Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Nårh jeg er ude for denne omgang. Har lige testet, men den var brændende negativ jeg er 3+4 idag, så løbet er kørt for mig. 
forventer menses på lørdag. Men jeg kan godt nå endnu at have en cyklus mere i november. Så når min menses starter, så starter vi forfra.

Øv du er ude Håber for dig i næste cyklus! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Øv du er ude Håber for dig i næste cyklus! 

Tak

Anmeld Citér

1. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hvordan stå det til med dig? Har du testet igen idag? 
jeg har testet for første gang i den her cyklus, her idag. 3+4 og desværre var den brændende negativ. Så for mig er løbet gøre desværre og venter bare på min menses som skal komme på lørdag. Men kan stadig og nå en ny cyklus mere her i november. 

Tænkte også lige, at jeg ville skrive efter de der meget meget svage, som jo så har været 4 falsk positive. Thats life. Fik lavet blodprøve i går og lige nu er min mens kommet. En dag for tidligt, men pyt, så kan det da blive overstået og ny cyklus kan komme igang Jeps, vi tager og håber på november Hvor er jeg øv på dine vegne også. Inden jul må være målet

Anmeld Citér

1. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

ja pisse øv 

når min menses kommer så er vi startet på 7 cyklus aldrig har det taget os i nærheden af det tal. Det Aller længst det har taget os (med vores dødfødt dreng i sin tid) med ham tog det os 4 cyklusser. Og i ca februar i år bliv jeg gravid allerede 2 cyklus da vi begyndte at prøve, men det endte desværre i en graviditet udenfor livmoderen og dermed bliv min højere æggeleder fjernet at den æggeleder bliv fjernet kan jeg godt mærke nu. Når nu vi gå ind i 7 månede og ikke er blivet gravid endnu jeg bliver sku helt skør jeg gad virkelig vide om alle de 6 måneder vi har prøvet om ægget kun er kommet i den dårlig side eller hvad? Det gør mig skør at jeg ikke ved noget om det

Jeg kan godt forstå alle dine bekymringer i forhold til, at det har taget så lang tid. Det med tanken om æggelederen der er væk. Har de nævnt, at det kan forringe sandsynligheden og evt. hvor meget? Mange tager jo lang tid, det er bare alle dem i “første hug” man hører om. Vi smed præventionen for et år siden. Og gik sådan “seriøst” igang i januar og start marts aborterede jeg. Og så igen en MA da jeg i juni fik keglesnit. De mener ikke, at biopsierne kan have skadet barnet op til keglesnittet, men det tror jeg, tidsmæssigt passer det og jeg er bange for, at noget nu er ødelagt og derfor ikke kan blive gravid - selvom lægerne siger der ingen bekymring skal være for det. Men alle fire gange har det maks taget tre mdr. nu er vi på fire. Og “kun” et barn ud af fire graviditeter. Øv jeg føler mig snydt.  

jeg krydser virkelig fingre for alle herinde rammer tidspunktet og har en blivende graviditet inden det nye år

Anmeld Citér

1. november 2023

PenelopePie

Forventer mens i løbet af weekenden. Men har lige teste, og aflæst efter præcist 5 minutter. Hvad siger I?

Opdatering: havde ÆL 12/10 og fin ikke mens i weekenden.
Har i går haft meget lidt lys rød/brunt når jeg tørre mig ved toiletbesøg.

Vi hyggede i går, og det plejer at kunne sætte skub i menses når den er på vej, men intet er sket.

Jeg har stadig en lille smule farve i udflåddet, men ikke andet end når jeg tørre mig(ja undskyld detaljerne)

Jeg har testet igen i dag, men den er stadig negativ.  

Har murren i maven, som om mens er på vej,

men også en virkelig mærkelig følelse i brysterne, lidt som om de fryser��

og da jeg for lidt siden masserede dem lidt, kom der dråber af helt mælkehvidt halløj ud af dem.

(skal sparre jer for det billede, jeg altså lige blev nød til at tage af det lidt pudsige fænomen)

Jeg ved ikke lige hvad det er min krop har gang i����‍♀️

nogen der har et bud på hvad der foregår??

Anmeld Citér

1. november 2023

PenelopePie

Love Angel skriver:

Tak

Øv, krydser fingre for at det lykkes for dig/jer i næste cyklus.

Anmeld Citér

2. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Cyklusdag 10 nu og har netop taget denne æl test. Jeg ved godt, at billedet er lidt utydelig, men hvad tænker i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Cyklusdag 10 nu og har netop taget denne æl test. Jeg ved godt, at billedet er lidt utydelig, men hvad tænker i?

Jeg synes den ser positiv ud. Men som du skriver er billedet utydeligt, så der kan være lidt usikkerhed. 

Anmeld Citér

2. november 2023

Sbb1990

Nu kom min mens i aftes og der er noget i, som minder om sårrester. Jeg tænker det giver mening med de svage positive test, eller er det normalt hos jer? Hvad der er op og ned i ens mens, synes jeg snart er svært at huske. 

Anmeld Citér

2. november 2023

mor_til_2_

PenelopePie skriver:

Opdatering: havde ÆL 12/10 og fin ikke mens i weekenden.
Har i går haft meget lidt lys rød/brunt når jeg tørre mig ved toiletbesøg.

Vi hyggede i går, og det plejer at kunne sætte skub i menses når den er på vej, men intet er sket.

Jeg har stadig en lille smule farve i udflåddet, men ikke andet end når jeg tørre mig(ja undskyld detaljerne)

Jeg har testet igen i dag, men den er stadig negativ.  

Har murren i maven, som om mens er på vej,

men også en virkelig mærkelig følelse i brysterne, lidt som om de fryser��

og da jeg for lidt siden masserede dem lidt, kom der dråber af helt mælkehvidt halløj ud af dem.

(skal sparre jer for det billede, jeg altså lige blev nød til at tage af det lidt pudsige fænomen)

Jeg ved ikke lige hvad det er min krop har gang i����‍♀️

nogen der har et bud på hvad der foregår??

Har du ikke testet endnu så ? Altså mine bryster blev også super underlige i sidste cyklus hvor jeg var gravid. Der føltes det som om noget koldt var inde i brystet eller det stak eller de var ømme. Det var meget underligt. Jeg var hvertfald meget opmærksom på dem haha. 

Men ja - begge dele kan være enten graviditet eller mens  bliver spændene at se om hvad det bliver til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.