Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Det jeg også ked af at høre. Håber sådan for dig at det ikke har skadet noget og at du snart bliver gravid

og ked af hvis der har været noget som ikke bliv til noget alligvelet. Forhåbelig næste gang

årh hjælp mig dog. Jeg er ved at blive vanvittig ikke nok med at man tænker at man mangler en æggeleder og at når menses kommer så er vi gået ind i 7 månede. 
Men nu jeg ved at blive vanvittig. Jeg skulle ha haft min menses i lørdags. Men siden lørdag og indtil nu har jeg kun haft pletblødninger 2-3 gange pr dag. Hvordan skal jeg finde tålmodigheden frem indtil det lorte mens gider at melde sig???

Kom lige til at tænke på, du spurgte til vores alder i sidste besked, jeg er 33 år og min mand fylder 34 her d.13, så synes også tiden løber I går lavede min læge en henvisning til gynækologerne på AUH. Dog har vi først fået tid 5. Marts 24, helt åndssvagt. Dog kan vi få tid på et privathospital grundet behandlingagarantien - skønt! Dem afventer vi opkald fra nu.

jeg forstår virkelig godt dine frustrationer. Egentlig er 7 mdr jo ikke længe, men det fæles som et helvede. Så jeg forstår dig. Og du har negativ graviditetstest stadigvæk eller hvad? For det er da mystisk, det ikke bare kommer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Æl testen blev positiv dagen efter (d. 3. november), på både strimmel og digital test. Så vi sexede d. 3., 4. og 5. november.

Jeg har så oplevet en blødning idag og pletblødning på toiletpapiret. Mon det kan hænge sammen med æl?

Det kan jo forekomme, hvis ægget sætter sig fast. Jeg har aldrig selv oplevet det, men det kaldes vidst implamationsblødning eller noget i den dur. Jeg krydser fingre for jer

Anmeld Citér

7. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det er nemlig også det som er svært at vide når man kun har en der virker.

Det er lidt forskelligt Nogle tager Gele royal kuren som er 

3 stk hver dag i 10 dag 

2 stk hver dag i 10 dage 

1 stk indtil mens eller positiv test. 

også forfra  

Men nogle følger også bare anvisningerne med 2 om dagen og har succes med det jeg tager bare to om dagen i den her cyklus. Sidste cyklus tog jeg "kuren"  

Okay. Hvad tid på dagen skal man tag de 2 som stå på anvisningerne på pakken?  Men vi tar den her cyklus nr 7 som jeg er igang med som vi plejer og hvis ikke vi bliver gravide så vil jeg overveje pillerne. Og snakker med min mand om han vil også tag dem

Anmeld Citér

7. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sbb1990 skriver:

Det kan jo forekomme, hvis ægget sætter sig fast. Jeg har aldrig selv oplevet det, men det kaldes vidst implamationsblødning eller noget i den dur. Jeg krydser fingre for jer

Tak. Blødningen fortsætter, så jeg er snot forvirret. Jeg talte dog med lægen og viste billedet af en første blødning. Hun virkede på ingen måde bekymret.

Anmeld Citér

7. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Kom lige til at tænke på, du spurgte til vores alder i sidste besked, jeg er 33 år og min mand fylder 34 her d.13, så synes også tiden løber I går lavede min læge en henvisning til gynækologerne på AUH. Dog har vi først fået tid 5. Marts 24, helt åndssvagt. Dog kan vi få tid på et privathospital grundet behandlingagarantien - skønt! Dem afventer vi opkald fra nu.

jeg forstår virkelig godt dine frustrationer. Egentlig er 7 mdr jo ikke længe, men det fæles som et helvede. Så jeg forstår dig. Og du har negativ graviditetstest stadigvæk eller hvad? For det er da mystisk, det ikke bare kommer

Årh i er da stadig unge. 
Og så håber jeg at i snart hurtigst muligt få en tid ved privathospital. 

ja jeg ved godt at 7 måneder som vi er igang med nu ikke er længe, og skammer mig nogle gange også at jeg føler at det er længe. Når man tænker på alle jer der har prøvet 1 og 2 og  3 og 4 og nogle endnu længere tid. Men når det noget man brænder så meget for, så bliver man blind og man tænker ikke på andet end at man vil blive gravid her og nu. Men så begynder jeg at tænke på alle dem der har forsøgt i flere år og begynder at have ondt af dem og glemme mig selv. Og tænker hvordan kan de holde sig oprejst efter alle de år

igår kunne jeg se at jeg begyndte at få lidt mere end bare pletblødning. Og idag er det også kommet meget blod i bindet som normal styrke mens. Så vi endelig igang med en ny cyklus. Men de 2-3 dags forsinkelse kan jeg nok takke mig selv for. For har bemærket at min stress og tanker osv angånde at blive gravid udsætter min menses 

men er lidt i tvivl kan man kalde igår for første mensdag? Jeg fik ikke noget blod på bindet igår og det var pletblødning hele dagen og først til aften bliv det til lidt mere end pletblødning, men stadig kun lidt blod når jeg tøre mig. Er det mon så mens første dag igår mon eller først idag?

