Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2023

mor_til_2_

Sbb1990 skriver:

Tror desværre det er skyggestreger på samtlige af de test jeg har taget som ikke er digitale. Den tidlige clearblue var nemlig negativ i går, det gjorde lidt av indeni, synes stadig det er vildt, at fire test har fået skyggestreger

Iiiih Hvor irriterende. Men er de der clear blue ikke også til når hcget er meget højt?

Ellers vent et par dage og teste igen. Hvornår skal du have din mens ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2023

Sbb1990

mor_til_2_ skriver:

Iiiih Hvor irriterende. Men er de der clear blue ikke også til når hcget er meget højt?

Ellers vent et par dage og teste igen. Hvornår skal du have din mens ?

Jo eller ikke mere end en valmed. For de andre med streger har faktisk været “alm.” teste og ikke tidlige teste. Først på torsdag, så lidt tid endnu

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hmm jeg har haft mens i 10 dage nu Selvom det er første mens efter sa og jeg ved det kan drille kroppen, synes jeg det er meget. Begynder at miste troen på den her cyklus kan noget Vil bare gerne i gang igen, suk. 

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Hmm jeg har haft mens i 10 dage nu Selvom det er første mens efter sa og jeg ved det kan drille kroppen, synes jeg det er meget. Begynder at miste troen på den her cyklus kan noget Vil bare gerne i gang igen, suk. 

øv hvor træls. Men som du jo nok ved så kan det jo godt drille. 

Anmeld Citér

28. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg begynder at blive træt af at have mens..Det gør jeg hver gang. Dag 5 nu. Jeg håber, at det slutter i morgen. Så begynder jeg nok at teste for æl omkring dag 10.

Jeg bliver så psykisk påvirket af alle dem omkring mig, der lige for tiden bliver gravide "så let som ingenting", når jeg skal kæmpe så meget.

Åh, jeg er SÅ træt af det!

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Jeg begynder at blive træt af at have mens..Det gør jeg hver gang. Dag 5 nu. Jeg håber, at det slutter i morgen. Så begynder jeg nok at teste for æl omkring dag 10.

Jeg bliver så psykisk påvirket af alle dem omkring mig, der lige for tiden bliver gravide "så let som ingenting", når jeg skal kæmpe så meget.

Åh, jeg er SÅ træt af det!

Kender!! Synes også det er hårdt at se. Min veninde har lige født og er jo mega glad på deres vegne, men hold op hvor gør det ondt at kæmpe og kæmpe.

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

Kender I det her? Graviditetstesten ja, den er sgu ikke noget være at kigge på, men så prøvede jeg en ægløsningstest. Forventede den ville stå med en kontrolstregen og thats it - jeg ved det var fjollet at prøve, men min mave driller sgu. 
den så så sådan ud (se billede). Ved godt den ikke er positiv, men der er to streger og det undrer mig meget. Kan nogen forklare hvorfor eller har prøvet det før?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Kender I det her? Graviditetstesten ja, den er sgu ikke noget være at kigge på, men så prøvede jeg en ægløsningstest. Forventede den ville stå med en kontrolstregen og thats it - jeg ved det var fjollet at prøve, men min mave driller sgu. 
den så så sådan ud (se billede). Ved godt den ikke er positiv, men der er to streger og det undrer mig meget. Kan nogen forklare hvorfor eller har prøvet det før?

Det er helt normalt der er to streger på ægløsningstesten selvom du ikke er i nærheden af æl. Du har nemlig altid lh hormonet i kroppen, men det stiger kraftigt lige før ægløsning = en meget kraftigere teststreg og positiv test  

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Det er dumt at tag en ægløsningstest. Og ved du ikke hvordan en ægløsningstest virker? Ægløsningstest vil der altid dukke 2 streger på, uanset hvornår i din cyklus du tar den. 
har du ikke idag prøvet at tag en graviditetstest?

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Kan man allerede nu (fem dage før forventet mens) mærke det med hånden på maven, når livmoderen vokser? 

Eller er det for tidligt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.