Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Vil gerne være med her, har lige haft mens den sluttede i dag samme længde på mens som altid men ikke så kraftig blødning, altid ømme bryster efter æl som stopper når mens kommer men ikke denne gang. Har stadig meget ømme bryster, så træls med ømme bryster under min mens nu også. Denne cyklus bliver nummer 12, testdag den 16. November. Bruger hverken æl teste eller graviditets teste, kan slet ikke være i det psykisk. Held og lykke til jer alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Ja mistede den ene af “nytårsgraviditeterne”, har tre tab i alt desværre. 

Hvor hyggeligt at teste positivt juleaften

Åh altså, det gør så ondt, var har også tre tabte.

Hvordan er det nu med din cyklus? Hvor er du henne i den nu?

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg tester også i flere dage, 2 gange om dagen. Men fordi om mandagen da jeg startet med at teste. Testede jeg først ca kl 12 om mandagen men om mandag ca kl 18 da jeg testede, der gjort jeg det ikke rigtig. Og det kostede det lige mig den her månede men altså. Vi har haft sex i mandags og onsdags og her til aften. Så må vi se om vi har ramt noget. Så nu starter min ventetid. Men problemet er at jeg intet aner hvornår jeg kan begynde at teste og aner overhovedet ikke hvornår jeg burdte forvente mens dag. Men har ikke andet for end at gå ud fra min app. Nu er vi over midnat så vi er jo kommet ind i dagen lørdag, og i følge min app er det i dag der er ægløsningsdagen. Og selvom jeg ved at det ikke passer for jeg få som regel ægløsning før det, så er jeg nød til den her cyklus at følge hvad min app siger også må jeg regne og teste efter hvad den siger. Men som sagt så starter min ventetid nu.

Og hvor spændende, håber i har ramt plet. Men så er din ventetid vist også startet.

Håber virkelig I alligevel har ramt plet. Sædcellerne lever jo alligevel op til 7 dage i en kvinde, så vidst jeg ved. Så derfor gør det jo intet, at man ikke rammer helt præcist med ægløsningsdagen.

Amen helt håbløst, jeg ville undgå at teste denne måned, når nu jeg heller ikke gjorde noget ud af sex osv. men jeg tester allerede

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Jeg hopper med i novembertråden - desværre endte min graviditet endnu en gang med en SA her 7+0.. nu skal cyklus bare igang igen og så må vi op på hesten og prøve ved næste ÆL - hvis den kommer ligeså hurtigt om sidst så forventer jeg den kommer om 2 ugers tid og så gider jeg ikke flere MA/SA/bio

Åh det gør mig ondt at læse, at den er gået til. Det er det værste! Den næste bliver der Hvordan har I det? Har I stadig mod, eller er det svært?

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sbb1990

Imaong90 skriver:

Vil gerne være med her, har lige haft mens den sluttede i dag samme længde på mens som altid men ikke så kraftig blødning, altid ømme bryster efter æl som stopper når mens kommer men ikke denne gang. Har stadig meget ømme bryster, så træls med ømme bryster under min mens nu også. Denne cyklus bliver nummer 12, testdag den 16. November. Bruger hverken æl teste eller graviditets teste, kan slet ikke være i det psykisk. Held og lykke til jer alle 

Har du heller ingen app, så du ved hvornår du ca har ÆL? Sejt du ikke tester, men bare afventer din mens. Så sej er jeg ikke.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sbb1990

KNV skriver:

Jeg er ked af dit tab. Jeg forstår dig fuldt ud. Var selv igennem en missed abortion, 9+, i august. Fik mens i september og æl start oktober. Er over forventet mens start nu, men har mange tegn på, at den er på vej. Dog intet blod endnu. Testrde dog negativ på g-test igår. Så tror løbet er kørt og venter utålmodigt på mens nu.

Og får at gøre det hele værre, skriver en veninde idag..."Eeej, det er så vildt. Jeg er gravid". Jeg har mest lyst til at slå hende lige nu.

Det kan være SÅ svært at være i, når andre skriver den slags og man selv er i en svær periode og kæmper. Det gør ondt. Man vil gerne være glad på den andens vegne, men samtidig gør det også mega ondt. 

min veninde har lige født. Vi blev gravide på samme tid. Jeg mistede, hendes gik jo som planen og var “første hug”. Vi bor heldigvis langt fra hinanden og er jo da glad på hendes vegne, men puh jeg har det stramt med det samtidig.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Flere tegn på at menstruation er på vej..Men intet blod endnu.

Til gengæld er æl-testen nu negativ. Se billede.

Jeg tænker, om der kan have været fejl, på den anden test.

Det jeg ked af at høre. Er din menses ikke vildt meget forsinket? Og hmm det nok ikke umuligt at testen havde en fejl.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Håber virkelig I alligevel har ramt plet. Sædcellerne lever jo alligevel op til 7 dage i en kvinde, så vidst jeg ved. Så derfor gør det jo intet, at man ikke rammer helt præcist med ægløsningsdagen.

Amen helt håbløst, jeg ville undgå at teste denne måned, når nu jeg heller ikke gjorde noget ud af sex osv. men jeg tester allerede

TakDet håber jeg også

og hehe du kunne ikke lad være alligvelet.men sådan er det når man ønsker sig noget så højt. Hvor langt er du i din cyklus nu?

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Imaong90 skriver:

Velkommen og Held og Lykke til dig også håber du snart stå med en positiv test.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Jeg hopper med i novembertråden - desværre endte min graviditet endnu en gang med en SA her 7+0.. nu skal cyklus bare igang igen og så må vi op på hesten og prøve ved næste ÆL - hvis den kommer ligeså hurtigt om sidst så forventer jeg den kommer om 2 ugers tid og så gider jeg ikke flere MA/SA/bio

Ked af over at du skulle opleve det igen. Krydser for blivende graviditet Forhåbelig meget snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.