Love Angel skriver:
Ja jeg har nemlig mange bekymringer om den æggeleder der er væk
efter jeg bliv opereret, sagde hende lægen at den raske side overtager og det næsten bedre end når man har 2 æggeleder. Men det var vist en uvirkelig ting de sagde, nok fordi de ikke vil sige at der er markant mindre % for at blive gravid. Så siger de det der for at trøste personen. Jeg lavet tråd herinde kort tid efter min operation og ville høre personlig erfaringer. Det viste sig at alle har fået den samme besked som mig. Og nogle bliv nogenlunde hurtig gravid men rigtig mange hvor det tog dem flere måneder eller op til 1 år eller 15 måneder.
Og nu kan jeg godt nogle gange tænke om jeg nogensinde kan blive gravid igen
og årh virkelig ked af at høre din historie
i har været meget igennem. Forstår fuldt ud at du er bange selvom de sagde at alt er ok. Men prøv at stole på hvad de siger. For de siger ikke at alt er ok hvis der er ødelagt noget og du aldrig vil blive gravid igen. Sådan noget vil de aldrig skjule. Men desværre det tar tid for nogle.
årh jeg håber også sådan for os ALLE at november bliver god månede
Det er svært om det er sandt det de siger, men når de siger det til alle, mon så ikke det er sandt nok. Som du så klogt siger til mig, du må stole på det er sandt. Man vil jo gerne sætte en grund på, hvorfor det ikke lige lykkes med det samme, for det er lettere at overskue situationen så. Og selv tre måneder om at blive gravid, føles som en evighed, når man er nået der til hvor man gerne vil have et barn. Hver en cyklus hvor menstruationen kommer, føles som et nederlag (sådan føler jeg det).
Nu begyndte jeg jo at bløde i aftes. Og det er tydeligt, at der har været et eller andet i hvert fald. Min læge ringer i næste uge og så håber jeg vi skal snakke udredning. 
Anmeld
Citér