Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2023

PenelopePie

Forventer mens i løbet af weekenden. Men har lige teste, og aflæst efter præcist 5 minutter. Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

En lille opdatering herfra

jeg nåede kun at blive 5+0 da jeg begyndte at bløde og nu jeg næsten færdig med at bløde hvilket er super fedt. Det gik stærkt. Fra søndag til torsdag. 
men det er selvfølgelig hårdt at se en positiv test  også bløde en uge efter.

så jeg har forkælet mig selv med en masse garn også skal vi prøve igen i næste måned

jeg tester også negativ nu så regner med mit hcg er nede igen

opdatering?  Har ikke set at du har skrevet tidligere i tråden. 
men ked af at høre at du har mistet graviditet. Håber du snart bliver gravid igen.

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg tester alt alt for tidligt Ender jeg nok med, selvom jeg gerne vil lade være. Ved det lyder tosset - men lidt som om en anden magt overtager den del i mig, og min krop ikke er i “kontrol” igen, før testen er taget.  

Har du testet idag?

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
PenelopePie skriver:

Forventer mens i løbet af weekenden. Men har lige teste, og aflæst efter præcist 5 minutter. Hvad siger I?

Må indrømme at jeg ikke kan se noget desværre. 

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
PenelopePie skriver:

Jeg ser desværre også kun en enkelt streg, øv

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
mor_til_2_ skriver:

Ej hvor spændene. Jeg håber det virker  

Jeg tager det også i den her cyklus 3 hver dag ind til ægløsning.  også derefter 2 stk i en uge og 1 til mens kommer  

Må se om kroppen er klar til at blive gravid igen i næste cyklus

Jeg har købt bidro så tager kun 2 hver dag, da der står på pakken, man ikke må overskride det

Ja er også spændt på, om kroppen er klar. Jeg har blødt 9 dage, men det er også første mens efter SA. Skal scannes næste uge for at se om denne mens fin restvæv med ud. Håber på at se en tom livmoder og flot slimhinde klar til ny bebs

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Har du testet idag?

Tog en tidlig clearblue i går, den var negativ, så tror det var fupstreger forleden. Jeg har ikke helt opgivet. Men nu er jeg hos svigerfamilien, så her til morgen får jeg i hvert fald ikke testet. Måske i morgen

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Sbb1990

mor_til_2_ skriver:

Synes også godt jeg kan ane noget  Hvor er det spændene. Håber den er der <3 

Tror desværre det er skyggestreger på samtlige af de test jeg har taget som ikke er digitale. Den tidlige clearblue var nemlig negativ i går, det gjorde lidt av indeni, synes stadig det er vildt, at fire test har fået skyggestreger

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Tog en tidlig clearblue i går, den var negativ, så tror det var fupstreger forleden. Jeg har ikke helt opgivet. Men nu er jeg hos svigerfamilien, så her til morgen får jeg i hvert fald ikke testet. Måske i morgen

Okay, og der er heller ikke grund til at miste håbet endnu. Jeg for dig. Men så må du opdatere os i morgen hvis du tester

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay, og der er heller ikke grund til at miste håbet endnu. Jeg for dig. Men så må du opdatere os i morgen hvis du tester

Det skal jeg nok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.