længde er i alt 5 dage. Hvilket længde har din mens?

Jo, lad os følges ad i denne cyklus �� Min plejer at være 5-6 dage, så nu må vi se. Jeg bløder stadig en del.

Jeg tænker ligesom dig, at det er pga. aborten. Det er bare mega øv, at det sker nu, efter min første helt normale cyklus.

Anmeld Citér

9. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jo, lad os følges ad i denne cyklus �� Min plejer at være 5-6 dage, så nu må vi se. Jeg bløder stadig en del.

Jeg tænker ligesom dig, at det er pga. aborten. Det er bare mega øv, at det sker nu, efter min første helt normale cyklus.

Ja det er mega øv at komme efter en normal mens. Så kunne det bedre være at den ustabilitet kom kort tid efter aborten og ikke efter en normal mens.❤️

Anmeld Citér

9. november 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

De ømme bryster kom her til aften så ja tvivler stærkt på jeg er blevet gravid denne måned når mit tegn sidst jeg var det, ingen ømme bryster. 

Anmeld Citér

9. november 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Ja det er mega øv at komme efter en normal mens. Så kunne det bedre være at den ustabilitet kom kort tid efter aborten og ikke efter en normal mens.❤️

Lige præcis.

Anmeld Citér

9. november 2023

Bluey

mor_til_2_ skriver:

omg hvor crazy. ja det lyder virkelig som gele royal. jeg kan se nogle har den virkning på min-mave.dk der er den debateret virkelig meget Men wow. den gør virkelig rod i den hos dig  Håber du snart får det ud af kroppen. 

Hvor lang er din cyklus normalt ? 

For ja - den påvirker første cyklus man bruger den. Det er helt vildt  Har også stadig ægløsnings smerter og havde ægløsning i fredags

Den plejede at være 25-26 dage, men de sidste par måneder har den været 29-30 dage (sjovt nok ændrede min cyklus længde den første måned, vi startede på PB2 - ellers har den været helt stabil på 25-26 dage i et år).
Og denne gang har jeg absolut ingen idé om, hvor lang eller kort den har været, eller hvor jeg er nu, for jeg har bare blødt og blødt så længe, så jeg ved ikke, hvad der har været pletblødning, og hvad der har været menstruation

Men vildt at det påvirker så meget - jeg håber, det virker for dig

Anmeld Citér

10. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja det jo netop det, at man skal tænke over som kvinde lidt mere end mænd. Men det vist lidt for meget sagt at mænd kan i evighed mange mænd nu til dags er deres sædkvalitet dalet end del i forhold til for 20-30 år siden. 

og okay det godt at du synes at det er fin tid med 2-3 uger

Synes til tider man hører om dem der får børn mega meget oppe i årene. Mænd med yngre kvinder

åh, jeg ringede i går til privathospitalet og de lavede slet ikke de udredninger. Patientkontoret har så haft kontakt til Horsens sygehus som allerede har givet mig en tid 4. December, det er sgu kvikt. Jeg er mega glad!

Anmeld Citér

10. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg kender ikke rigtig meget til det. Men nogle her på siden. Snakker om gelé royal det er naturlig piller. De mener at det hjælper til at blive gravid. Jeg har ikke prøvet dem. Men en herfra anbefaledet det til mig.

Det lyder ret interessant

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.