Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvad sagde de til scanning i dag så?

Scanningen viste, der stadig sidder lidt restvæv fra min sa Jeg skal have en kiggertoperation om halvanden uge hvor det fjernes.

De sagde dog også, at jeg godt kan blive gravid denne cyklus sådan som min slimhinde ser ud nu. Men hvis det skulle lykkes kunne hun selvfølgelig ikke love, at operationen ikke ville øge risikoen for at miste igen. 

Pis. Hvad gør jeg? Havde glædet mig til vi var i gang igen efter et mega mega langt forløb og æl er lige om lidt Er i syv sind om vi skal prøve eller springe denne cyklus over 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Scanningen viste, der stadig sidder lidt restvæv fra min sa Jeg skal have en kiggertoperation om halvanden uge hvor det fjernes.

De sagde dog også, at jeg godt kan blive gravid denne cyklus sådan som min slimhinde ser ud nu. Men hvis det skulle lykkes kunne hun selvfølgelig ikke love, at operationen ikke ville øge risikoen for at miste igen. 

Pis. Hvad gør jeg? Havde glædet mig til vi var i gang igen efter et mega mega langt forløb og æl er lige om lidt Er i syv sind om vi skal prøve eller springe denne cyklus over 

Hold da op. Sikke en omgang, du har været igen efter din SA. 

Det er vildt, så meget der skal til, før restvævet giver slip

Jeg for, at alt går, som det skal, ved kikkertoperationen.

Jeg kan godt forstå, at du er frustreret over, ikke at vide, hvad i nu skal/vil gøre. Hvad har du selv mest lyst til, hvis du mærker efter?

Jeg kører selv på 2. "normale" cyklus efter min missed abortion/KA og der er ikke sket noget endnu. 

Tog jo så en positiv æl-test igår, så vi prøver igen. Lad det snart lykkes Hvis i vælger at prøve i denne cyklus kan vi følges, det virker til, at vores æl kommer til at falde nogenlunde samtidig.

Jeg håber at alt ender godt og at det snart bliver vores tur

Anmeld Citér

4. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

3+3 og positiv test til morgen Både alm. og tidlig. Dog siger den digitale tidlig test negativ.

Anmeld Citér

4. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Årh sikke noget øv. Og ja det er en meget svær dilemma at stå i. Du må snakke med din partner om det og se om i skal prøve eller ej.

Anmeld Citér

4. november 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

3+3 og positiv test til morgen Både alm. og tidlig. Dog siger den digitale tidlig test negativ.

Stort tillykke har du billede af graviditetstesten ?

Anmeld Citér

4. november 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Stort tillykke har du billede af graviditetstesten ?

Mange tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Så meldte min mens sig. Har for ca en halv time siden da jeg skulle tisse, så da jeg tørre mig så var der lidt rødt/lyserød på papiret. Så nu vi igang med et nyt cyklus igen. Cyklus nr 7

Anmeld Citér

4. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Hold da op. Sikke en omgang, du har været igen efter din SA. 

Det er vildt, så meget der skal til, før restvævet giver slip

Jeg for, at alt går, som det skal, ved kikkertoperationen.

Jeg kan godt forstå, at du er frustreret over, ikke at vide, hvad i nu skal/vil gøre. Hvad har du selv mest lyst til, hvis du mærker efter?

Jeg kører selv på 2. "normale" cyklus efter min missed abortion/KA og der er ikke sket noget endnu. 

Tog jo så en positiv æl-test igår, så vi prøver igen. Lad det snart lykkes Hvis i vælger at prøve i denne cyklus kan vi følges, det virker til, at vores æl kommer til at falde nogenlunde samtidig.

Jeg håber at alt ender godt og at det snart bliver vores tur

Ja to måneder har jeg været i gang med abortshow nu 

Hmm umiddelbart er vi mest tilbøjelige til at springe over for at undgå bekymringerne, hvis jeg rent faktisk bliver gravid. Lægen sagde også det var bedst at vente, men hun var ikke så definitiv omkring det. Men så gik der bare lige 5 måneder af projekt baby med denne graviditet. Så deprimerende. 

Men hvis min æl falder meget tæt på operationen kunne jeg godt være tilbøjelig til at prøve, da det så vil være i æggelederen, da jeg kan læse det tager 3-7 dage for ægget at nå livmoderen. Desperat type der regner på den slags, I know…

Håber også for os ❤️����Det ville ellers være dejligt at følges. 

Anmeld Citér

4. november 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Så meldte min mens sig. Har for ca en halv time siden da jeg skulle tisse, så da jeg tørre mig så var der lidt rødt/lyserød på papiret. Så nu vi igang med et nyt cyklus igen. Cyklus nr 7

Øv øv. Håber det snart lykkedes

Anmeld Citér

4. november 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Øv øv. Håber det snart lykkedes

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.