Anmeld Citér

8. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Årh i er da stadig unge. 
Og så håber jeg at i snart hurtigst muligt få en tid ved privathospital. 

ja jeg ved godt at 7 måneder som vi er igang med nu ikke er længe, og skammer mig nogle gange også at jeg føler at det er længe. Når man tænker på alle jer der har prøvet 1 og 2 og  3 og 4 og nogle endnu længere tid. Men når det noget man brænder så meget for, så bliver man blind og man tænker ikke på andet end at man vil blive gravid her og nu. Men så begynder jeg at tænke på alle dem der har forsøgt i flere år og begynder at have ondt af dem og glemme mig selv. Og tænker hvordan kan de holde sig oprejst efter alle de år

igår kunne jeg se at jeg begyndte at få lidt mere end bare pletblødning. Og idag er det også kommet meget blod i bindet som normal styrke mens. Så vi endelig igang med en ny cyklus. Men de 2-3 dags forsinkelse kan jeg nok takke mig selv for. For har bemærket at min stress og tanker osv angånde at blive gravid udsætter min menses 

men er lidt i tvivl kan man kalde igår for første mensdag? Jeg fik ikke noget blod på bindet igår og det var pletblødning hele dagen og først til aften bliv det til lidt mere end pletblødning, men stadig kun lidt blod når jeg tøre mig. Er det mon så mens første dag igår mon eller først idag?

Hvor gamle er I? De ringede og fortalte, at der var 2-3 uger. Så nu afventer jeg tiden

jeg kan sagtens forstå dig, det er jo hårdt uanset, når man brænder for noget. Og så kan man sagtens tænke, at det tager evigheder og det tænker jeg selv sommetider. Og så har jeg det som dig, at man tænker på alle andre og glemmer sig selv.

åh, ja den er svær. Mit startede også om aftenen, så den dag tog jeg med som en dag i hvert fald. Og det sluttede dejligt nok forleden og nu er jeg i fertil periode. Men ja, stress kan forsinke mens og det er røv!

Anmeld Citér

8. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Hvor gamle er I? De ringede og fortalte, at der var 2-3 uger. Så nu afventer jeg tiden

jeg kan sagtens forstå dig, det er jo hårdt uanset, når man brænder for noget. Og så kan man sagtens tænke, at det tager evigheder og det tænker jeg selv sommetider. Og så har jeg det som dig, at man tænker på alle andre og glemmer sig selv.

åh, ja den er svær. Mit startede også om aftenen, så den dag tog jeg med som en dag i hvert fald. Og det sluttede dejligt nok forleden og nu er jeg i fertil periode. Men ja, stress kan forsinke mens og det er røv!

Jeg fyldte 35 for en månede siden og min mand fyldte 34 for en uge siden. Så føler at det altså formelig snart vi kan opnå en graviditet, der vi jo ikke er unge mere

og okay 2-3 uger er bedre end flere måneder. Men kan godt forstår at man alligvelet synes at 2-3 uger er længe alligvelet. Giv gerne en Update når i har haft første samtale.

Anmeld Citér

8. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Pis og lort! Jeg tror helt bestemt, at løbet er kørt for mig i denne cyklus.

Havde mens fra 24-28/10. Tester positiv for ægløsning 3/11. Vi har sex 1.,3.,4. og 5. november.

6. november opdager jeg, at jeg har blødt. Lægen er ikke bekymret, men beder mig kontakte dem igen, hvis blødning eller smerter tiltager.

Blødningen stilner af, men d. 7. kommer den igen, med mere styrke og mens agtige smerter. Den er fortsat og har siden igår eftermiddags været som en reel menstruation.

Jeg ringer til lægen i morgen og hører hvad de tænker, der skal ske nu..Pis altså.

Det er min første helt "normale" cyklus efter min missed abortion og så var lige så glad for, at vi kunne prøve rigtigt igen.. 

Nu er jeg lettere depri og mega frustreret! Hvorfor mig, igen? Og hvad pokker sker der inde i min krop?

Anmeld Citér

8. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Havde mens fra 24-28/10. Tester positiv for ægløsning 3/11. Vi har sex 1.,3.,4. og 5. november.

6. november opdager jeg, at jeg har blødt. Lægen er ikke bekymret, men beder mig kontakte dem igen, hvis blødning eller smerter tiltager.

Blødningen stilner af, men d. 7. kommer den igen, med mere styrke og mens agtige smerter. Den er fortsat og har siden igår eftermiddags været som en reel menstruation.

Jeg ringer til lægen i morgen og hører hvad de tænker, der skal ske nu..Pis altså.

Det er min første helt "normale" cyklus efter min missed abortion og så var lige så glad for, at vi kunne prøve rigtigt igen.. 

Nu er jeg lettere depri og mega frustreret! Hvorfor mig, igen? Og hvad pokker sker der inde i min krop?

Ejjj hvor er det øv!! Så er din krop nok stadig forvirret efter aborten og du har fået tidlig mens? Åndsvage aborter, laver rod i det hele for os

Anmeld Citér

8. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Kan godt forstå din frustration og bekymring mm. Ked af at høre. Men mærkeligt at du bløder nu. Er det ikke alt for tidlig til din menses skulle komme? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.