Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Hvad er det der gelé royal for noget?

Jeg kender ikke rigtig meget til det. Men nogle her på siden. Snakker om gelé royal det er naturlig piller. De mener at det hjælper til at blive gravid. Jeg har ikke prøvet dem. Men en herfra anbefaledet det til mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jo, det er alt for tidligt. I mandags var det dag 14 i min cyklus. Så der skulle jeg i hvert fald ikke få mens igen. Forventede først mens mellem den 20. og 25., da min cyklus ikke er 100 % stabil efter MA.

Ja underligt. Har også lige læst at du skriver til en anden herinde at du bløder stadig og har smerter. Godt du skal tilses af en læge. Opdaterer os når du har været ved lægen.

Anmeld Citér

8. november 2023

Bluey

Love Angel skriver:

Jeg kender ikke rigtig meget til det. Men nogle her på siden. Snakker om gelé royal det er naturlig piller. De mener at det hjælper til at blive gravid. Jeg har ikke prøvet dem. Men en herfra anbefaledet det til mig.

Lige et input ift. Gelé Royal - jeg prøvede at tage det (2 piller fra CD 1 og indtil ÆL). Jeg stoppede med at tage dem efter ÆL, egentlig mest fordi jeg glemte dem. Min ÆL faldt meget senere end den plejer sidste gang, og nu har jeg blødt siden mandag i sidste uge - min menstruation plejer kun at være 3-4 dage.
Det behøver selvfølgelig ikke at være på grund af Gelé Royal, men det er umiddelbart det eneste, jeg har gjort anderledes i denne cyklus, og den har været helt skør og voldsomt frustrerende.

Det er bare for at dele, at det måske også kan have andre virkninger end de positive. Jeg tør i hvert fald ikke tage dem mere, og jeg håber sådan, at min krop kan rette ind af sig selv igen, for hold nu op, hvor er jeg ked af, at jeg slet ikke har nogen føling med min cyklus mere

Anmeld Citér

8. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Bluey skriver:

Lige et input ift. Gelé Royal - jeg prøvede at tage det (2 piller fra CD 1 og indtil ÆL). Jeg stoppede med at tage dem efter ÆL, egentlig mest fordi jeg glemte dem. Min ÆL faldt meget senere end den plejer sidste gang, og nu har jeg blødt siden mandag i sidste uge - min menstruation plejer kun at være 3-4 dage.
Det behøver selvfølgelig ikke at være på grund af Gelé Royal, men det er umiddelbart det eneste, jeg har gjort anderledes i denne cyklus, og den har været helt skør og voldsomt frustrerende.

Det er bare for at dele, at det måske også kan have andre virkninger end de positive. Jeg tør i hvert fald ikke tage dem mere, og jeg håber sådan, at min krop kan rette ind af sig selv igen, for hold nu op, hvor er jeg ked af, at jeg slet ikke har nogen føling med min cyklus mere

Har du blødt i 10 dage? Er det forstået rigtigt? 
Og var det første gang du prøvet dem? 

Anmeld Citér

8. november 2023

Bluey

Har du blødt i 10 dage? Er det forstået rigtigt? 
Og var det første gang du prøvet dem? 

Ja, det er rigtigt. Jeg troede, at min menstruation var kommet tidligt sidste mandag, men i en uge har jeg haft let blødning (sådan som jeg bløder på første menstruationsdag), og siden i går er det taget til og er blevet kraftigere. Jeg tror, at det er min “rigtige” menstruation, der er startet nu, så jeg aner ikke, hvad den anden blødning har været, men det er i hvert fald bare så frustrerende

Og ja, det var første gang, jeg prøvede dem

Anmeld Citér

9. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Ja underligt. Har også lige læst at du skriver til en anden herinde at du bløder stadig og har smerter. Godt du skal tilses af en læge. Opdaterer os når du har været ved lægen.

Jeg skal ringe her kl. 8 og få en akuttid hos lægen.

Skal nok give en opdatering efter.

Anmeld Citér

9. november 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

omg hvor crazy. ja det lyder virkelig som gele royal. jeg kan se nogle har den virkning på min-mave.dk der er den debateret virkelig meget Men wow. den gør virkelig rod i den hos dig  Håber du snart får det ud af kroppen. 

Hvor lang er din cyklus normalt ? 

For ja - den påvirker første cyklus man bruger den. Det er helt vildt  Har også stadig ægløsnings smerter og havde ægløsning i fredags

Anmeld Citér

9. november 2023

MortilF+V

MortilF skriver:

Jeg skal ringe her kl. 8 og få en akuttid hos lægen.

Skal nok give en opdatering efter.

Pisse øv!

Jeg er simpelthen den heldige vinder, af en ekstra menstruation

Hvad skal jeg nu regne med?

Når "menstruationen" stopper begynder jeg så forfra, med at teste for æl.

Pisse irriterende.

Anmeld Citér

9. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Pisse øv!

Jeg er simpelthen den heldige vinder, af en ekstra menstruation

Hvad skal jeg nu regne med?

Når "menstruationen" stopper begynder jeg så forfra, med at teste for æl.

Pisse irriterende.

Hvor er det mærkeligt! Nå, håber du snart får ny æl så

Anmeld Citér

9. november 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Hvor er det mærkeligt! Nå, håber du snart får ny æl så

Det er SÅ mærkeligt!

Jeg testede positiv for æl og 3 dage efter kom der så en ny "menstruation". Jeg bliver skør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.