Det er svært om det er sandt det de siger, men når de siger det til alle, mon så ikke det er sandt nok. Som du så klogt siger til mig, du må stole på det er sandt. Man vil jo gerne sætte en grund på, hvorfor det ikke lige lykkes med det samme, for det er lettere at overskue situationen så. Og selv tre måneder om at blive gravid, føles som en evighed, når man er nået der til hvor man gerne vil have et barn. Hver en cyklus hvor menstruationen kommer, føles som et nederlag (sådan føler jeg det).
Nu begyndte jeg jo at bløde i aftes. Og det er tydeligt, at der har været et eller andet i hvert fald. Min læge ringer i næste uge og så håber jeg vi skal snakke udredning. 
Self skal man stole på hvad læger siger. Men din mistanke er anerledes end min. Pr din vedkommende har du haft en ks som hvor man kan tydelig nok se at det nok ikke har skadet noget. Og der tusinder der få fortaget ks hvert år hvis ikke mere. Men forstår godt at du tænker hvorfor du så ikke bliver gravid efter snart 1 år. Var det ikke 4 graviditer men kun et barn i har? Må man spørger hvor gamle i er?
og med min sitation er jo noget andet. Jeg har direkte fået fjernet mit højere æggeleder. Jeg vil gerne stole på læger, men så tænker jeg også hvis en æggeleder er mere end nok. Hvorfor er vi så skabt med 2 æggeleder. Så det giver ikke mening for mig at en æggeleder er bedre end 2. Når vi er skabt med 2 æggeleder. Jeg er sikker på at hvis jeg havde begge æggeleder, eller hvis det passede med at den gode side også overtog for den dårlig side så har jeg været blivet gravid for længst. Men netop fordi at når ægget bliver frigivet fra den dårlig side så er der intet chance der. Kun når den bliver frigivet fra den gode side. Og det er det der gør mig skør. For aner ikke om alle de 6 måneder vi har prøvet om der overhovedet har været en gang eller flere gange hvor ægget er blivet frigivet fra den gode side.
Og som man siger man er bedre til at give andre gode råd eller kan se håb i deres sitation end sin egen.
Og nårh okay det med blodprøverne. Men hvis det var lavt med HCG så tror du ikke du har været gravid den her gang og er gået til vel?
Anmeld
Citér