Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2023

Bluey

Sommersol2021 skriver:

Hmm det ville jeg også være forvirret af Men så længe det bliver ved pletblødning og ikke er mens allerede, kan du jo stadig ende med en normal luteal fase tænker jeg… 

Her er det også kuk kuk. Er på cd 13 men er ikke stoppet med at bløde siden mens. Skal scannes på fredag 

Du har selvfølgelig ret i, at det kan blive ved pletblødning - det føles bare som om, at menstruation er lige på trapperne med intens murren og det hele. Jeg må bare afvente og se, hvad der kommer til at ske

Årh, hvor frustrerende med din blødning. Jeg håber, at scanningen kan give dig lidt mere indblik i, hvad der sker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Håber alt det bedste for dig i denne her cyklus.

Det gik desværre ikke klinikken fik regnet forkert og måtte springe et forsøg over Var så øv så nu håber jeg på at det lykkes I november

Anmeld Citér

1. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Christy123 skriver:

Jeg er ude men klar igen næste måned.

Min ægløsning må have rykket sig tre dage.

Held og lykke til jer andre

Øv. Forhåbelig 2 streger næste månede.

Og du mener næste månede altså november ikke?

Anmeld Citér

1. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Det gik desværre ikke klinikken fik regnet forkert og måtte springe et forsøg over Var så øv så nu håber jeg på at det lykkes I november

Hvor er det øv. Men håber for dig næste månede

Anmeld Citér

1. november 2023

mor_til_2_

Årh kan læse vi er flere med ægløsninger som er dumme 

jeg er snot forvirret. Jeg aborterede i mandag i sidste uge. Igår (tirsdag 8 dage efter) kunne jeg mærke min ægløsning var ved at komme det jo helt vildt. Jeg har taget gelé royal i den her cyklus også for at få min cyklus igang hurtigst muligt efter aborten. 

Vi hyggede os derfor igår. Og her i nat har jeg SÅ mange smerter fra ægløsningen og mega kvalme. Jeg rejser mig og kaster op (nåede heldigvis ud på toilettet) også har jeg bare koldsved for vildt og bare SINDSYGT dårlig. 

jeg har en veninde som får det sådan ved ægløsning. Men har aldrig selv oplevet det. Jeg ved godt gelé royal gør at ens ægløsning er et rent helvede. Men det her er virkelig vildt. 

min ælteste er ikke positive endnu. (Har aldrig haft en positiv en) men den er så positiv som jeg plejer at få den. Og tror den bliver helt positiv imorgen. 
Nå men - jeg er virkelig forvirret. Måske jeg bare ved at blive syg men min ægløsning er meeega tidligt på den (specielt efter en bio) og den er rent ud sagt et helvede i den her cyklus

jeg måtte lige ud med det overvejer seriøst at melde mig syg fra arbejde idag. Og det gør jeg ellers sjældent

Anmeld Citér

1. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Nårh jeg er ude for denne omgang. Har lige testet, men den var brændende negativ jeg er 3+4 idag, så løbet er kørt for mig. 
forventer menses på lørdag. Men jeg kan godt nå endnu at have en cyklus mere i november. Så når min menses starter, så starter vi forfra.

Anmeld Citér

1. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Det forstår jeg godt. Man føler sig på en måde lidt “snydt” - hvorfor skal man selv lige kæmpe for det, når det sker i første hug for andre. Man vil gerne være glad på deres vegne, så det kan være svært, hvad pokker man lige skal skrive eller sige, for det rammer og gør ondt

Hvordan stå det til med dig? Har du testet igen idag? 
jeg har testet for første gang i den her cyklus, her idag. 3+4 og desværre var den brændende negativ. Så for mig er løbet gøre desværre og venter bare på min menses som skal komme på lørdag. Men kan stadig og nå en ny cyklus mere her i november. 

Anmeld Citér

1. november 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Nårh jeg er ude for denne omgang. Har lige testet, men den var brændende negativ jeg er 3+4 idag, så løbet er kørt for mig. 
forventer menses på lørdag. Men jeg kan godt nå endnu at have en cyklus mere i november. Så når min menses starter, så starter vi forfra.

Øv altså  kram herfra. hvor længe er det i har prøvet nu? 

så må vi se om der ikke er bid i næste måned  

Anmeld Citér

1. november 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Øv altså  kram herfra. hvor længe er det i har prøvet nu? 

så må vi se om der ikke er bid i næste måned  

ja pisse øv 

når min menses kommer så er vi startet på 7 cyklus aldrig har det taget os i nærheden af det tal. Det Aller længst det har taget os (med vores dødfødt dreng i sin tid) med ham tog det os 4 cyklusser. Og i ca februar i år bliv jeg gravid allerede 2 cyklus da vi begyndte at prøve, men det endte desværre i en graviditet udenfor livmoderen og dermed bliv min højere æggeleder fjernet at den æggeleder bliv fjernet kan jeg godt mærke nu. Når nu vi gå ind i 7 månede og ikke er blivet gravid endnu jeg bliver sku helt skør jeg gad virkelig vide om alle de 6 måneder vi har prøvet om ægget kun er kommet i den dårlig side eller hvad? Det gør mig skør at jeg ikke ved noget om det

Anmeld Citér

1. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

3+0 i dag. Jeg har ikke haft samme lyst til at teste denne gang, og forventer overhovedet ikke at der er noget. Nok fordi vi ikke gjorde som vi plejer denne gang. Regner med at kunne strække den til på fredag hvor jeg er 3+2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.