Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Sbb1990 skriver:

Åh det gør mig ondt at læse, at den er gået til. Det er det værste! Den næste bliver der Hvordan har I det? Har I stadig mod, eller er det svært?

Vi klør på og håber det snart lykkedes igen - men vi får en henvisning til enheden for gentagne tab til en udredning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2023

Bubbi11

Love Angel skriver:

Ked af over at du skulle opleve det igen. Krydser for blivende graviditet Forhåbelig meget snart

Tak for det - det håber vi også

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Bubbi11

__anonym skriver:

Er ked af dine tab

Vi mistede 3, fik vores datter, og mistede igen i juni

Håber det forløber sig hurtigt, og at du snart får en vellykket og blivende graviditet

Det er lidt hårdt ja - gjorde i noget anderledes den gang det lykkedes med en blivende gravditet?

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Bubbi11

Sommersol2021 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det så tarveligt med alle de tab. Har også lige haft en SA og venter første æl hvor vi kan prøve. 

Håber næste graviditet holder ved for os begge!

Det håber jeg også for os begge to! Afventer at jeg stopper med at bløde og teste positivt og derefter skal jeg så igang med at ÆL teste

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Bubbi11

KNV skriver:

Jeg er ked af dit tab. Jeg forstår dig fuldt ud. Var selv igennem en missed abortion, 9+, i august. Fik mens i september og æl start oktober. Er over forventet mens start nu, men har mange tegn på, at den er på vej. Dog intet blod endnu. Testrde dog negativ på g-test igår. Så tror løbet er kørt og venter utålmodigt på mens nu.

Og får at gøre det hele værre, skriver en veninde idag..."Eeej, det er så vildt. Jeg er gravid". Jeg har mest lyst til at slå hende lige nu.

Årha ja det er altid når man ikke selv lykkedes med det at man føler alle omkring sig bliver gravide håber snart vi står med en positivt test

Anmeld Citér

24. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Bubbi11 skriver:

Det er lidt hårdt ja - gjorde i noget anderledes den gang det lykkedes med en blivende gravditet?

Jeg fik konstateret for lavt stofskifte + antistoffer i forbindelse med udredningen for gentagne graviditetstab. 

Mit stofskifte var velreguleret, og jeg fik Lutinus (progesteron) fra positiv test (3+) til 12+ (jeg gjorde pakken færdig). Lutinus var et forsøg for at se om det kunne hjælpe med at holde på graviditeten. 

Om det var ovenstående ting der gjorde, at vi fik vores datter, er jo ikke til at vide 100%, men det var det vi gjorde anderledes. 
Og så havde jeg også tabt ca. 6 kg. i 2021 (blev gravid 2022). 

Anmeld Citér

24. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Bubbi11 skriver:

Årha ja det er altid når man ikke selv lykkedes med det at man føler alle omkring sig bliver gravide håber snart vi står med en positivt test

Lige præcis. Krydser fingre for os

Anmeld Citér

24. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det jeg ked af at høre. Er din menses ikke vildt meget forsinket? Og hmm det nok ikke umuligt at testen havde en fejl.

Det tænker jeg.

Jeg er begyndt at bløde nu..Tænker det er min mens..Øv!.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

MortilF+V

Nå, jeg starter forfra og hopper med på november. Min mens er kommet idag.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Det tænker jeg.

Jeg er begyndt at bløde nu..Tænker det er min mens..Øv!.

Nårh øv øv altså. Hvor mange dage var den forsinket? Det træls når cyklus ændre længde. Især når den forlænges.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.