Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Hmmm mærkeligt. Hvor lang er din cyklus?

Det er første "rigtige" cyklus efter min missed abortion i august, så jeg er i tvivl..

Ellers plejede min cyklus at være 29-30 dage inden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Det er første "rigtige" cyklus efter min missed abortion i august, så jeg er i tvivl..

Ellers plejede min cyklus at være 29-30 dage inden.

Årh ked af dit tab.

Og okay så det her nu faktisk i de her dage du skal holde øje med om din menses kommer eller at der dukker en streg mere i graviditetstesten. Men plejer du at få så ondt i din lænd når det tæt på menses skal komme?  Og plejer du at kunne teste positiv tidlig/ eller til forventet menses?

Anmeld Citér

21. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Årh ked af dit tab.

Og okay så det her nu faktisk i de her dage du skal holde øje med om din menses kommer eller at der dukker en streg mere i graviditetstesten. Men plejer du at få så ondt i din lænd når det tæt på menses skal komme?  Og plejer du at kunne teste positiv tidlig/ eller til forventet menses?

Jeg har aldrig prøvet at teste så tidligt før. De 3 gange, jeg har været gravid, har jeg tidligst været klar over det 5+6 og testet der. 

Det er så kun en graviditet ud af tre, der er endt med en baby og hun er en stor pige, der går i skole nu.

Jeg har altid kunne mærke noget op til min mens, men det er blevet rigtig slemt efter min MA i august.

Op til at min første mens kom, den 22/9 havde jeg ekstremt ondt i lænden og fortil i siderne.  Derfor er jeg ekstra opmærksom på min krop nu, hvor de samme tegn har været der on/off i lang tid nu.

Men ja, ingen menstruation, negativ g-test og positiv ægløsningstest, hvilket forvirrer mig helt vildt, da jeg har haft det i starten af oktober.

Anmeld Citér

21. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Jeg har aldrig prøvet at teste så tidligt før. De 3 gange, jeg har været gravid, har jeg tidligst været klar over det 5+6 og testet der. 

Det er så kun en graviditet ud af tre, der er endt med en baby og hun er en stor pige, der går i skole nu.

Jeg har altid kunne mærke noget op til min mens, men det er blevet rigtig slemt efter min MA i august.

Op til at min første mens kom, den 22/9 havde jeg ekstremt ondt i lænden og fortil i siderne.  Derfor er jeg ekstra opmærksom på min krop nu, hvor de samme tegn har været der on/off i lang tid nu.

Men ja, ingen menstruation, negativ g-test og positiv ægløsningstest, hvilket forvirrer mig helt vildt, da jeg har haft det i starten af oktober.

Årh det jeg ked af at høre det vildt hårdt sådan noget. Men dejligt du har din pige at glæde dig over. Håber du stå med positiv test om få dage. 

men når du ikke er den der kan teste positiv tidlig og først kan teste positiv sent. Så er det jo ikke så mærkeligt at du ikke kan teste positiv nu. Kan være din graviditetstest bliver positiv om nogle dage eller når du lige baseret 5+0 uger henne?! Især når din menses ikke er kommet og at du siger at den plejer at komme på cyklus mellem 29 og 30. Så er det jo ikke umuligt at du måske er gravid jeg krydser i hvert fald

Anmeld Citér

21. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Årh det jeg ked af at høre det vildt hårdt sådan noget. Men dejligt du har din pige at glæde dig over. Håber du stå med positiv test om få dage. 

men når du ikke er den der kan teste positiv tidlig og først kan teste positiv sent. Så er det jo ikke så mærkeligt at du ikke kan teste positiv nu. Kan være din graviditetstest bliver positiv om nogle dage eller når du lige baseret 5+0 uger henne?! Især når din menses ikke er kommet og at du siger at den plejer at komme på cyklus mellem 29 og 30. Så er det jo ikke umuligt at du måske er gravid jeg krydser i hvert fald

Ud fra æl er jeg 4+2 og Ud fra mens er jeg 4+1..Hvis jeg altså er gravid..

Venter nogle flere dage og ser om mens kommer, ellers tester jeg igen..

Det er mere den positive ægløsningstest,  der undrer mig. Og alle de smerter uden mens.

Lige nu ville jeg ønske den kom, så jeg ikke skulle være så forvirret.

Anmeld Citér

21. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Årh hvor surt altså. Ja og jeg har taget en enkelt test forkert i mandags om aften og har ødelagt hele måneden, nu gå jeg rundt igennem resten af måneden som en høne uden hovede. Aner intet om hvornår min ægløsning fandt sted, og dermed aner jeg ikke hvornår jeg skal teste. Så jeg er nød til at følge hvad min app siger og teste ud fra hvad den siger. Og den siger at det er idag der er ægløsningsdag, og selvom jeg ved at det ikke passer fordi jeg er en af dem der få ægløsning meget tidlig i cyklus. Men så er jeg alligvelet nød til at bruge appen til at gå ud fra når jeg skal tælle dage til jeg skal teste. Måske tester jeg først når appen siger den dag jeg forventer menses at jeg så tester der. Appen siger at jeg først forventer mens D.4 november. Så min ventetid starter nu.

Øv. Det er simpelthen så træls når der går kludder i tingene

Anmeld Citér

22. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Ud fra æl er jeg 4+2 og Ud fra mens er jeg 4+1..Hvis jeg altså er gravid..

Venter nogle flere dage og ser om mens kommer, ellers tester jeg igen..

Det er mere den positive ægløsningstest,  der undrer mig. Og alle de smerter uden mens.

Lige nu ville jeg ønske den kom, så jeg ikke skulle være så forvirret.

Okay, og helt forståeligt at du er forvirret og bange og gerne vil ha menses kommer nu når nu du har alle de smerter. Hvis ikke du er gravid så håber jeg at du snart hurtigst muligt få din menses så du få lettelse over hvorfor du havde så mange smerter.  Opdatere os undervejs om hvad du ender med om du få positiv graviditetstest eller få din menses

Anmeld Citér

22. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Øv. Det er simpelthen så træls når der går kludder i tingene

Ja mega træls. Det sidste man har brug for er at der gå kludder i tingene.

Anmeld Citér

22. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Okay, og helt forståeligt at du er forvirret og bange og gerne vil ha menses kommer nu når nu du har alle de smerter. Hvis ikke du er gravid så håber jeg at du snart hurtigst muligt få din menses så du få lettelse over hvorfor du havde så mange smerter.  Opdatere os undervejs om hvad du ender med om du få positiv graviditetstest eller få din menses

Jeg skal nok give opdateringer undervejs.

Anmeld Citér

22. oktober 2023

mor_til_2_

Nå piger. Jeg tror jeg snart er med på næste test tråd. Jeg bløder meget lige nu og har murren i underlivet og ingen tegn på graviditet

Jeg er i sommerhus lige nu og når jeg kommer hjem tager jeg lige en graviditets test igen. Men tror desværre løbet er kørt her. 

4+5  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.