Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Tænkte også lige, at jeg ville skrive efter de der meget meget svage, som jo så har været 4 falsk positive. Thats life. Fik lavet blodprøve i går og lige nu er min mens kommet. En dag for tidligt, men pyt, så kan det da blive overstået og ny cyklus kan komme igang Jeps, vi tager og håber på november Hvor er jeg øv på dine vegne også. Inden jul må være målet

Hvad er de blodprøver til? 
og ja det godt nok at få overstået menses så man atter kommer igen igang. Gid min menses kom nu, så jeg også kan få det overstået og vi atter kan starte igen med en ny cyklus. Men forventer først menses på lørdag. Så vente vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg kan godt forstå alle dine bekymringer i forhold til, at det har taget så lang tid. Det med tanken om æggelederen der er væk. Har de nævnt, at det kan forringe sandsynligheden og evt. hvor meget? Mange tager jo lang tid, det er bare alle dem i “første hug” man hører om. Vi smed præventionen for et år siden. Og gik sådan “seriøst” igang i januar og start marts aborterede jeg. Og så igen en MA da jeg i juni fik keglesnit. De mener ikke, at biopsierne kan have skadet barnet op til keglesnittet, men det tror jeg, tidsmæssigt passer det og jeg er bange for, at noget nu er ødelagt og derfor ikke kan blive gravid - selvom lægerne siger der ingen bekymring skal være for det. Men alle fire gange har det maks taget tre mdr. nu er vi på fire. Og “kun” et barn ud af fire graviditeter. Øv jeg føler mig snydt.  

jeg krydser virkelig fingre for alle herinde rammer tidspunktet og har en blivende graviditet inden det nye år

Ja jeg har nemlig mange bekymringer om den æggeleder der er væk efter jeg bliv opereret, sagde hende lægen at den raske side overtager og det næsten bedre end når man har 2 æggeleder. Men det var vist en uvirkelig ting de sagde,  nok fordi de ikke vil sige at der er markant mindre % for at blive gravid. Så siger de det der for at trøste personen. Jeg lavet tråd herinde kort tid efter min operation og ville høre personlig erfaringer. Det viste sig at alle har fået den samme besked som mig. Og nogle bliv nogenlunde hurtig gravid men rigtig mange hvor det tog dem flere måneder eller op til 1 år eller 15 måneder. Og nu kan jeg godt nogle gange tænke om jeg nogensinde kan blive gravid igen

og årh virkelig ked af at høre din historie i har været meget igennem. Forstår fuldt ud at du er bange selvom de sagde at alt er ok. Men prøv at stole på hvad de siger. For de siger ikke at alt er ok hvis der er ødelagt noget og du aldrig vil blive gravid igen. Sådan noget vil de aldrig skjule. Men desværre det tar tid for nogle. 
årh jeg håber også sådan for os ALLE  at november bliver god månede

Anmeld Citér

2. november 2023

Love Angel

Mor til 4
PenelopePie skriver:

Øv, krydser fingre for at det lykkes for dig/jer i næste cyklus.

Tak. Håber også du også stå med 2 streger snart

Anmeld Citér

2. november 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Cyklusdag 10 nu og har netop taget denne æl test. Jeg ved godt, at billedet er lidt utydelig, men hvad tænker i?

Den ser positiv ud, men tvivler også lidt pga den jo self er sløret

Anmeld Citér

2. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sbb1990 skriver:

Jeg synes den ser positiv ud. Men som du skriver er billedet utydeligt, så der kan være lidt usikkerhed. 

Jeg synes bare, at det er meget tidligt, hvis den allerede er positiv nu. Sidste cyklus var på 32 dage. 

Jeg prøver en digital test senere.

Anmeld Citér

2. november 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Den ser positiv ud, men tvivler også lidt pga den jo self er sløret

Hvis den er positiv, er det meget tidligt for mig.

Sidste cyklus var på 32 dage

Jeg tænker at prøve en digital test senere.

Anmeld Citér

2. november 2023

MortilF+V

Den digitale æl test er negativ, så tester videre.

Anmeld Citér

2. november 2023

Sbb1990

MortilF skriver:

Jeg synes bare, at det er meget tidligt, hvis den allerede er positiv nu. Sidste cyklus var på 32 dage. 

Jeg prøver en digital test senere.

Hvordan gik det med den digitale?

Anmeld Citér

2. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja jeg har nemlig mange bekymringer om den æggeleder der er væk efter jeg bliv opereret, sagde hende lægen at den raske side overtager og det næsten bedre end når man har 2 æggeleder. Men det var vist en uvirkelig ting de sagde,  nok fordi de ikke vil sige at der er markant mindre % for at blive gravid. Så siger de det der for at trøste personen. Jeg lavet tråd herinde kort tid efter min operation og ville høre personlig erfaringer. Det viste sig at alle har fået den samme besked som mig. Og nogle bliv nogenlunde hurtig gravid men rigtig mange hvor det tog dem flere måneder eller op til 1 år eller 15 måneder. Og nu kan jeg godt nogle gange tænke om jeg nogensinde kan blive gravid igen

og årh virkelig ked af at høre din historie i har været meget igennem. Forstår fuldt ud at du er bange selvom de sagde at alt er ok. Men prøv at stole på hvad de siger. For de siger ikke at alt er ok hvis der er ødelagt noget og du aldrig vil blive gravid igen. Sådan noget vil de aldrig skjule. Men desværre det tar tid for nogle. 
årh jeg håber også sådan for os ALLE  at november bliver god månede

Det er svært om det er sandt det de siger, men når de siger det til alle, mon så ikke det er sandt nok. Som du så klogt siger til mig, du må stole på det er sandt. Man vil jo gerne sætte en grund på, hvorfor det ikke lige lykkes med det samme, for det er lettere at overskue situationen så. Og selv tre måneder om at blive gravid, føles som en evighed, når man er nået der til hvor man gerne vil have et barn. Hver en cyklus hvor menstruationen kommer, føles som et nederlag (sådan føler jeg det). 

Nu begyndte jeg jo at bløde i aftes. Og det er tydeligt, at der har været et eller andet i hvert fald. Min læge ringer i næste uge og så håber jeg vi skal snakke udredning.

Anmeld Citér

2. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hvad er de blodprøver til? 
og ja det godt nok at få overstået menses så man atter kommer igen igang. Gid min menses kom nu, så jeg også kan få det overstået og vi atter kan starte igen med en ny cyklus. Men forventer først menses på lørdag. Så vente vente

En blodprøve der viser HCG i blodet. Den er mere præcis og kan lettere påvise, om man jo så er gravid eller ej. Jeg har fået lavet dem i forbindelse med de fleste aborter. Normalt får man lavet to, så man kan følge om tallet går op eller ned og i hvilken fart - så de laver dem med 2-3 dage imellem. Min var helt lav, så der var ingen grund til en nr to og ja, så kom blødningen jo så sent i aftes. Jeg har ondt og i forstår når jeg siger koagler og sårrester, eller hvad man kan kalde det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.